[poolita] Piduriketaste treimine
#1

Seda peaks ju suutma suvaline treial teha kelle pinki ketas ära mahub.
Vasta
#2

Kettaid ja trummleid treitakse üle vastavas rakises - küsimus on baaspindades ja õiges ülesseades. Foorumi treialid võivad täpsustada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#3

(02-11-2022, 18:55 PM)Walter Kirjutas:  Kettaid ja trummleid treitakse üle vastavas rakises - küsimus on baaspindades

Keskava suurendamine on lihtsam, saab ilma lisavidinateta tavapingis teha.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Sai kunagi enda tarbeks selle jamaga tegeldud , minu õpetaja ( vanakooli treiali ) Kindel nõudmine oli ,et treida tuleb mõlemilt poolt sama kinnitusega .St.et ketast ei pööra.See eeldab pikemaid terasi ja terapuki käiku,ehk siis pingi mõõtmeid.
Vasta
#5

Linnuke vaatab nüüd postitust numbriga 152 ja mõtleb elu üle järele   Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Seal jutt keskava treimisest ,mitte ketaste viskamisest.ehk sain teemaalgataja murest valesti aru.,et milles probleem-
Vasta
#7

(02-11-2022, 23:04 PM)linnuke Kirjutas:  Seal jutt keskava treimisest ,mitte ketaste viskamisest.ehk sain teemaalgataja murest valesti aru.,et milles probleem-

Probleem on selles, et keskava suurendamiseks pole vaja tööpindasid puutuda. Välisservast kinni padrunisse ja auk suuremaks jämedalt rääkides. Tööpindade puhul kehtib kõik see abinõude jutt 100%

PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

(02-11-2022, 23:27 PM)Marko Kirjutas:  PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub

Või siis saab pedagoogilisel eesmärgil poolitatud ja elab testimise all oma elu edasi kui näide funktsionaalse lugemisoskuse ja küsimusest arusaamise vajalikkusest. On arusaam konkreetsest küsimusest jääb tarbetu vahutamine (antud juhul 7 postitust) ära.

Kui küsitakse elus treialit, kes piduriketta siseava suurendaks, on ju loogiline, et vastuseks on viited konkreetsetele treialitele? Ning miskid jutud, kuidas seda teha, pole olulised - eriti veel need, mis isegi keskava treimisega ei seostu.

Eks me kõik libastu, aga mõni lausa krooniliselt:
kui küsitakse konkreetselt 600mm+ siskeüljega vinklit, pole ju vaja asuda viitama asjadele, mis seda ühte väga lihtsat kriteeriumi ei täida:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid542917

Point: päeva lõpuks on nn abivalmis, aga teemast mitte aru saavad (või lihtsalt igavlevad) timurlased tüütud. Saame vast veidi asjalikumad olla ja enne postita-nupu pressimist vaadata, kas vastus ka küsimusega kokku läheb.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

(03-11-2022, 10:55 AM)13piisab Kirjutas:  
(02-11-2022, 23:27 PM)Marko Kirjutas:  PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub

Või siis saab pedagoogilisel eesmärgil poolitatud ja elab testimise all oma elu edasi kui näide
Ma umbestäpselt eeldasin, et selline lahendus tuleb. Samas ei pidanud võimalikuks siia jätta rippuma infot, et piduriketta siseava suurendamiseks on vajalikud mingid väga erilised vidinad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

(04-11-2022, 00:46 AM)Marko Kirjutas:  
(03-11-2022, 10:55 AM)13piisab Kirjutas:  
(02-11-2022, 23:27 PM)Marko Kirjutas:  PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub

Või siis saab pedagoogilisel eesmärgil poolitatud ja elab testimise all oma elu edasi kui näide
Ma umbestäpselt eeldasin, et selline lahendus tuleb. Samas ei pidanud võimalikuks siia jätta rippuma infot, et piduriketta siseava suurendamiseks on vajalikud mingid väga erilised vidinad.
Indikaatorkella ja täpseid padrunipakke on vaja ikkagi.Kui kodupernaise kombel turus käija ei ole neid vaja.
Vasta
#11

Lihtsalt enda harimise mõttes,et täpsed pakid on igasuguse täpse treimise alus.Uued kettad tulevad ju tehasest barlanksis,pistad ketta padrunisse pakkide vahele ja korralikud pakid ja uus ketas siis ju treitav objekt on pingis paigas,korralike pakkidega ju ei saa ketas viskuda minu arust.
Vasta
#12

Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.

Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#13

(04-11-2022, 10:02 AM)muska71 Kirjutas:  Lihtsalt enda harimise mõttes,et täpsed pakid on igasuguse täpse treimise alus.Uued kettad tulevad ju tehasest barlanksis,pistad ketta padrunisse pakkide vahele ja korralikud pakid ja uus ketas siis ju treitav objekt on pingis paigas,korralike pakkidega ju ei saa ketas viskuda minu arust.
See on nii et usalda aga kontrolli.
Vasta
#14

(04-11-2022, 13:07 PM)Daff Kirjutas:  Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.

Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.

Kas lugupeetav räägiks meile oma treimistöödest midagi?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Appi appi kass läks kappi. Mis te olete kõik kettas(aine all) ?
Vasta
#16

(04-11-2022, 21:19 PM)Marko Kirjutas:  
(04-11-2022, 13:07 PM)Daff Kirjutas:  Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.

Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.

Kas lugupeetav räägiks meile oma treimistöödest midagi?

Milleks mul on vaja siin oma treimistöödest rääkida?

Aquila captas non muscas.
Vasta
#17

(04-11-2022, 19:21 PM)_rein_ Kirjutas:  
(04-11-2022, 10:02 AM)muska71 Kirjutas:  Lihtsalt enda harimise mõttes,et täpsed pakid on igasuguse täpse treimise alus.Uued kettad tulevad ju tehasest barlanksis,pistad ketta padrunisse pakkide vahele ja korralikud pakid ja uus ketas siis ju treitav objekt on pingis paigas,korralike pakkidega ju ei saa ketas viskuda minu arust.
See on nii et usalda aga kontrolli.
Nõus.Kuna ketas pöörleb auto küljes paraija vingaaliga siis peab see ka igate pidi parlanksis olema,et vibrat ei tekiks.
Vasta
#18

(04-11-2022, 13:07 PM)Daff Kirjutas:  Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.

Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.
Minu kogemus ütleb et seal oli kaks kasti veel:üks läks autotehasesse,teisest kastist saame meie siin poest osta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne