Tartu 1
#21

Värske pilt Tartu ühest viimases Mobilistis. Ilmselt tuleb põdrale sõda kuulutada ja rahvuslik reliikvia koju tagasi tarida.
Vasta
#22

hilja juba, auto on müüdud läbi vahendaja moskvasse. sealt enam tagasi ei too. jäime paraku hiljaks.
Kadari Kirjutas:Värske pilt Tartu ühest viimases Mobilistis. Ilmselt tuleb põdrale sõda kuulutada ja rahvuslik reliikvia koju tagasi tarida.
Vasta
#23

emsa Kirjutas:hilja juba, auto on müüdud läbi vahendaja moskvasse. sealt enam tagasi ei too. jäime paraku hiljaks.
Kadari Kirjutas:Värske pilt Tartu ühest viimases Mobilistis. Ilmselt tuleb põdrale sõda kuulutada ja rahvuslik reliikvia koju tagasi tarida.
Kas seda pilti siia ei saa tarida? Kuhu ta Moskvas läks ?
Vasta
#24

kes see loll moskvast kes seda 20 000 EURO eest ostis? tundub uskumatu olevat.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#25

denis23 Kirjutas:kes see loll moskvast kes seda 20 000 EURO eest ostis? tundub uskumatu olevat.

Seal on kodanikke, kes rahanumbreid ei loe. Venemaa on suur ja sealsetel suuremat sorti kaliibriga ärimeestel on ükspuha, mitu $$ oma hobidele kulutada. Miski tühine 20 tuhat neid ei heiduta, see on tihti ärikäibe osas peenraha.

Eestile omast ratsionaalset ja kokkuhoidvat mõtlemist kõiges kuni pisiasjadeni seal lihtsalt ei ole. Temperament on teine.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#26

Tartu 1 kohta näeb pilte siit:http://october-motors.ru/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=27&func=viewcategory&catid=45
Vasta
#27

Veits sai parantatud http://october-motors.ru/index.php?optio...y&catid=45

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#28

Üks vana tuttav on Moskvas osaliselt restaureerituna näitusele jõudnud...

Mõned pildid siin: http://www.yamoskva.com/node/11829

[Pilt: DSC_0263.JPG]

[Pilt: DSC_0265.JPG]

[Pilt: DSC_0268.JPG]

Ja ainus Estonia-3 seisab ka sealsamas osaliselt restaureerituna... (foto esimeses lingis...lehe allosas...)

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#29

Veel üks pilt facebookist


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#30

Soovitaks tänast Eesti Ekspressi lugeda, kus Tartu 1-st pikema artikkel - nagu selgub, ei suutnud hr Oktjabrski seda taastada ning masinal uus omanik, kes plaanib seda sel aastal ka Eestis näidata ja liigutada Smile Sõna saab ka mõnedele siinolijatele tuttav hr Aleksandr Sadovski.
Vasta
#31

Moskvas sellel nädalavahetusel.

[Pilt: b75fbabb37e2dae0c6252d966d7ce8aa.jpg]

[Pilt: 96b3c9767c45f40f4193ef76886b7c12.jpg]

[Pilt: bab1c11a2e51506a2aac0a4e9862a2b3.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#32

Tartu-1 on taastatud väga heal tasemel. Puuduolnud jupid on asendatud omaaegsete originaaldetailidega - see on olnud väga mahukas töö, põhiliselt pildimaterjali ja veteranide mälestuste alusel. Meie loobusime omal ajal selle auto ostmisest, kuna vähene algmaterjal oleks olnud takistuseks autentsele taastamisele ja replikat ei tahtnud ehitada. Ainus, millega on üle võlli lastud, on auto värv, nii ilusti läikinud ei ole see auto kunagi. Aga see on juba vaatevinkli küsimus, kui ilusaks restaureerida.

Estonia-3 osas taastamisest päris rääkida ei saa. Jekaterinburgist pärit E-3 vrakk oli seisus, milles taastada ei olnud enam midagi. Ei ole kunagi kuulnud, et keegi läbiroostetanud toru taastab, ikka asendab uuega. Seda oli näha ka paari aasta eest, kui Moskvas Sorokini salgongis esitleti pooleliolevat E-3 (veerev šassii). Sellest hoolimata on tehtud väga mahukas töö, olemasolnud vraki ja fotode järgi on auto väga originaalilähedaselt üles ehitatud. Omanik on lubanud auto uuesti üle värvida, kuna värvilahendus läks värvifotode puudumise tõttu veidi aia taha - põhivärv oli õrnalt beežikas ning punane esiots oli kirsipunane. Aga need on detailid.
Ilmselt on analoogiline tee ka Eesti Mootorispordi muuseumil ees - oleme jõudnud ühe tõenäoliselt E-3 (võib-olla E-4) vraki jälgedele. Omanik on oma vara autentsuses veendunud, loodame, et ka meie ei pea pettuma. Aga seni moskvalaste ees müts maha - Estoniaid hoitakse elus ja pildis!
Vasta
#33

See auto on alati minujaoks põnev tundunud. Millegipärast tuli mõttesse see auto uuesti ja mõtlesin, et uurin kas on uut infot selle masina kohta. Tore kuulda, et see ära on taastatud ja alles on. Siin need lingid aegunud, vene keelt kahjuks ei mõista... ei tea kas selle taastamisest kuskil vene allikates detailsemaid pilte ka leiduda võiks? Samas kui keegi oskab sellest eelpool kõneldud viimistletud masina pildi asukohast rääkida siis oleks tänulik info eest.

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#34

Ise küsin, ise vastan. Google otsing lõpuks andis mulle vastuse, panen siia ka juhul kui kellelegi huvi peaks pakkuma. Link: https://www.drive2.ru/b/2468281/
[Pilt: 7ea041as-960.jpg]
Kui keegi teab kuskohas detailsemat taastamise protsessi kajastatud on, siis seda oleks huvitav vaadata.

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#35

Artikkel teemasse koos mõne pildiga.

[Pilt: minevikumasin.ee-Tartu-1_a.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne