audi 80 kütuseleke
#41

Vahetasin selle membraani ära ja ikka ei midagi, on kellegil veel mõtteid peale lambda ja halli?
Vasta
#42

Süüte stroboskoobiga kontrolli, kas säde käib õigel ajal õiges kohas.

https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu...oboskoobid

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#43

Nagu eelpool juba pakuti, lase sisselaskesse lisakütust ja vaata kas siis läheb pöördesse?
Vasta
#44

(17-12-2022, 11:37 AM)ivoalaska Kirjutas:  Nagu eelpool juba pakuti, lase sisselaskesse lisakütust ja vaata kas siis läheb pöördesse?
Kas just lisakütusega, aga proovitud on, post #31, pöördesse ei läinud

Aga mis järeldus sellest tuleneb?
Vasta
#45

(17-12-2022, 13:03 PM)TeeTL Kirjutas:  
(17-12-2022, 11:37 AM)ivoalaska Kirjutas:  Nagu eelpool juba pakuti, lase sisselaskesse lisakütust ja vaata kas siis läheb pöördesse?
Kas just lisakütusega, aga proovitud on, post #31, pöördesse ei läinud

Aga mis järeldus sellest tuleneb?
 Kui süüde on hiline kas siis läheb mootor pöördesse? (teoreetiline küsimus) Monopritsel on variant kus jagaja peaks olema vaakum korrektoriga (Monojetronic) ning viimased on ilma selleta kuna aju juhib süüdet ning on (Monomotronic). Lisaks veel see et monopritse pole kunagi meeletult pöördesse läinud nagunii Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#46

Küünlad mustad, lisa küte ei aita. Sai vahetatud veel 2 temp andurit mis mootorit juhivad, paremaks ei läinud.
Üritasin seda andurit mis pritsungi küljes on reguleerida, see näitas natu valesid voltw ja päris õigeks ei saanudki, kas võib selles probleem olla? Samas tolle keeramine mõjutas mootoritööd küll aga pöördesse ikka ei lähe.
Varasema/hilisema süütega pole proovinud veel.
Vasta
#47

Ütlesid, et lõikasid enne katti sumpsile lähe sisse- ma ei ole üldse kindel, et sellest piisab. Ütlen seda seetõttu, et maadlesin ise putetdamise, mustade küünalde ja muu jamaga. 94. aasta auto, käinud kallal erinevad mehed erinevate raalidega kallal, V8-l hing kinni, pöördesse ei lähe jne- katt korraks lahti ja käis nagu- kes iganes ta on- Antsu viiul. Relakaga tehtud lõhe, ma ei ole kindel, et see aitab. Sumps peale pükse minema, veidi koledat häält ja äkki näkkab. Ma ise jändasin puterdamise ja muu säärasega mingi 2 aastat, enne kui suht lampi viga välja tuli. Eelnevalt vahetasin küünlaid, lambda-, nuka-, vända-, temperatuuri- jne andureid. Kui palju nende vahetusest kasu reaalselt oli, aga vähemalt on uued asjad küljes. Muuseas, ma ei tea, kuidas Audil, aga lambda andur toimib bemmil B-osana ainult Bosch.
Vasta
#48

Ma kiilun enda Audi 80 probleemiga siia teemasse , A 80, B4 2,0l 66 kW lugu järgmine : Vedu tõukeline , vahest leebem vahest julmem , kurtsin ühele Audidega tegelevale kodanikule ja sain soovituse - ühenda lambda lahti , ühendasin lambda lahti , veel hullemaks läks - paugub , jõudu pole , sinine suits ja julm bensiinilõhn salongis , ühendasin lambda tagasi - resultaat null .
 Mõtteid / soovitusi ootan .
Vasta
#49

Kontrolli kõrgepinge osa üle.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#50

Nõnda : Käisin kõrgepingeosa üle , jagaja kaas , rootor koos küünlajuhtmetga tuppa sooja , sai  kuiva lapiga staatilist elektrit nendesse istutatud ning tagasi omakohale pandud , sai parem aga kiirendades auto tõmbleb  , kõik nõuanded on oodatud.
Vasta
#51

Ennevanasti kui end punktide vahel fordiga sai eskorditud, tekkis TÜV punktis imetilluke probleem heitgaasidega. Jäi asi küll normi piiridesse, aga no nii nibin-nabin...Hing ei and rahu.
Vahetasin küünlajuhtmed värskemate vastu. 
Tulemus siis selline, et kui ennemalt tundus kõik hea olevat, siis peale seda läks ikka väga heaks. Gaasianalüsaator oli sama meelt.
Jah, ka juhtmed kuluvad ajaga, nii kummaline kui see ka tundub.
Vasta
#52

Seda et : küünlad , küünlajuhtmed , jagaja kaas , rootor on vahetatud . Süütepool on ümarate klemmidega , need ei pidavat surema , varuosana pakutakse vaid lapikute klemmidega süütepooli .
  Ise arvan vea olevat kütuse poolel kuna tõmblus / jõnksutamine avaldub gaasipedaalile vajutades , äkki on kehv bensiin võimeline sellisteks ilminguteks ?

Head jõulu !
Vasta
#53

(24-12-2022, 11:13 AM)edvard Kirjutas:  Seda et : küünlad , küünlajuhtmed , jagaja kaas , rootor on vahetatud . Süütepool on ümarate klemmidega , need ei pidavat surema , varuosana pakutakse vaid lapikute klemmidega süütepooli .
  Ise arvan vea olevat kütuse poolel kuna tõmblus / jõnksutamine avaldub gaasipedaalile vajutades , äkki on kehv bensiin võimeline sellisteks ilminguteks ?

Head jõulu !
Olen sarnast kogenud,vajutad gaasi ja hing kinni...Arvasin viga olevat elektroonikas,tegelikult oli paagis olev filter umbes ja paak sodi täis põhjast...
Vasta
#54

(24-12-2022, 11:13 AM)edvard Kirjutas:  Seda et : küünlad , küünlajuhtmed , jagaja kaas , rootor on vahetatud . Süütepool on ümarate klemmidega , need ei pidavat surema , varuosana pakutakse vaid lapikute klemmidega süütepooli .
  Ise arvan vea olevat kütuse poolel kuna tõmblus / jõnksutamine avaldub gaasipedaalile vajutades , äkki on kehv bensiin võimeline sellisteks ilminguteks ?

Head jõulu !
 Kui süüde on üle vaadatud (võib ka enne kütterõhu üle mõõta) siis ise laseks kellelgi veakoode lugeda, siis saab edasi mõelda.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#55

Kütterõhku saad mõõta  tavalise rehvi manomeeteriga  ja siis süüde sisse,süüde sees käivitub pump.Ideaalis võiks ka gaasi anda siis näeb kas rõhk kõigub ja kui palju.
Vasta
#56

Veakoodide lugemine Audi 80 l , sellel on vist 2 pin iga diagnostikapesa kaitsmekarbis  , äkki näitab lambda , temperatuuri ja midagi veel , aga , vigade välistamiseks poleks paha .
 Kütusefilter on parema tagaratta koopas , on selle vahetus maapinnalt reaalne ?
Vasta
#57

Ka paagis peaks olema filter enne pumpa,mul kunagi oligi just paagi filter umbes.Rattakoopasse saab ju edukalt iga kell vast ligi kui ratas alt võtta.
Vasta
#58

Järgmisena soovitaks kütuserõhk kapoti alt ära mõõta ja ilmselt läheb pumba vahetuseks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#59

Manomeeter pole veel näppu sattunud , seevastu mõõtsin lambda andurit , must kaabel süüde sees näit 0,0 V , mootoril pöörded muutes näit 0 - 0,98 V , kas sellest võiks mingeid järeldusi teha ?
Vasta
#60

(25-12-2022, 14:15 PM)edvard Kirjutas:  Manomeeter pole veel näppu sattunud , seevastu mõõtsin lambda andurit , must kaabel süüde sees näit 0,0 V , mootoril pöörded muutes näit 0 - 0,98 V , kas sellest võiks mingeid järeldusi teha ?
 Autodata järgi peaks töösooja mootoriga tühikäigul kõikumagi 0,1...1V vahel, ehk siis lamba andur võiks OK olla.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne