T-40 kütusefilter
#1

Olen asendamas t4o orig kütusefiltrisüsteemi kaasaegsemaga nagu see https://www.pmkaubamaja.ee/et/2xcav296.html
Kuidas peaks antud filtri vahele ühendama, kas on kellegil kogemusi? Elemendid on seal omavahel kaane see oleva kanali kaudu ühendatud.
Vasta
#2

On see jadaühenduses oleks ikka kindel ja tõdetud? Meil liigub sääraseid filtrijalgu, kus kahe elemendi vahel otseühendust ei ole.

Kui on, siis etteandepumbale oleks tervislikum see ühendada imipoolele: paak-->settepott (kui on)-->filtri klaaskupliga pool-->etteandepump-->KSP sisend. Samas võib säärane ühendus tekitada õhuprobleeme.

Lollikindlam (kuid etteandepumbale kulutavam) oleks panna filter ettandepumba järele: paak-->settepott/plastfilter-->etteandepump-->filtri klaaskupliga pool-->KSP sisend.

Nii on see ka enamusel lääne traktoritel.
Vasta
#3

(06-07-2022, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:  On see jadaühenduses oleks ikka kindel ja tõdetud? Meil liigub sääraseid filtrijalgu, kus kahe elemendi vahel otseühendust ei ole.

Kui on, siis etteandepumbale oleks tervislikum see ühendada imipoolele: paak-->settepott (kui on)-->filtri klaaskupliga pool-->etteandepump-->KSP sisend. Samas võib säärane ühendus tekitada õhuprobleeme.

Lollikindlam (kuid etteandepumbale kulutavam) oleks panna filter ettandepumba järele: paak-->settepott/plastfilter-->etteandepump-->filtri klaaskupliga pool-->KSP sisend.

Nii on see ka enamusel lääne traktoritel.
Ühendus kahe elemendi vahel kindel. Segadust tekitab, et seal pm on 4 sisse/välja võtet(nooltega märgitud) Klaaskupliga poole peal väljmineval osal pime ette keeratud. Teises otsas banjo poldid nii sisse kui välja. Mille peaks ühendama sinna teise otsa noolega märgitud sisendisse? v teha pimedaks?
Vasta
#4

Kusjuures on küll neid kahe elemendiga filtrijalgu selliseid ka kus 2 elementi paralleelis.
Kasutatakse suurematel mootoritel kus küttevajadus suurem või elemendi kestvus pikem.
Meil neid väga ei müüda ja seega eeldatavalt on (vähemalt lingil on)jutt sellisest, kus kütus esmalt tuleb jämedasse elementi kuhu suuremad konnad kinni jäävad ja põhjas läbipaistev kopsik.
Sealt kanali kaudu teise elementi ja väljub juba mootorile tarbimiseks sobilik kütus.

Mina panekski selle ikka paagist tuleva toru ja etteandepumba vahele ja aus olla, siis ma ei paneks survepoolele ühtki pappelementi.
Seal jääb alati võimalus, et suudab ummistumisel papi katki suruda ja kõik selle mis ta püüdnud on pumpa lasta.
Imipoolel aga pole seda ohtu ja kui element ummistuma juhtub kas veega või hangunud kütusega jääb mootoril jõud vähemaks ning käsipumbaga pumbates on selgelt tunda, et vaakum on sees ja seega filter kinni.
Jah, sinna kus ta mõeldud on ehk Cav pumbaga, mis on analooge mitteomav seade on mootori küljel membraanpump süsteemi täitmiseks ja see ei anna välja 0,2 baarigi.
Vasta
#5

Minu praktiline kogemus näitab,et seda filtrit surve alla etteande ja kõrgsurvepumba vahele panna pole mõtet,muidu veel töötas,aga käsipumbaga õhku välja ajades pressis tihendi vahelt...Nüüd on minul imipoolel ja no probleemo...Ehk siis paak jämefilter/plastjunn-cav296 -etteandepump ja kõrgsurvepump.Õhui saab lihtsalt välja,filtrid voolikute vahel,filtri korpus kere küljest lahti,paak kütet täis ja filtri viid madalale ja paagist tulev kütus pressib ise õhu mulinal tuulutusaugust välja...ja siis paned filtri tagasi oma kohale kinni.Kuna minu masin seisab garaazis kus päikest pole siis pole mul ka voolikute pragunemist ette tulnud seni.
Vasta
#6

(06-07-2022, 15:09 PM)muska71 Kirjutas:  Minu praktiline kogemus näitab,et seda filtrit surve alla etteande ja kõrgsurvepumba vahele panna pole mõtet,muidu veel töötas,aga käsipumbaga õhku välja ajades pressis tihendi vahelt...

Siis on Sul miskit pesast väljas, kuna 296 filtri tihendid on kenasti soontes ja etteandepumba rõhk neid minema lüüa ei tohi.

Tööriistamarket müüb just paralleelfiltrit: kummalgi omad sisse-välja otsad.

Kui nooled on peal, on asi lihtne: kasutad sobivaid ja üleliigsed topid kinni. Kui nooli pole, siis pead ise välja selgitama, kumb ava läheb filtri sisse ja kumb viib filtri äärest edasi.

Nii väikese kütusekuluga mootoril ei tohiks olla suurt vahet, kumbapidi kütus elemendist läbi voolab.

Sellega olen nõus, et imipoolelel ühendamine on pumbale paremSmile
Vasta
#7

(06-07-2022, 16:30 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-07-2022, 15:09 PM)muska71 Kirjutas:  Minu praktiline kogemus näitab,et seda filtrit surve alla etteande ja kõrgsurvepumba vahele panna pole mõtet,muidu veel töötas,aga käsipumbaga õhku välja ajades pressis tihendi vahelt...

Tõsi, survepoolel enne kõrgsurvepumpa viskab tihendi vahelt välja, läkis imipoolele ja asi korras.
Vasta
#8

kuhu täpsemalt ja kuhu kinnitasid?
Üks pilt ütleb rohkem, kui 1000 sõna Big Grin
Vasta
#9

Kuna ma hakkan oma 40l kütusepumpa vahetama, siis plaan ka vana kolme potiga filter välja vahetada. Kas siinsamas teemas ülal pakutud filter on hea valik vōi peaks kindlasti midagi teist hankima?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#10

(31-08-2022, 21:45 PM)saarrand Kirjutas:  Kuna ma hakkan oma 40l kütusepumpa vahetama, siis plaan ka vana kolme potiga filter välja vahetada. Kas siinsamas teemas ülal pakutud filter on hea valik vōi peaks kindlasti midagi teist hankima?
Nagu teemas välja tuli siis surve poolele antud filter ei sobi. Ilmselt piisab ka ühe topsikuga variant, seal settekuppel all ja element  ka sees. Kui maale satun teen ka pilti.
Vasta
#11

(05-09-2022, 10:50 AM)kylminaator Kirjutas:  
(31-08-2022, 21:45 PM)saarrand Kirjutas:  Kuna ma hakkan oma 40l kütusepumpa vahetama, siis plaan ka vana kolme potiga filter välja vahetada. Kas siinsamas teemas ülal pakutud filter on hea valik vōi peaks kindlasti midagi teist hankima?
Nagu teemas välja tuli siis surve poolele antud filter ei sobi. Ilmselt piisab ka ühe topsikuga variant, seal settekuppel all ja element  ka sees. Kui maale satun teen ka pilti.
Pilte ootan huviga!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#12

Palun 40 mehed mind mitte valesti mõista, ei suru ma kellelegi midagi peale aga ei mõista selle Cav filtri eeliseid vaid näen puudusi.

1. seal on palju tihendeid, mis peavad ka töötama.
2. banjoliited, mis on tollkeermetega ja kuhu käivad vahele seibid, mis saavad lekkida.

3. elemendi vahetusel ja vee väljalaskmisel saavad käed kütusega.

Parema lahendusena (enda meelest) julgen soovitada selliseid asju jämepuhastuseks.

   

   

   

Eelised oleks:

1.olematu ostuhind.

2.imelihtne paigaldus.

3.lihtne hooldamine.

4.igal hetkel on ülevaade mis süsteemis ringleb.

Kui näen all veetilka nagu pildil, siis tõmban vooliku otsast ja raputan ta lihtsalt välja ning elu läheb edasi.

Suuremad purud saab kätte kui teda seesoleva kütusega loksutada ja solk välja puhuda ning töötab jälle.
Peenfiltriks aga sellist toodet:
   
   

Eelised oleks:

1.imelihtne paigaldus, igaüks suudab teha talle mingi poolkaarekujulise või ringikujulise kinnituse ja torgata kaks voolikut otsa.

Kerge kaalu tõttu pole vaja ka eriliselt tugevat kinnitust.

2. hind on soodne ja kestnud mul 2 aastat ning 3+ tonni kütust.

3. lihtne vett välja lasta käsi määrimata.

Üheski liites ei ole banjosid vaskseibidega vaid lihtsalt otsapistetavad voolikud mis imipoolel klambreid ei vaja ja on sekundiga eemaldatavad.
Vasta
#13

Seda nn jämefiltrit nägin vist riistamarketis ja 5 rutsi vist hind ja veeretasin ka näppude vahel.
Cav filtril 1 kord ju paigaldad banzod külge ja rohkem neid ju näppida pole vaja.Ostad uue elemendi mis 2,5 rutsi kui hääste mäletan ja sellel juba pakis kaasas tihendid,vahetad koos filtriga ja nagu pole probleeme.Kunagi promosin ka ise seda nn passati filtrit,aga siin üks sell andis molli...Cav-il näed läbi klaaskupli mis filtris toimub,nn passati omal ei näe jälle.Kellele ema,kellele tütar.
Vasta
#14

Pole nagu täheldanud et filtril oleks midagi peale vee vaadata ja seda näitab see plastikfilter ka edukalt enne peenfiltrit.
Teine asi oleks ummistumise signalisaator, näiteks selline asi.
https://www.westmarine.com/racor-fuel-fi...20229.html
Mul bussil on ja kui seda poleks ma oleks kohe mitu filtrit asjata ära vahetanud...
Võibolla panen traktorile ka koos õhupuhasti omaga kapotiserva alla kuhu on esiaknast vaade.
Vasta
#15

Tsitaat:Võibolla panen traktorile ka koos õhupuhasti omaga kapotiserva alla kuhu on esiaknast vaade
Mõte ju hea, suure kabiiniga 80/82el oli selline junn täitsa tehasest voolikuga armatuuri kõrval.
Vasta
#16

Oli ka väiksel kabiinil, aga õhufiltri ummistuse näitajana.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne