Mtz 82 mure
#1

Tere, mure 82ga. Sai vahetatud pihusti otsad, aga ikka nagu ei käi ühtlaselt, lötutab kuidagi. Mida teha? Kas viia pump kohe stendi?
Vasta
#2

Kust otsad ja kes vahetas? Pihustasid korralikult või kuidagi?

KSP on alati kahtlane. Seepärast asjatundjad selle välja vahetavadki: 
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid508816
ja
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid524944

Kogu teema on muidugi kohustuslik lugemine igaühele, kes arvab russipidamise odav ja lihtne olema või lihtsalt ei tunne selle pooltoote suguelu finesse.
Vasta
#3

Otsad sai ostetud türi bel-estist või on see nüüd agromarket. Ja sai ise vahetatud ja testitud. Surve 180 ja pihustas ilusti
Vasta
#4

Keera algul töötava mootoriga pihustitorusid lahti ühe kaupa.
Jäta meelde milline silinder kõige vähem häält muudab.
Nüüd vaheta selle silindri pihusti mõne teise silindri omaga. Kui lötutamine kolib mujale on pihusti kaputt kui jääb samasse auku on pump.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#5

Pump ise kütust saab piisavalt ja õhku vahele ei tiri?
Vasta
#6

Tere, aitäh abi eest! Uurin täpsemalt nädala lõpupoole, aga ma arvan, pumba remonti viima kuskile. Ehk oskab keegi soovitada mõnda head kohta? Ma pihusteid proovisin erinevaid ja tundub, et teine sektsioon pumbal kutu või tâhendab kui toru katsun siis tambib ka imelikult.
Vasta
#7

Seda ka, et proovin 80nelt pumba 82le peale, eks näha oleks kas midagi muutub. 80 käib väga hästi
Vasta
#8

(27-09-2022, 12:01 PM)Mtz82 Kirjutas:  Tere, aitäh abi eest! Uurin täpsemalt nädala lõpupoole, aga ma arvan, pumba remonti viima kuskile. Ehk oskab keegi soovitada mõnda head kohta? Ma pihusteid proovisin erinevaid ja tundub, et teine sektsioon pumbal kutu või tâhendab kui toru katsun siis tambib ka imelikult.
Ausalt üles tunnistada siis kui sai plunsritega jamatud uurisin kõiksugu kättesaadavaid asutusi kes pumpasid remondivad ja mingit head lahendust ei jäänud silma.
Reguleeritakse nagu ettenähtud nimipöörete kütusekogus võrdseks niipalju kui keegi viitsib ja siis pumba tagumisest kruvist ka max kogus ning vaadatakse ka maksimaalseid pöördeid ning ongi kõik.
Kas ja kuidas ta väikeste koormustega käib ei ole ühegi mõõdetava parameetriga määratav kui kasutada vanemat remondijuhendit ning siin on eeldatud, et asjad on täpselt tehtud ning seda pole sinna kirja pandud.
Midagi nõuda pole seega kui käib ebaühtlaselt.
Uuem juhend siiski annab ka erinevuse väikestel kogustel kus hammaslatt fikseeritakse asendisse kus kütusekogus on 5 mg töötaktile aga kes polnud sellest kuulnudki ja kes ütles et seda on võimatu saavutada, mis võib isegi õige olla.
Õigemini mitte võimatu vaid tohutu töömaht ning palju varuosi kust sortida igale plunsrile sobiva lõtkuga hammasrattad ja käitamise osad et kõigil oleks võrdsed lõtkud.
Plunsrite valmistamise hügieen tuleb ka valusalt mängu...
Kui ikka otsad on viltu käiaga maha lõigatud siis ei tule sealt midagi võrdset.
[attachment=94563]
Seda ei pea nüüd mõistma nõnda, et kõik ongi kadunud vaid väikse sissejuhatusena teemasse mida jälgida pumba reguleerimisel.
Lihtsalt ma oma näitel kulutasin 4 tundi Boschi pumbastendi taga ja pärast veel ühe päeva kodus sest arvasin ikka selle võimaliku olevat.
[attachment=94564]
Vabalt võib kellelgi teisel ka õnnestuda või sattuda parem lähtematerjal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne