Kuhu sõuad, voorum?
#21

Sitta see foorum, autolehte kui eesti mainekamat ajakirja olete viimasel ajal lugenud?  Viimases lehes tekitatakse taas linnalegende auto reg massi ja kerghaagise teemal Mersu EQS artiklis, kompressori tootlikus teises artiklis iseloomustatakse max töörõhuga jne jne. Artikli sisust ärme üldse räägime, selline eelkooliealise mämmutamine lehepinna täitmiseks...    Saan aru reklaami vajaduselt, aga 62st leheküljest 12 lehte reklaami kannataks ära kui seal vahel ka sisu oleks, aga viimasel ajal on seda va sisu ka õige väheks jäänud.... Nagu siingi.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22

Ma lõpetasin Autolehe tellimise vist juba rohkem kui 3 aastat tagasi ära - põhjuseks siis täpselt seesama sisutühi ja faktidele mittetoetuv info artiklites. Seega tegu ei ole mitte viimase aja teemaga, aga mida aeg edasi, seda rohkem seda "informatsiooni" sealt tuleb...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#23

Eks see ole elu paratamatu suund ja ei suuda seda maakera peatada.
Räägin siis foorumi suunast.
Kui kodanikke häirib et vaba teema juttu on palju või midagi sellist.
Vaadake ringi. Tankla pole enam ainult ju tankla vaid seal saab süüa, juua naisele lilled, pest ja k...a,  isegi el.autot saab laadida.
Ehituspoest saab osta jäätist lilli ja kodumasinaid. Toidupoest leiad tööriistu või siis vastupidi.
Jne.

Foorumitega on sama ju. Kui vaba teema ära keelata või piirata siis "käive" kaob ära.
Palju on neid kes ühe vanatehnika projekti lõpetavad ja uue võtavad mida siin kajastada. Mis siis saab kui aastaid oled siin teemas olnud ja nüüd kui massin valmis siis .... lahkud?
Tegelikult on see nn välismaa foorumites ju nii aastaid olnud, et ühist huvi jagavad kodanikud teevad ühest või ka mitmest kui on mitmed hobid omale nn. kodufoorumi ja seal räägitakse kõigest. 
Ja see aktiivne vaba teema hoiab Foorumi elus ja selle najal tulevad ka uued projektid sisse.
Kui vaba teema nullida, tehnilised teemad pole aktiivselt üleval siis ka uued võimalikud teemad jäävad tulemata sest surnud kohta iseendaga kirju vahetama tulla nagu Muhv kah ju ei taha ?

Võtke vabalt. 

Ja noh muidugi see solvumise asi. Mingi eestlaste kiiks. Mitte ainult siin foorumis. Kohe lüüakse uks seljataga kinni koos ähvardusega, et mina enam siin liivakastis märga liiva ei tee. 
Teisalt on ka see solvamine ja õpetamine stiilis et kas teed minu moodi või teed valesti on ka mõlemad meile omased. Seda ei kohta nt. UK või US foorumites. Enda vigade tunnistamine siin haruldane seal tavaline.
Lõõpimine ja naljad enda pihta on seal ok nalja tegemine teise pihta on seal ok - aga meil ?
Esimesel juhul oh häbi ja teisel juhul saad parimal juhul karjuva sõnumi postkasti. 

Kellel on vaateväljas piiritagused foorumid siis vaadake kas seal on ainult rangelt teemakohased postitused või on seal vaba vooluga minek ?

Ja noh postitaja piiramine, et keegi liiga palju kirjutaks ? Päris huvitav probleem mida reguleerida.
Ja noh kas korduvatele sarnastele küsimustele vastatakse vastusega mida küsiti või öeldakse, et loll hakka ise otsima, sellest on korra kuskil siin räägitud.

Selles mõttes huvitav asi sellega sest see pole enam koht kus saab varjuda vana liidu kinnise piiri varju. Et näe muu maailm oli vaba ja meil see asi lapsekingades alles, areneme.. jne. Ei. Me kõik saime siin maailmas suht samal ajal interneti ja foorumid on meil kõigil olnud suht sama kaua ju. Miks aga selline erisus.

Diagnoos Eestlane ?
Vasta
#24

Autolehest sai loobutud samal hetkel, kui selle lugemine hakkas tähendama hanshaššile raha annetamist. Mis on vähemalt minujaoks sama totaalselt välistet, kui p.d.ennu paadikompaniile või lingamimassöörile annetamine. 

Mis puudutab foorumi toimimist, siis mind ei häiri miski. Kokku on koondunud palju kasulikku infot ja tuleb riburadapidi juurdegi. Mida üks väike inime veel tahta oskab.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#25

(16-01-2023, 21:47 PM)MeelisV Kirjutas:  Selles mõttes huvitav asi sellega sest see pole enam koht kus saab varjuda vana liidu kinnise piiri varju. Et näe muu maailm oli vaba ja meil see asi lapsekingades alles, areneme.. jne. Ei. Me kõik saime siin maailmas suht samal ajal interneti ja foorumid on meil kõigil olnud suht sama kaua ju. Miks aga selline erisus.

Diagnoos Eestlane ?


Kui Jannseni Volli 1857 aastal siinset maarahvast uudse "eestlased" nimega kutsuma hakkas mis tuletatud saksa ja rootsi keelest, ei pidanud ta silmas vast eeskujuna eelpool nimetatud rahvuseid. Eestlane on omapärane kuju, kohati puine ja jäärapäine aga samas ettevõtlik ja läbilööja, vahendeid valimata. Kui ka midagi saada pole, saab eestlane selle siiski. Äri mõistetakse siin teha, tööd tehakse samuti. Meid on vähe aga Hemingway on öelnud, et igas sadamas on vähemalt üks eestlane. Eestlane ei saa toetuda massile, iga üks peab enda eest välja olema, see on ka vast nö jäärapäisuse üheks ajendiks ja võibolla see polegi üldse nii halb. Kui üksi seistes juba kõikjal läbi lüüakse, mis siis veel massiga saama hakkab kui seljad kokku panna. Saan täiesti aru neist kes siinsest klubist sirge seljaga välja astunud, neid eranditult ühendab see et need mehed on oma ala tegijad ja ei pea kellegi seosetut viginat kuulama. Seda selgitada on ka püütud siin korduvalt aga tulemus on samahea kui herneid vastu seina visata...  Mõni kodanik võib ka mingil määral oskusi omada aga kui iseloom on ikka nii pask kui veel olla saab, siis milleks end vaevata sellega. Lihtsam on ajada oma asja ja edasi liikuda, las põhulõuad jahvatavad omakeskis. See pole jonnimine ega solvumine, lihtsalt seda negatiivset lälinat on ebanormaalselt palju, reeglina neilt kes suuga suuri linnu ehitavad. Kotkad lendavadki üksi, lambad liiguvad karjas...

Valdur Mikita ütles mõningad aastad tagasi hästi et "Rahvas, kelle kõige kuulsam kirjandusteos on viieköiteline sookuivendamise käsiraamat ei saa olla normaalne – ja ei peagi. Võimalik, et meil on ilmaruumis hoopis üks teine asi ajada."

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#26

Ma mõtlen, et kes te eestlasi paika panete ja diagnoosite- kes te ise olete? Mõni peenem ja saksikum rahvas? Sakslased, türklased või hiinlased? Või mingi hoopis peenem tõug ja segu kahest viimati nimetatust?
Vasta
#27

Ma ei tea, see on muarust üks väheseid avalikke foorumeid Eestis, mis veel aktiivselt toimib. Enamus on välja suremise piiril, sest suhtlus on kolinud sotsiaalmeediasse ja muudele platvormidele. Olles siin foorumis üle 20 aasta olnud, ja ka paljudes teistes, võin julgelt öelda et Automoto on kõige mitmekesisem foorum mida ma tean. Viimastel aastatel kirjutan väga harva, kuid loen endiselt absoluutselt iga päev. Siin on teemasid trolliloendamisest militaarasjadeni, garaazi ehitamisest metsalõikamiseni jne jne. Seinast seina, siin on kõike. Seepärast on ka siin inimesi seinast seina. Jah, mõned kaasfoorumlased elavad Automotos 24/7 ja peale jõujooki käivad siin "oksendamas", kuid saagem aru, et see foorum on väga suur osa nende igapäevaelust ja peamine suhtluskanal, kus omasuguste vanatehnikahuvilistega suhelda ja mõtteid vahetada saab. Kuid nii nagu on igaühel teisel see võimalus, on ka minul võimalus valida, mis teemasid loen ja mida mitte. Saab juba pealkirja lugedes aru, kus on läbu, ja lihtsalt ei kliki ega loe, nii lihtne see ongi, pole vaja üle dramatiseerida.  Big Grin
Vasta
#28

(17-01-2023, 11:37 AM)wax Kirjutas:  Ma ei tea, see on muarust üks väheseid avalikke foorumeid Eestis, mis veel aktiivselt toimib. Enamus on välja suremise piiril, sest suhtlus on kolinud sotsiaalmeediasse ja muudele platvormidele. Olles siin foorumis üle 20 aasta olnud, ja ka paljudes teistes, võin julgelt öelda et Automoto on kõige mitmekesisem foorum mida ma tean. Viimastel aastatel kirjutan väga harva, kuid loen endiselt absoluutselt iga päev. Siin on teemasid trolliloendamisest militaarasjadeni, garaazi ehitamisest metsalõikamiseni jne jne. Seinast seina, siin on kõike. Seepärast on ka siin inimesi seinast seina. Jah, mõned kaasfoorumlased elavad Automotos 24/7 ja peale jõujooki käivad siin "oksendamas", kuid saagem aru, et see foorum on väga suur osa nende igapäevaelust ja peamine suhtluskanal, kus omasuguste vanatehnikahuvilistega suhelda ja mõtteid vahetada saab. Kuid nii nagu on igaühel teisel see võimalus, on ka minul võimalus valida, mis teemasid loen ja mida mitte. Saab juba pealkirja lugedes aru, kus on läbu, ja lihtsalt ei kliki ega loe, nii lihtne see ongi, pole vaja üle dramatiseerida.  Big Grin
Hästi nõus! See on elus foorum ja niiviisi 100% tarvitatav.

Do'nt panic
Vasta
#29

(17-01-2023, 10:43 AM)mlsluik Kirjutas:  
(16-01-2023, 21:47 PM)MeelisV Kirjutas:  Diagnoos Eestlane ?


Meid on vähe aga Hemingway on öelnud, et igas sadamas on vähemalt üks eestlane. Eestlane ei saa toetuda massile, iga üks peab enda eest välja olema, see on ka vast nö jäärapäisuse üheks ajendiks ja võibolla see polegi üldse nii halb. Kui üksi seistes juba kõikjal läbi lüüakse, mis siis veel massiga saama hakkab kui seljad kokku panna. Saan täiesti aru neist kes siinsest klubist sirge seljaga välja astunud, neid eranditult ühendab see et need mehed on oma ala tegijad ja ei pea kellegi seosetut viginat kuulama. Seda selgitada on ka püütud siin korduvalt aga tulemus on samahea kui herneid vastu seina visata...  Mõni kodanik võib ka mingil määral oskusi omada aga kui iseloom on ikka nii pask kui veel olla saab, siis milleks end vaevata sellega. Lihtsam on ajada oma asja ja edasi liikuda, las põhulõuad jahvatavad omakeskis. See pole jonnimine ega solvumine, lihtsalt seda negatiivset lälinat on ebanormaalselt palju, reeglina neilt kes suuga suuri linnu ehitavad. Kotkad lendavadki üksi, lambad liiguvad karjas...

Ikka jagame inimesed sortidesse. Kotkad ja lambad. Põhulõuad. A võib-olla ei peaks ? 
Persoon on siin varemalt lausa nimekirju postitanud, tegijatest kellel on kõige pikem, kõige paksem ja kõikse kõveram. Ja nõudnud ette näitamist, enne kui võib sõna võtta. Mille ? Kellele? kuhu ? Mode on need nõudmised võrdlemisi nobedalt välja noppinud. Aga siiski, justkui arvamus oleneks millestki ?
Algas postitus ju peris kenasti, tsiteerime emingveid ja puha, aga seda autorit iseloomustab peale kõrge lennu, suurte tegude veel talle ainuomane fraseering sõnadega s*tt ja p*rse. Eks need produktiivsemad juhtumid, mis hommikuti võimalik, et on üllatanud autorit ennastki on mode ka välja noppinud ja parem on. Esmapilgul olin selle postituse puhul juba positiivselt üllatunud, aga teisel lugemisel... nojah seal ta ikkagi oli.

Hemingway tsitaat on tegelikult pikem, ja kui see täies pikkuses välja öelda siis selle mõte ja sisu muutub aga eks otsustage ise. Panen puusalt: Igas sadamas on vähemalt üks eestlane kes istub kõrtsileti ääres pooliku õlleklaasi taga ja ootab oma palgatšekki.

Edit: Täname Enn Soosaart täpse Hemingway tsitaadi osas, mis on pärit raamatust "Kellel on ja kellel pole":

Neljanda kai ääres seisab 34 jala pikkune jaulitaglases jaht, pardal kaks kolmesaja kahekümne neljast eestlasest, kes purjetavad 28 ja 36 jala pikkuste paatidega maailma eri paigus ringi ja saadavad artikleid koju eestikeelsetele ajalehtedele. Need kirjutised on Eestis väga populaarsed ja toovad kirjutajale dollari kuni dollar kolmkümmend viis senti veerust. Neil on Eesti lehtedes täita sama funktsioon mis Ameerika lehtedes pesapalli- või jalgpallireportaazhidel ja nad ilmuvad pealkirja all “Meie kartmatute meresõitjate saagad”. Ükski Lõunavete korralik jahisadam ei ole täielik ilma vähemalt kahe päevitunud ning soolastest meretuultest pleekunud peaga eestlaseta, kes ootavad oma viimase kirjutise eest tshekki. Kui see saabub, purjetavad nad järgmisse sadamasse ja kirjutavad järgmise saaga. Ka nemad on väga õnnelikud. Peaaegu niisama õnnelikud kui inimesed Alzira III pardal. Vahva on olla Kartmatu Meresõitja.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#30

(16-01-2023, 21:47 PM)MeelisV Kirjutas:  Me kõik saime siin maailmas suht samal ajal interneti ja foorumid on meil kõigil olnud suht sama kaua ju. Miks aga selline erisus.
Tsitaat:OT in:
Siin Sa eksid. Väga suur osa tänaseid viiekümbiseidki ei teadnud 20.sajandil veel midagi Internetist. Eestis oli selle moodsa asja plahvatuslik levik just seal 1999/2000 kandis aga Internet jõudis meile ja näiteks ka mulle 1992 läbi Tolliameti. Koju 1993. Internett Eestis sai alguse 26.märts 1992, minul Tööraaamatus tolli märge 18.05.1992. Paar kuud läks ja äkki oli august kui minu arvuti esimesena Tallinna Inspektuuris ühendus ka Internetiga, sest ma lõin ajutise sisseveo registreerimise süsteemi, inspektor numbriga 377. Ega alguses seal midagi teha muidugi ka ei osanud aga põnev oli ikka.  UUCP-põhist e-mailindust nägin aga veel varem sest 1985 toonase 1.Keskkooli poisna hakkasin arvuteid õppima ja meie kooli CM4 oli liiniühenduses TPI keskmasinaga ja Arvutuskeskuses kohapeal käies näidati meile ka Akademneti kaudu toimunud elektroonilist kirjavahetust. See polnudki telex...

Internetisuhtlus käis ka foorumite eelsel ajal, see oli siis IRC-põhised jututoad. 1996/97 äkki, näiteks üks kõige-kõige esimesi oli siis veel MaaRja nime kandnud tuntud väljaande jutukas, mis hiljem Maaja Jututoaks muutus. Näiteks oli alguses piirang 25 kasutajat ja ootasid "uksetaga" kui toolid olid täis Wink Ja enne seda oli sissehelistamispõhine BBS aga see oli liiga ulme. Need tüübid olid juba siis "imeinimesed" tavakasutaja jaoks Wink Need oli "kunnid", kellele sai siis ja saab siiani alt üles vaadata... Ehk elektroonne suhtlus Eestis on juba vaat et 33+ aastat vana kui 89 lõppu selleks lugeda. Ja kes enam ORKUTit mäletab... näoraamat sõi selle kiiresti ajalooigavikku. Eestis pole jälle Myspace ega Linkedin kunagi toiminud. Aga see kõik on 21.sajandi värk, 2003 alates...
OT out.


Ja KUI nüüd võtta, et seesama elektroonne suhtlus on juba algupäraselt "omamoodi" tegelaste pärusmaa olnud kus sees on tõesti "igasuguseid", siis Automoto on läbi ajaloo üks kõige leebemaid üldse! Kuigi ka see toob kokku friike ja tõesti tõeliseidki "frukte", siis mingit häda pole sel suhtluskohal olnud. Ning olgem ausad - sellest hetkest sai Automoto omale ka otsese ülesande, olla Uunikute Talveralli peamine ja p.mõtteliselt ainus kanal! Muude platformide peal see eriti ei tomi, näoraamart on lihtsalt dubleeriv. Hetkeseisuga see asi veel toimib, mis kolmandasse kümnesse jõudva üritusega muutub, me ju veel ei tea. Aga see on näide FOORUMI kui suhlusplatformi möödapääsmatusest. See on salvestatud info. Minu arust peaks see nii ka jääma sest reaalsuses on Automoto kui koht suur osa ka Talveralli identiteedist. See on lihtsalt jälgitav, piisavate lisavõimalustega aga samas ei ole kirjumirju ega silmi häiriv, püsiv oma 21+ aastaga, sorteeritav, ülihästi otsitav jne. 

Ehk pole sel foorumil häda midagi! Tehke paremini! Ja kui mõni õrnapõrnaline uksi paugutades ka lahkub, kui mõni tegevus ja selle mõtekus kahtluse alla seatakse - so what! Kui tahad tähelepanu, PEAD ka kriitikat taluma. Aga teiselt poolt PEAVAD ka säätud mõistma, mida ja keda nad modereerivad, piiravad, tsenseerivad jne! Kui kaob ära sisu kaovad ka kasutajad. EELKÕIGE on foorum MEELELAHUTUS ,argiasjadest põgenemsie koht, kus sees on ja peabki olema lõputult lolli möla! Foorum asendab "ohtra õllega saunaõhtut sõpradega". Aga ka sedasama Talveralli õhtust pidu, kus nende loetud tundide jooksul aetakse alkoholi kaasabil nii palju sulaselget vanatehnika"illi" suust välja, et sellega võiks rahumeeli 11 kuu automoto sisu ära täita Wink Aga SELLEKS ju tullaksegi ja piineldakse enne seda 7-8 tundi vanatehnikaga kehvades oludes. 

Ehk sõudmise kohalt: me võime selle meelelahutuse siit foorumist eemaldada ja siis vaatame, kuhu see asi sõuab. Üks mereline samalaadne on sõudnud tupikusse. Võtan süü omaks - eks ma "aitasin" sellele ka jõuliselt kaasa. Hetkeseis on selline: Suspended, Pay Invoice. Päris kaua läks aega tõdemusega...

Tsitaat:Vana php versiooni kasutajate kuine arve ei ole juba mõnda aega ca 5,60, vaid tuli lisaks tasuda äsja ajalukku läinud versiooni toe eest. Nädal tagasi sai ka domeeni tasu makstud. Praegusest olukorrast on huvitunud (veel) üks, kellega foorumi taastamise tehnilisest poolest arutame. Mütsi nurgast ära toomine on sinna viskamisest keerulisem.
Vasta
#31

@spitfire.

Väga hea et puudutatuna tundsid. 
 Muus osas ega ei oodanudki miskit targemat... 
Täpselt nagu kirjutasin, ühed kes teevad, teised kes mölisevad.  Jah, täpselt nii saabki paigutada siin lahtridesse. Kes nüüd p-praoni solvus?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#32

(17-01-2023, 14:17 PM)mlsluik Kirjutas:  @spitfire.

Väga hea et puudutatuna tundsid. 
 Muus osas ega ei oodanudki miskit targemat... 
Täpselt nagu kirjutasin, ühed kes teevad, teised kes mölisevad.  Jah, täpselt nii saabki paigutada siin lahtridesse. Kes nüüd p-praoni solvus?
Lihtsalt faktiteadmiseks, et ksf! spitfire küll foorumis oma tegemisi ei kajasta (kutsun üles seda tegema), kuid vanasõidukite registrist leiab kolm vanasõidukit, mille omanikuks on just ksf! spitfire. See ongi selliste kasutajanimede miinus, et isiklikult inimest mittetundes ei ole võimalik seoseid luua. On ju ilmne, et kui oled ise midagi valmis teinud või end tugevalt harinud, siis on ka väljendatud seisukohtadel suurem kaal. Isegi juhul, kui need on iroonilises võtmes või mitte just kõige viisakamas toonis. Ksf! spitfire tehtule saab igaüks anda oma hinnangu vaadates neid linke:

25.01.2018 BMW 320/6, 1982 - 99,48% https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...DUK_ID:280
08.08.2019 Datsun 280Z, 1977 - 99,32%  https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...DUK_ID:339
07.03.2022 BMW 320i, 1986 - 99,66% https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...UK_ID:4622
Vasta
#33

(17-01-2023, 15:31 PM)indreksirk Kirjutas:  Lihtsalt faktiteadmiseks, et ksf! spitfire küll foorumis oma tegemisi ei kajasta (kutsun üles seda tegema), kuid vanasõidukite registrist leiab kolm vanasõidukit, mille omanikuks on just ksf! spitfire. ...

25.01.2018 BMW 320/6, 1982 - 99,48% https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...DUK_ID:280
08.08.2019 Datsun 280Z, 1977 - 99,32%  https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...DUK_ID:339
07.03.2022 BMW 320i, 1986 - 99,66% https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:30...UK_ID:4622

Lisan, et see on kõnealuse kaasfoorumlase "musta-numbri"-autode nimekiri. Samaväärseid on tal veel. Nii et üldiselt tasub enne lahterdamist oma egost veidi õhku välja lasta.
Vasta
#34

ei taha küll siinse teema taolistes kustutada, aga üks postitus siiski kustutatud - las ülal hargnev nn isiklikuks kiskuv teema piirdub üleval olevaga. Teema on foorum üldisemalt.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#35

Kordan veelkord: voorum sõuab oma teed, head teed. 
A kuradi lahe on ikka vaadata, juba Antiik-Kreekas kemplesid omavahel demokraadid ja oligarhid, pole me siin nii unikaalsed midagi, täiesti norm  Smile

Do'nt panic
Vasta
#36

(17-01-2023, 11:00 AM)vant Kirjutas:  Ma mõtlen, et kes te eestlasi paika panete ja diagnoosite- kes te ise olete? Mõni peenem ja saksikum rahvas? Sakslased, türklased või hiinlased? Või mingi hoopis peenem tõug ja segu kahest viimati nimetatust?

Inetu öelda, aga kui siit läbi käinud pilte vaadata, siis võib teil suuresti õigus olla. Geneetiline pärand määrab maailmatunnetuse uskumatult suures osas. Kui on teise rahva seas üles kasvatud, siis võib ükshetk tekkida lõhe enda tajutu ja ümbritsevate tõekspidamiste vahel, identiteedikriis on asja kirjakeelne nimetus.
Vasta
#37

.... Mulle kord üits hää inime kunagi ütles, et kui tahad head lugu lugeda saada, võta pliiats ja hakka kirjutama.
 Arvatavasti oli Tal õigus.  Wink

loll on loll olla.
Vasta
#38

Ma kardan, et kui puhtatõulise eestlase geene lähemalt vaatama hakata, paistab sealt ikka korralik rahvaste sigri-migri vastu. Samasugune sigri-migri nagu foorumgi: oma joodikute, lumehelbekeste, torisejate, maailmaparandajate, teomeeste, geeniuste ja kõigi teistega.

Foorumis ellu jäämiseks kehtib vana hea Karlssoni soovitus: rahu, ainult rahu. Minutijagu sügavaid sisse- ja väljahingamisi ning maailm ongi parem paik.

Ning mõnes mõttes toimub foorumis ka oma evolutsiooniteooria: teekonda jätkavad need, kes suudavad kohanduda, ülejäänud satuvad teeperve kaunistama. Kahtlemata läheb nii kaduma ka väärt geneetilist materjali, aga mis siis ikka, c'est la vie.

Aga teekond jätkub.

Asp
20 aastat rivis

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#39

Millegi pärast on jäänud need teema arendused mul varasemalt nägemata, tõsi viimased kuud on era ja ärielulisete tegevuste korrastamine võtnud kogu ajaressurssi.

Ma ei tea, kes austatud ksf V6sale erilise klubistaatuse omastas max 3 postitust päevas, aga ma eemaldasin selle. Rehabilitatsioon programm on edukalt läbitud Big Grin

Isegi Türi esindusel on võimalik siin meid oma meeleolukate postitusega kostitada, tõsi mingi hetk ma tõesti vihastasin, kuid siiski ajutiselt ja kogemata. Siiski kasutaja topeltkasutaja ma lõpuks blokeerisin.

2023 aasta eesmärk on minna Talupidajale mulgimaale külla ja ennem mitte ära minna kui ta foorumisse sisse logib ja kirjutab oma projektide edenemisest Smile

Esile on kerkinud ka Motamehe soov end siit täielikult kusutada koos kogu ajalooga (sisuga). Tehniliselt natukene keeruline kuna, vanad teemad saavad kannatada. Mida teha?
Vasta
#40

Kui automoto foorum kuulub erakätesse, mitte ühegi firma alla, siis GDPR koha pealt ei pea midagi kustutama, isegi kui inimene tahab seda. Kui kuulub firmale, siis peab kustutama.
Esimese versiooni puhul on inimlikkuse printsiip ja emotsioonid ainukene ajend kustutamisele, seadusega ega eeskirjadega seda nõuda ei saa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne