Ulu ja hala: tagaklaaside "ise" purunemine
#21

Esiklaas läks tüv punktis. Õues -27 toas mõnusalt soe. Käis kapoti sulgemisel vist kõks. Mõra hakkas kojameestealt koju jõudes alles arenema. 
Süüdistada pole kedagi.
Vasta
#22

Daff Kirjutas:Läheb küll veits teemast kõrvale aga jutt ikkagi pingest klaasis. Ja kui vähe on vaja, et klaas puruneks.
Valgas liimiti ühele autole kolm korda klaasi ette. Päeva sai sõita ja mõra sees. Kõik kolm mõra täpselt ühte moodi.
Siis selgus ka viga. Kui betoon põrandale vett valati siis tekkis loik sinna kus kogu aeg oli olnud üks esiratastest.  Ebatasasus oli vaid mõni millimeeter
Teises ruumis ette liimitud klaas jäi pidama.
Ilmselt konkreetse pehme autokere probleem. Olen töötanud teeninduses kus tehti keretöid ja vahetati igapäevaselt klaase kehvasti viimistletud põrandal kus ebatasasused võisid olla mitmeid cm-id ning kõik klaasid jäid terveks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#23

Kõik masinad parkisid eri kohtadel, ühel on tänaseks uus(kasutatud)klaas olnud ees üle kuue aasta. Raske uskuda, et rooste on jalga lasknud, visuaal seda eitab veidi. Kere "väändumist" usun kahel volkaril, no sõitmist ikka tuleb ju ette. Eks peab nõustuma, et mul ilmselt hoovis eriti agressiivne rooste, kellele meeldib pimedal ajal pureda Smile
Minu loogika ütleb, et kerepinged võiksid alustada siiski esiklaasidest, mitte taga luugist.Viimase kolmekümne aastaga pole neid pidanud õnneks vahetama, aga võimalik, et eksin täiesti.


Kolme klaasi 6 a jooksul ei loeks vast pidevaks, teistel autodel on ju nad terved....seni samal territooriumil. Poltergeist vast ei sobiks selle foorumi temaatikaga...jääks pigem ratsionaalsesse maailma. On vaid faktid  ja küsimused minu jaoks...

Toidan siis rähni rahus edasi Cool, auto seisab see talv garaazis ja puitaknal on noka jäljed lihtsamini nähtavad.
[Pilt: K-sija-suupihta-ei-l-da.jpg]
Vasta
#24

Aastaid tagasi tegime aiatöid ja äkki kuulsin imelikku häält, värava taha uurima minnes avastasin, et naise A klassi Mersuvärdja tagaklaas
oli purunenud. Inimese käsi seda teha ei saanud, täielik vaikus ja pole ka selliseid naabreid, kõik soliidses eas. Ju mingi sisepinge 
ta ära lõhkus, vahetasin terve tagaluugi ära, tuli odavam.

Nõuka ajal kerisin "null kaheksal" juhiklaasi üles ja äkki käis plaks ja...

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#25

Tuli täna jutuks ühe naabriga ja ta mainis, et ühel sügisel oli sarnase tembu teinud klaasi serva alla katkise kattethendi tõttu jäänud vesi, mis jäätudes klaasi puruks tõukas. Süüdlane oli kenasti hommikul soolakuhjas näha olnud.
Vasta
#26

Mul on aga üks juhus, kus klaas hoopistükis terveks jäi, kuigi oleks pidanud hoopis purunema. Sõitsin automobiiliga UAZ-469 ja tekkis vajadus sigaretti pruukida. Avasin esiukse kolmnurkakna, vurasin mööda käänulist kohaliku tasandi asfalteed ja lasin suitsul välja hõljuda. Ühes kurvis otsustas klaas aga eralduda. Pidasin siis kinni ja läksin murelikult kilde otsima, mure südames, sest auto polnud enda oma. Enda üllatuseks lebas täiesti ühes tükis klaas teepervel. Taas installeerisin, sulgesin akna tihedalt ja jätkasin sõitu. Umbes 70km/h asfalt teele kukkumisel poleks sellist tulemust oodanud.
Vasta
#27

Kuidas see ütelus oligi - esimene kord juhus, teine kord kokkusattumus, kolmas..
Neli erinevat episoodi kipub viitama inimtekkelistele olukordadele.
Alati ei pruugi ise teadagi, keda kusagil mingil viisil vihastanud oled. Inimesed on erinevad ja nende käitumine ettearvamatu.
Pane kaamerad salvestama 24/7 ja max resoga, vajadusel pane kaameraid juurde. Või pane kattuvate sektoritega kaameraid, osad sündmuste põhise salvestusega, osad 24/7. Elu on näidanud, et kui midagi on, siis sündmusepõhise salvestuse puhul korrektse klipi huvides väljavõtet tehes sooviks salvestisega alustada varem ja lõpetada hiljem.
Naguni vaatad kaamerapilti siis, kui midagi reaalset on juhtunud. Muul juhul väga ei viitsi. Kui ise samas kohas elad, saad igal juhul nö operatiivselt jälge ajama hakata.
Saamaks aimu, milline peab olema pädev kaameravõrk, lähed jalutad näiteks ümber Euroopa IT agentuuri maja Tallinnas. Pärast vaatad Hikvisioni kodulehelt, millise võimekusega need nähtud kaamerad olla võivad. Edasi koostad plaani/ostunimekirja, mida optimeerid vastavalt oma vajadustele/võimalustele.
Vasta
#28

Väga tõsiseks ei maksa vast minna. Punase HRV luugi pildi pealt on selgelt näha, kes on süüdi.

Vigastuse kõrgus on täpselt selline, mille virutaks sinna jaanalind!

Rähni võib süüst vabastada, sest altpoolt klaasipühkija peal istudes rähn ei ulataks ja ülevalt rippumine pole tema stiil. 
Vasta
#29

(11-12-2022, 10:54 AM)TeeTL Kirjutas:  Väga tõsiseks ei maksa vast minna. Punase HRV luugi pildi pealt on selgelt näha, kes on süüdi.
Kuulaks huviga, minul nägemine aastatega tiba kehvaks jäänud.


Loodan, et silmas ei peeta näpujälgi, need tegi abikaasa peale sõitma hakkamist(autos kostus imelik krõbin ja kuni 2m sõitis) oma nägemise kontrolliks, et kas tõesti jälle...
Vasta
#30

Vabandust, kui eelmise kommentaariga asi segaseks läks, see oli naljaga pooleks.
Sisuliselt tahtsin ainult linde veelgi rohkem kahtlustusest vabastada Smile
Selleks, et lind saaks kuidagi klaasi kallal nokaga toimetada, peab tal olema kusagilt kinni hoida, eiti kui vaja tugevat lööki anda.
Seal HRV pildil, kus on näha vigastuse algkoht klaasi ülaservas, - seal selline võimalus puudub normaalmõõdus linnule.

Aegajalt muidugi linnud toimetavad auto kallal, mitte ainult ei plärtsuta täppe täis (Teate küll seda nalja, kus tuvipealik juhendab oma linnukarja: "Lähme mängima autode pommitamist! Ja pidage meeles - valgele autole must s.tt, mustale autole valge s.tt!" ) 

Ja enamasti peab mingi boonus saada olema, et linnul huvi tekiks.
Nagu näiteks siin, kus vares üritab auto klaasipühkija vahele jäetud väikest pudelit kätte saada. Leebelt, ei lõhu midagi Smile :
Vasta
#31

Eks temperatuur mõjub kõvasti, tõsi küll, vast mitte päris purunemiseni, aga mul veokal on mõnda aega kivitäkkest mõra olnud ning nüüd nädalaga on omajagu edenenud.
Samas oli mul isal paarkümmend aastat tagasi Kia buss, millele ta igal hommikul ämbriga üsna kuuma vett peale kallas- klaas hetkega puhas ja mõrasid ma küll ei mäleta.

Siinsest teemast üleüldse- pool sellest teemast on selline lõbus lugemine olnud- titaannokaga rähnid, jaanalinnud ja mis kõik veel tegelased Big Grin Kaasfoorumlased on tegelikult ikka muheda jutuga, peaks ütlema Toungue
Vasta
#32

(12-12-2022, 12:09 PM)Aare R. Kirjutas:  ... Samas oli mul isal paarkümmend aastat tagasi Kia buss, millele ta igal hommikul ämbriga üsna kuuma vett peale kallas- klaas hetkega puhas ja mõrasid ma küll ei mäleta.
...
Eks neid tegureid on üsna palju. Kunagi jäi netis silma üks venelaste katsetamise video, kus igasugu rontide klaase üritati purustada. Üldjäreldus oli et mingi 40 a vanuste Ladaliste klaase on võimatu purustada külma-kuuma kontrastiga (nii 20+ miinuskraadises hoitud autoklaasile keeva vett valades kui kuumaks aetud klaasile vedelat lämmastikku valades) samas kui mitmete uuemate risude klaasid läksid suht leebetes tingimustes puru või mõradesse. Seal toodi välja klaasi paksuse erinevus, ju ka tootjate jms erinevus mängib rolli ning kindlalt ka kere seisund elik klaasi eelpingestatus, liimitud vs kummitihendis klaas jne
Vasta
#33

Ma lugesin veel esimese hooga titaanokuga rähnist, aga tasakaalukuse huvides kaldun samuti poltergeistile panustama : )
Vasta
#34

Aina lõbusamaks läheb, alfredo!
Vasta
#35

[Pilt: r-hn.jpg]
See siis kevad-suvine "kahtlusalune".
Klaas pudenes hrv-l ülevalt peale auto liigutamist(kõigepealt abikaasa hoovis kuni 2m ja pildi tegemiseks olin garaazi sõitnud). Auto parkimise kohapeal oli kilde vähe, aga olid. See, et ülevalt on rohkem pudenenud on pigem "emakemaa" tegu oma tõmbejõuga. Igasuguse külm-kuum jätaks ka kõrvale, ei ela kuskil "bermuuda kolmnurgas". Ahjaa, naabril aia taga(kellel samuti oli purunemine), oli vägagi "värske" auto, miinus roostele. Ei ole ka kuulnud, et poltergeistid ringi kondavad naabrite vahel mõnesaja meetri raadiuses Toungue
Vasta
#36

Tagaluugi puhul aitab  vähesestki pingest, miski risu näit. vahele jäänud ja siis matsuga kinni löödud. Oli meil kunagi Hiace paku, see  peale kandilist keret "modernsem" ja kangesti roostealdis mudel. Tol oli luuk naa keerdus, et mitu korda saand klaasi vahetatud. Põmm kinni ja jälle soolaks, Ei aidand muud kui sai rojulast kogu teine luuk soetatud... Toungue

loll on loll olla.
Vasta
#37

(12-12-2022, 12:30 PM)honkomees Kirjutas:  
(12-12-2022, 12:09 PM)Aare R. Kirjutas:  ... Samas oli mul isal paarkümmend aastat tagasi Kia buss, millele ta igal hommikul ämbriga üsna kuuma vett peale kallas- klaas hetkega puhas ja mõrasid ma küll ei mäleta.
...
Eks neid tegureid on üsna palju. Kunagi jäi netis silma üks venelaste katsetamise video,



https://www.youtube.com/watch?v=UMdNq3Auyr0
Vasta
#38

Sama jah aga see oli ammu ja ilma pealelugemiseta originaalkeeles.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne