20. Uunikute Talveralli toimub 25.-26. veebruaril 2023. EELREGISTREERIMINE
#1

EDIT 16.01.2023:SEE ON EELREGISTREERIMISE TEEMA. AMETLIK REGISTREERIMINE TOIMUB LÄBI ALLJÄRGNEVA LINGI
Uunikute XX Talveralli Registreerimine


Lugupeetud Vanatehnikahuvilised!

Kätte on jõudnud aeg välja kuulutada Uunikute 20. Talveralli, mis saab toimuma 25. ja 26. veebruaril 2023! Pakkumaks peale kaheaastast pausi juubeliralliväärilist elamust, suundume seekord Mägi-Eestisse, ekspluateerima parimat teedevõrku, mida Eestis leida võib. Ürituse algus ja lõpp saavad olema kohalikus pealinnas Võrus või selle lähiümbruses.

Hetkel oleme ettevalmistusega sealmaal, et sooviksime saada ülevaadet potentsiaalsete osavõtjate hulgast. Selleks kuulutame välja eelregistreerimise. Alamkategooriate rajalelubamine, Sportklassi toimumine ja muud detailsemad asjaolud selguvad vastavalt eelregistreerimise tulemustele ja raja lõppversiooni kujunemisel ilmnevatele piirangutele. Korraldustoimkonna soov on seekord näha rajal nii mootorrattaid, rasketehnikat kui ka busse, samuti pakkuda valitud selskonnale võimalust Sportklassis natuke rohkem võimelda. Turistiklassis lubame kergjõuvankritel osalema kuni neljaliikmelisi mees-/naiskondi, rasketehnika puhul läheneme võimalikule osalejate arvule individuaalselt.

Osalemistasude täpne suurus selgub jooksvalt, suurusjärkudeks hindame 80€ inimese kohta turistiklassis, 100€ sportklassis. Eesti Vanatehnikaklubide Liitu kuuluvate klubide liikmetele ning vanasõidukina registreeritud jõuvankritel osalejatele kehtestame hinnasoodustused.

Igaks juhuks kordame üle ka Uunikute Talveralli algpõhimõtted: Osalema on oodatud võistkonnad jõuvankritel, millel vanus 35 aastat või rohkem, võimalusel lubame rajale ka uuemaid kuid äärmiselt eripäraseid sõidukeid. Võistlusmoment on üritusel sekundaarse tähtsusega, tegeleme meeldiva ajaviitmisega läbi motoriseeritud krutsiverbalismi, kaasvõistlejaid kohtleme kui sõpru, mitte konkurente.

Postitus täieneb jooksvalt!

Niisiis, andke tuld!

Palun märkida:

1. Võistkonna kapteni ees- ja perekonnanimi
2. Jõuvankri mark, väljalaskeaasta (võib märkida mitu, juhul kui kohe ei oska valida)
3. Osaledasoovijate hulk.
4. Kas oleks huvi osaleda sportklassis, Jah/ei?
5. Kas võistkonnas on EVKL-i kuuluvate klubide liikmeid?

Pilt jõuvankrist on tungivalt soovituslik.


PS: Majutusküsimuse detailid avalikustame siin vastavalt saavutatud kokkulepetele, me ei soovita tegeleda majutuse broneerimisega enne vastava info avaldamist.
PPS: AMETLIK registreerimine tuleb eraldi ja hiljem. Praegu kogume eelinfot, mille abil saame paremini häälestuda rajajoonistamisel, majutusküsimustes ning muudel korralduslikel teemadel.
Vasta
#2

Soovitan soetada kvaliteetseid rehve Smile Oli tore esimese lume sõit mägismaal.

Edit: 

Et siis lõin kaustikust numbrid kokku, päeva esimene pool praegu 159,9 km, mille sees on a'la 20 kilti lihtsat teed, 40 kilti väga raskeid teid ja ülejäänu siis neid, mis on Tartust põhjapool elajale juba mõnus kangutamine Big Grin Ehk need, mille üle näiteks Roostal lõpetades õnnelik oled, et sõita said... 
Midagi pole selles osas muutunud, et laupäeval tuli vastu heal juhul 3-4 autot ja seda ka pigem seal kus on mingid talispordi kohad lähedal. Avastasime, et rohkem nägime  liikumas daame koerakestega kui autosid... 
KUI peaks rallipäeval olema valjemat tuult, siis tasub mootorsaag autosse panna. Roheidiootide "töö" tulemus on teede ääres näha ja kuna mägi-eesti on valgeid tammelehega silte triiki täis, on ürasklikuuske otse teede äärtes ka lõputult. Ja MINGIL hetkel kukuvad need kõik avalikele teedele... Keskmine üraskikuuse ülemise ladvapoole eluiga püsti kasvava kuiva puuna on aasta esimese suurema tormini. Seda on tegelikult päris hirmus vaadata sest see on reaalne oht elule! Kuna Parimal Sõbral saab kevadel kolmas aasta üraskikuuse metsas täis, siis on mingi ettekujutus tekkinud nende surnud kuuskede elutsükli kiirusest. 

Seega rehvidesse tasub panustada. Ja kui peaks kunagi legendaarse tormiralli moodi tuulega ilm tulema, tuleb väga mõelda.
Vasta
#3

1. Võistkonna kapteni ees- ja perekonnanimi     Indrek Teppor, aka Jaan Järva
2. Jõuvankri mark, väljalaskeaasta (võib märkida mitu, juhul kui kohe ei oska valida) valitakse vajadusel
3. Osaledasoovijate hulk. minimaalselt 2
4. Kas oleks huvi osaleda sportklassis, Jah/ei? Jah
5. Kas võistkonnas on EVKL-i kuuluvate klubide liikmeid? #Ei

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

1. Sander Tomingas
2. Vaz 21011 1978
3. 2-3
4. Jah
5. Ei


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#5

1. Võistkonna kapteni ees- ja perekonnanimi: Urmas Laansoo.
2. Jõuvankri mark, väljalaskeaasta: Fiat Argenta, 1983.
3. Osaledasoovijate hulk. 2
4. Kas oleks huvi osaleda sportklassis, Jah/ei? Ei.
5. Kas võistkonnas on EVKL-i kuuluvate klubide liikmeid? Ei.
Vasta
#6

1. Võistkonna kapteni ees- ja perekonnanimi: Keijo Kumpas
2. Jõuvankri mark, väljalaskeaasta: Ford Capri, 1983.
3. Osaledasoovijate hulk. 2
4. Kas oleks huvi osaleda sportklassis, Jah/ei? Ei.
5. Kas võistkonnas on EVKL-i kuuluvate klubide liikmeid? Ei.
Vasta
#7

1. Raimo Hyttinen
2. Volvo 340 manuaal
3. Osalejaid 2-4
4. Tavalised kruiisijad
5.jah


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#8

1. Raivo Roosioks
2. Mitsubishi Lancer 1976 ilmselt
3. 2
4. Ei
5. Ei

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#9

1. Ruut Rätsepp
2. BMW 1602 '73
3. 2
4. jah
5. jah


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#10

1. Stern Ilves
2. IZ 412 1969 Saturn Ralli
3. 2
4. Jah
5. Ei

   
Vasta
#11

1.Kaarel Pärn
2. Volvo 345 , 1982 (b19a+ 4k manu)
3. 2-3
4. Ei
5. Ei

   
Vasta
#12

Lauri Niibo
Daewoo tico
2-3
Tavakruis
Ööbivad
Ei ole klubiline

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#13

1. Siim Viin
2. Vaz 21011, 1981 a.
3. 2-3
4. ei
5. ei

   
Vasta
#14

1. Hardo Viigipuu
2. AZLK 2140, 1977
3. 2
4. Jah
5. Ei

[Pilt: uunikud182.jpg]
Vasta
#15

1. Toomas Hunt
2. Konkreetset pole veel,Opel Manta B 
3. 3 Kindlasti
4. Ei
5. Ei

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#16

1. Valdo kazlauskas
2. VAZ 21063 1987
3.4
4.ei
5.ei
Vasta
#17

1. Aavo Tamm
2. Ford Taunus, 1974
3. 2
4. Jah
5. Jah

Taunus XL 1974
Vasta
#18

1. Andre Luman
2. Saurer 2DM, 1967
3. 3
4. Ei
5. Ei
Vasta
#19

1. Mayc rondik
2. Vw golf mk1 1978
3. 2-3
4. Jh
5.Ei


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

1978 VW Golf 1, 1981 Chevrolet Fleetside, 1986 Bmw e30, 1989 Jeep Cherokee, 1984 Lada 2102
Vasta
#20

1.kauri rannajärv
2. Vaz 2102 1983
3. 3
4. Turist
5. Ei
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne