Pneumo-hüdropress- abi vaja
#1

Paluksin pisut abi sellise pressi käima ajamisel.
Paistab et on kaheastmeline ja kuidagi ei suuda seda käima panna.
Kindlasti on keegi siin selliste asjadega kokku puutunud ja vöib-olla viitsib isegi pisikese skeemikese joonistada.
Peaks olema siis nii, et öhk liigutab pikema käigu kolvil ja löpusurumine käib siis öli kaasabil. Aga näed, ei saa. Öhuotsad olid originaalis peal , voolikujupid panin ise prooviks.

Tänan ette ja taha!

[Pilt: AL9nZEUWMwR0r5El_MVO0FXL70Y7WdfCuXWomXRV...authuser=1]

[Pilt: AL9nZEWIBGe8Pp1HRKCoJZZZKs7uYWDA_jFuDXKi...authuser=1]

[Pilt: AL9nZEUc_ssIqzpEcSr9j8PcZWKF5FNQWpNlYv_0...authuser=1]
Vasta
#2

Lühidalt paar infokildu, millest võiks äkki natuke abi olla:

  1. sedasorti silindri toimimise põhimõtteline skeem ja animatsioon on leitav siit
  2. see ülemine suurte torudega ventiil on kiirväljalaskeklapp - kui sinna P-otsa peale ehk sinisesse voolikusse lasta rõhk, siis toimub viimane õlirõhu pealt tehtav liigutus. Drosselist saab reguleerida selle viimase pressimise kiirust. Huvitav on ainult see, et sinna väljalaske poolele on mingi kellaga "klots" veel külge pandud - minusuguse pneumoalgaja meelest võiks sealt ainult summuti tulla ja kogu lugu... Seda las kommentaarib keegi teine.
  3. kolme ühendusotsaga külje peal viitab drossel sellele, et see võiks olla koht, millesse õhku lastes võiks toimuda käigu esimene, pneumo pealt tehtav liikumine. Jällegi, drossel selleks, et käigu kiirust reguleerida.
  4. kui mõni teine nendest ülejäänud kahest otsast (nt parempoolseim) on ühenduses sama kambriga nagu vasakpoolseim, siis ma kahtlustaks, et see on koht, kuhu on ühendatud kiirväljaskeklapi P-ots - kui esimene liikumine saab tehtud ja rõhk hakkab kasvama, siis avatakse see ülemine klapp ning alustatakse teist liikumist
Ma alustaks katsetamist punktist 3 ehk otsiks üles, millisest otsast on võimalik esile kutsuda ainult pneumaatiline liikumine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne