audi 80 kütuseleke
#61

See näit peaks köikuma suht kiirelt, enamasti kui andur muutub nö uimaseks siis vaja vahetada.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#62

Kui lamda piisavalt uimaseks muutub, siis hakkavad ka mootoripöörded kõikuma. Mälu järgi pidi lamda anduri näit kõikuma töövahemikus 1 sekundi jooksul. Selle jään nüüd vastuse võlgu kas min - max - min, või lihtsalt min - max või max - min.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#63

Ma mõõtsin lambda küttepaari takistuse , näit oli 3,4 oomi .
Ühendasin  lahti sinise temperatuurianduri , lambda - mootori töös mingeid muutusi polnud , taastasin ühendused ja sõites esimesed 10 km mootori töös mingeid häireid polnud ja siis ... algas kõik uuesti .
 Kuidagi on see mootori "haukumine" sünkroonis gaasipedaalile vajutamisega , mõte liigub seguklapianduri suunas .
Vasta
#64

(26-12-2022, 22:37 PM)edvard Kirjutas:   Kuidagi on see mootori "haukumine" sünkroonis gaasipedaalile vajutamisega , mõte liigub seguklapianduri suunas .

Ammu ammu tagasi 1,8 66kw monopritse passat samuti gaasivajutusele reageeris pirtsakalt, tõmblevate nõksatustega. Segusiibri võlli otsas oli miskine plastik karp, kus sees potensiomeetri või reostaadi rajad. Sai noid piiritusega nühitud, aga tulemust polnud. 
Seejärel sai prooviks doonorilt teine karp ja see oma vanale külge keeratud. Ja probleem kadus.
Muidugi, kust nüüdsel ajal omaaegse autoturu müügihiti osi veel katsetamiseks saada, iseküsimus.
See karp oli vist ovaalsete kinnitusavadega ka, et saab kalibreerida. Markeriga sai lihtsalt jooned tehtud enne eemaldamist.
Vasta
#65

Tänan kõiki kaasamõtlejaid !

 Seda seguklapiasendi andurit varuosana isegi kuskil e poes nägin , enam ei leia .
Vasta
#66

(26-12-2022, 22:37 PM)edvard Kirjutas:  Ma mõõtsin lambda küttepaari takistuse , näit oli 3,4 oomi .
Ühendasin  lahti sinise temperatuurianduri , lambda - mootori töös mingeid muutusi polnud , taastasin ühendused ja sõites esimesed 10 km mootori töös mingeid häireid polnud ja siis ... algas kõik uuesti .
 Kuidagi on see mootori "haukumine" sünkroonis gaasipedaalile vajutamisega , mõte liigub seguklapianduri suunas .
 Minul tegi sarnast nalja tühikäigumootor, külmalt tundus nagu OK aga töösoojalt (vbolla ka leigelt) hakkas gaasi andes ära kustuma ning ka tuuritama. Seal sees on miski kontakt mis oskab ära kuluda ning aju ei saa kohe aru et gaasi on vajutatud.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#67

(27-12-2022, 01:53 AM)edvard Kirjutas:  Seda seguklapiasendi andurit varuosana isegi kuskil e poes nägin , enam ei leia .

Pane oma lemmik-veebipoe otsingusse 3436020406, 051133028R või 3437022.
Igaks juhuks mainin ära, et uus jupp (või ka vana, kui selle nt puhastamiseks lahti lased) tahab korrektset algseadistust saada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne