Hõljuki remont
#1

Tuttav soetas möödunud aastal orkostanist hõljuki.
Nüüd hõljuk kaotas liikumisvõime tiiviku muhvi äraminestamise tagajärjel.

               

Miks see muhv nii keeruliselt tehtud on, aru ei taipa. Keermejupid on rihvliga avas, tagantpoolt on
ringikäimise vastane lukk ja kõigele lisaks ka keevitatud. Vindi tõukejõud on muhvi poole.
Muhv ise on mingist eriti madala sordi lehmavaiarauast, Rockwelli masin annab materjali tugevuseks negatiivse näidu.

Tegin siis uue muhvi C45E-st, natuke andsin liha juurde, et liistusoone põhjast ei suudaks rebeneda ja flantsi paksus selline, et 1,25D metal end
tikkpolt ennast heaste tunneks. Ruumipuudust või mingit muud takistust nii teha ei ole.

           

Vana ja uus kõrvuti

   

Ehk sai parem.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#2

Vot sellise apastraadiga tegu

https://moshovercraft.ru/catalog/Sudno_n..._M_39.html

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#3

Originaalpoldid keermega M12*1,5? Otse mosselt... Riiulikaup annab mastaabiefekti, eriti, kui selle saab varastada.

Kui suure pinguga tikkpoldid flantsi said?
Vasta
#4

Originaalpoldid keermega M12*1,5? Otse mosselt...
Omanik esmalt lõõpis Zubrjonoki või Skif-i rummu teemal.

Polt on M10x1,5. Tikkpoldile läheb liim ka igaks juhuks vahele.
Meil on ju see poldimajandusekeermevärk... noh, on nigu on.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#5

Kui see tiivik koos flantsiga ära kaaluda, siis kui palju tuleb vana ja uue koostu kaalu vahe?
Vasta
#6

Pluss mõnisada grammi max. Tiivik on ise umbes 1,5m läbimõõdus.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#7

(15-07-2022, 13:29 PM)M.R. Kirjutas:  Pluss mõnisada grammi max. Tiivik on ise umbes 1,5m läbimõõdus.
See mõnisada grammi oluliselt ei mõjuta, ei tohiks kiilu ja võlli murdma hakata, kogu lisandunud raskus on tsentrile väga lähedal.  Üldiselt on nagu levinud arusaam, et kuni 10% massi muutus ei ole probleem, kui on kõik detailid  õieti projekteeritud.
Vasta
#8

(15-07-2022, 14:53 PM)Raudpats Kirjutas:  
(15-07-2022, 13:29 PM)M.R. Kirjutas:  Pluss mõnisada grammi max. Tiivik on ise umbes 1,5m läbimõõdus.
See mõnisada grammi oluliselt ei mõjuta, ei tohiks kiilu ja võlli murdma hakata, kogu lisandunud raskus on tsentrile väga lähedal.  Üldiselt on nagu levinud arusaam, et kuni 10% massi muutus ei ole probleem, kui on kõik detailid  õieti projekteeritud.
Äkki suurem küsimus tiiviku tasakaalustuses?
Vasta
#9

Kuidas ta üldse koju sõitis kui mere peal tõmbas muhvi ringi?
Vasta
#10

Link ei avanenud, aga tundus lingist, et tegu Mars tüüpi hõljukiga.
Olen isegi Mars 700-ga nii mõnedki sõidud teinud, päris pull aparaat. Mul on kusagil alles isegi tehase instruktori poolt väljastatud opereerimisõiguse tunnistus Big Grin
Idee oli hea, teostus kohati puudulik - liistud kere peal olid kipsikruvidega pandud näiteks, kõik roostetas peale kahte kuud.
Õhupadja tiivikud hakkasid meil pragunema u. ühe hooaja jooksul.
Hulganisti pisivigu - kojamehed viskasid nuudi maha, pontoonide täitmise pumbad lõpetasid töölepingu, starter, genekas jne jne.
Salongi õhuvõtu avad olid kohe eesotsas ja nii kui laine sealt üle käis, oli salongiventikas merevett täis...
Sõita oli väga omapärane, rohkem oli nagu maa peal lennuk juhitavuselt.
Eriti fun oli külgtuulega silduda, eriti kui tuul kippus sillast eemale lükkama ja juhtumisi olid üksi Big Grin Pidi kiiresti tegutsema sildumisotstega õgel hetkel maha hüppama, muidu lihtsalt kandis tuul ära ja kuna tagurpidikäiku polnud, siis pidi sadamas otsa ringi pöörama, mida sai ainult teha rool ühte serva ja korraks gaas põhja. Ilma gaasita on rool täiesti kasutu sel.
Ühesõnaga, toredad mälestused olid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne