Uunikute XX Talveralli 25.-26.02.2023 info. LÕPPTULEMUSED
#1

[Pilt: 323427185_1183373155885979_4461671384451...e=63F3E626]


Lisatud stardinimekiri. Natuke kohendatud võistlusklasse.

Põhimõtteliselt on mõnel hilisel ärkajal võimalik veel starti pääseda, aga toitlustust me enam garanteerida ei saa.




Uunikute Talveralli üldpõhimõtted vast pikemat selgitamist ei vaja, kuid lühidalt siiski – sõna “ralli” ürituse nimes on fiktsioon, tegemist on siiski Krutsiverbalistide Talvise Motoriseeritud kokkutulekuga. Osalema on oodatud tehniliselt ja visuaalselt viisakad sõidukid, millel vanust 35 aastat ja rohkem. Uuemad sõidukid pääsevad rajale erandkorras vastavalt korralduskomitee otsusele. Üritus toimub avalikel teedel ja kehtivat Liiklusseadust ning teisi õigusakte järgides. Lõpptulemuste määramisel on esikohal rajaläbimiskontroll, ehk õigesti lahendatud ristsõna. Ajakontrollpunktides ning lisakatsetel saadavad karistuspunktid on sekundaarse tähtsusega, eraldamaks võrdsete ristsõnatulemustega ekipaažide tulemusi.
Kuna seekordsel rallil puudub ühine majutus ja sellega seotud osalejate arvu piirangud, on ka lubatud osalejate hulk jõuvankris seekord suurem, sõiduautode puhul kuni 4 inimest auto kohta, veoautodes ja mootorratastel vastavalt istekohtade arvule, bussides kuni 8. Sportklassis on lubatud osaleda sõiduautodel ning jõuvankri kohta on lubatud kuni 2 võiduajajat.

Seekordse Talveralli keskseks toimumispaigaks on Võru Linn ja maakond. Õhtune pidu ja autasustamine toimub Võru Kultuurimajas “Kannel”, peo märksõnaks ja stiilivõtmeks on Pingviinide Paraad. Võistlejate majutusega tegelevad erinevad Võru majutusasutused. Majutuse info postitame siia lähipäevil eraldi, ennetavalt broneerima tormata pole mõtet.


Sportklass 2023

Selgitan natuke lähemalt ka Sportklassi olemust Uunikute XX Talverallil 2023.
Kuna regulaarsusrallit tänapäeva mõistes (äpipõhist ajavõttu eelkõige) ei ole võimalik mitte kuidagi ühildada Talveralli vaimuga, ei üritagi me selles suunas pürgida. Sportklass jääb siiski Talveralli osaks ja toimub sarnastel alustel.
Aastal 2023 täidavad ka Sportklassis võistlejad ristsõna, lihtsalt selle erinevusega, et kõik vastused on autost väljumata loetavad ning enamjaolt mahakirjutatavad ehk puudub vajadus “mõelda nagu meie”.
Erisus Turistiklassist saab olema ka mõnevõrra kõrgem ja lõikude vältel muutuv keskmine kiirus, ideaalaegade ise arvutamine, ilmselt ka mõningate “viguritega” rajakirjeldus. Lõviosa trassist on Turistidel ja Sportlastel jagatud, seega möödasõite (loomulikult Liiklusseadusega kooskõlas olevaid) tuleb ette. Lisaks ootab soodsate ilmastikuolude korral sportklassi võistlejaid hulk lisakatseid.
Sportklassi ootame osalema staažikaid Talverallitajaid. Jõuvankris võib olla kuni 2 võiduajajat, kiivri kandmine kogu võistluspäeva vältel on tugevalt soovituslik. Arvestada tuleb võimalusega, et mõnel lisakatsel tuleb ka kaardilugejal (liikluseks suletud alal) ajutiselt rooli taha istuda!


REGISTREERIMINE


Registreerimiseks klikkige alljärgnevale lingile ja täitke registreerimisvorm:
Uunikute XX Talveralli Registreerimine
Eelregistreerimisest varasemas foorumiteemas ei piisa, lõplik registreerimine toimub ülaltoodud lingi kaudu. Kui võiduajajate hulk, jõuvankri andmed või muud registreerimisvormis väljatoodud detailid enne võistlust muutuvad, palume sellest teavitada e-maili teel ralli@unic.ee


Uunikute XX Talveralli osalustasud on järgmised:

Turistiklassis – 80€/inimene, Eesti Vanatehnikaklubide Liitu kuuluvate klubide esindajatele 70€/inimene
Sportklassis – 100€/inimene

Osalustasud palume tasuda: A/a Swedbank EE142200221030856760 Margus Kristjuhan
Selgitusse “Uunikute Talveralli” ja võistkonna kapteni nimi

Osalustasu maksmise tähtaeg on 12. VEEBRUAR!

Registreerimise kinnitame peale osalustasu laekumist.




Uunikute Talveralli ametlik e-maili aadress on ralli@unic.ee


Manustatud failid
.pdf Võistlusjuhend 2023.pdf Suurus: 173.03 KB  Tõmbamised: 780
.pdf Stardinimekiri 2023.pdf Suurus: 54.9 KB  Tõmbamised: 783
.pdf LK5 Võrumõisa 2.pdf Suurus: 36.39 KB  Tõmbamised: 74
.pdf LK4 Palometsa.pdf Suurus: 36.54 KB  Tõmbamised: 72
.pdf LK3 Misso.pdf Suurus: 50.49 KB  Tõmbamised: 79
.pdf LK2 Obinitsa.pdf Suurus: 45.64 KB  Tõmbamised: 75
.pdf LK1 Võrumõisa1.pdf Suurus: 50.62 KB  Tõmbamised: 80
.pdf XX Uunikute Talveralli tulemused - Sport (parandatud).pdf Suurus: 52.76 KB  Tõmbamised: 68
.pdf XX Uunikute Talveralli tulemused - Turist (parandatud).pdf Suurus: 67.58 KB  Tõmbamised: 162
Vasta
#2

Tere.

Küsimus korraldajale.

Kuna osalustasu pjaris krõbe, siis sooviks teada selle sisu.
Mida see sisaldab?

H77.
Vasta
#3

(17-01-2023, 19:09 PM)hundu77 Kirjutas:  Tere.

Küsimus korraldajale.

Kuna osalustasu pjaris krõbe, siis sooviks teada selle sisu.
Mida see sisaldab?

H77.

Osalustasu sisu on sama nagu alati on olnud: Rada (kui ilm lubab, siis koos päris mitme lisakatsega), legendid, kleepsud, lõuna- ja õhtusöök, pidu koos bändiga, auhinnad võitjatele. Majutuse hind osalustasus ei sisaldu, majutusega tegelevad võistlejad eraldi.
Lisaks võistlejate hüvedele peame osalustasudest saama kaetud ka korralduslikud kulud, kohtunike transpordi ja majutuse jne.
Vasta
#4

Kas massinal on vanuse piirang ka Rolleyes Või võin oma Teslaga ka tulla Cool

Eino
Vasta
#5

(17-01-2023, 20:35 PM)einota Kirjutas:  Kas massinal on vanuse piirang ka Rolleyes Või võin oma Teslaga ka tulla Cool

Eino

Vanusepiirang on endiselt 35a, uuemad eranditega.
Vasta
#6

Kõik saavad ju aru, mis asjad on nende mõne aastaga rämedalt tõusnud! Eelkõige toitlustus. Aga ka muud teenused. Näiteks täna peame maksma suhteliselt  "suva" bändi eest sama summa, mille ma kulutasin 8 talve tagasi Dzinglis Columbus Kris'ile! 15.Talveralli Roostal, IZ58 kulu oli täna "olematu" 800 eurot, söögid lõuna 5€ koolis ja õhtu koos kõigega ehk kogu kompleksi rent oli ka sees, 11€. Eelarve on läinud märkimisväärselt suuremaks ja näiteks praegu läksime juba 250euroga "lõhki" Kohtunike majutusega. Ka lõunasööki ei saa enam koolisöökla hinnaga - Vastseliina koolis pole kokkagi, õigemini on see "haige" aga saame õnneks kooli sööklat kasutada. See tähendab et täna on toit märkimsiväärne osa kogukulust ja ega me mõtlesime ikka pikalt! See oli ka üks põhuseid, lisaks karoovaohule jms, miks asi venis. Rada oma olemuselt ja muud asjad on ammu  kondikavaga koos. Kuna ma tõesti olin vahepealsed aastad kas ainult Rajameister ja ühe aasta ju suisa Margusega Võiduajajad, siis mul on päris kardinaalne võrdlusmoment rahalistes asjades olemas. Ma ei tea, miks see jälle minule jõudis... Topeltkulu on ööbimised, bänd, lõuna, trükitööd jms on veel selgusetu! Ja selgusetud on ka radade kasutamiste kulud, mis võivad olla päris karmid - kui ilm ikka lubab! 
Kütuse hind on täiesti olematu kulu täna, õigemini see pole niipalju suurenenud. Ega miskit rõõmsat pole, osalejaid pole ka ju enam 500+ Wink Ega midagi pole muutunud - vähemalt mina püüan asja läbinähtavalt kajastada! Ma siin võtsin oma viimased eelarved lahti ja ega ma ju ei arvagi, et keegi teinr näppudel arvutada ei oskaks. Aga leidsin selsamal viimasel Roostal, et sendi pealt arvet pidades kulutasin iseendale 1243 eurot 21tuhandesest eelarvest. Ei ole vist palju mitme kuu töö eest... ja see tuli ju pooleks teha ka sest ega ma üksi ju möllanud, Prouaga koos ikka! 

Ahjah: miks on hind isegi nii odav - see, et ksf!zazikul on Võrus tema Vanaisa korter, mida me oleme kolm ndlavahetust juba kasutanud, hoiab kokku päris hulga raha! Poestkäik on ikka odavam ja ma olen paar ringi pastat seal köögis teinud. Me oleme olnud ju ökorežiimil omal rahakotil ja selge ju et me ka praegu ei taha peale maksta teistele lõbu korraldamise eest. Minu kulu on olnud 0eurot, tunde ja päevi Võrus ja kodus arvutis me ei arvesta. Küll on Margus ja Martti paagitäisi kütust ostnud, poes ja paaril söömisel arved tasunud jne. Aga paneks ööbimised juurde, 30-40 eurot IGA öö + väljas söömise?  6 ööd 3-kesti + 2 ööd 2-kesti = 22 X 30€ = 660€ + söögid, tonn vähemalt! Ahjah, mina olen vabakäigul aga teised on pidanud võtma tööpäevi vabaks (mille eest palka ei pruugita maksta) sest Tallinnast Võrru on arutu maa ja päev on lühike! 
MIKS ma kirjutan: sest tõesõna ma ei plaaninud jälle kogu seda asja osaliseltki teha, meile Margusega sobis Rajameistri amet ja rallipäeval törtsuke Kohtunikutööd. Aga no EI OLE ju uut kaadrit peale tulemas peale Martti! Aga Tal väiksed põngerjad jms. Sest reaalsuses on see pärsi suur töö, mis kulutab PALJU aega ja (isiklikku) kasu on sellest vähe või pole tegelikult üldse. Ma olen päris aus: seekord ma sunnin ennast tegema, ma pean oma kohusetunde kokku võtma ja näiteks Ristõnad koostama, küsimused Legendi "laiali jagama" jne, siis kujundama ja kuratteab mis veel. Ja siis Sport uuesti...  Ja Martti teeb 33% sellest kõigest ju veel ära ja Margus aitab trüki orgunniga. Muuseas, tähelepanek: meie kolmiku KESKMINE vanus on 48,66 aastat ja Martti on "poisike" täiesti teisest kümnendist Wink Tal pole isegi järgmistele EV Presidendi valimistele asja seoses ealiste iseärasustega... 

21.Uunikut Talveralli 2024 on AVATUD noortele organisaatoritele-eelarvestajatele, kes Marttit aitaks! Ei pea olema ka Klubi Unic liikmed, kuigi võiks. Me Margusega tahaks jälle kord lihtsalt vanatehnikaga rallit sõita ja õhtul "lihtsalt liige" olla... ja öelda om Prouadele KALLIS!!!, kui käed on ümber kaela!!!
Vasta
#7

See peaks siililegi selge olema et elu on kallimaks läinu kui aastal 2020d, ehk siis elu pole kallim vaid raha on odavam. Minu isiklik arvamus on et ei ole siin korraldajatel midagi vabandada ja eriti selgitada. Hea on et keegi ültse viitsib midagi teistele teha ja seda veel mingil määral oma taskust kinni plekkida Smile Tublid mehed, jatkake samas vaimus ka aastal 2024 ja ..... See talv ise ei osale (olgugi et Tesla läheb vanause poolest sisse Big Grin ) aga üritan seda teha järgmine hooaeg.

Edu jõudu meestele ja naistele eestvedamisel ning rallitajatele Smile

Eino
Vasta
#8

Kas vastab tõele et allameetriste võistkonnaliikmete osalustasu olla veidi soodsam?

L.
Vasta
#9

(28-01-2023, 11:58 AM)lauril Kirjutas:  Kas vastab tõele et allameetriste võistkonnaliikmete osalustasu olla veidi soodsam?

L.

Jah, vastab tõele. Kuni 12a vanused noorkrutsiverbalistid on lubatud rajale poole hinnaga.
Vasta
#10

Julgemalt, härrad ja prouad, preilidest rääkimata!

Kuigi Põhja-Eestis paistab pilt trööstitu ja terendab järjekordne poriralli, pole Lõunaosariikides asi üldse nii kole. Täna sai järjekordselt päev rajal veedetud ja teeolud olid pea ühtlaselt mõnusad ja talvised. Leidus nii jääd, lund kui ka mõnusat soolavaba asfalti. 280 kilomeetri läbimiseks kulunud ligi 7 tundi tänapäevase autoga juba tuttavaks saama hakkaval rajal annavad meile igatahes suhtelise kindluse, et vormistamisel on üks igavesti mõnus Talveralli rada.

Registreerimisega paluks kiirustada, järgmise nädala lõpuks (05.02) sooviks ära tellida võistlusnumbrid (väikese varu võtame aga valikuvõimalus kaob.

Stay tuned ehk peale puhkamist tuleb veel uut inffi. Rada ON äge!
Vasta
#11

Registreerimise/maksmise andmed uuendatud.


Täna õhtul tahaks osalejate nimekirja laias plaanis lukku panna, mõned numbrikomplektid tellime eriti hiliste ärkajate tarvis varuks ka.

On mõned võistlusnumbrid, millele on mitu soovijat, nende puhul lähtun varemkasutajate õigusest (mitte registreerimise järjekorrast). Mõned sellised "sõlmed" on juba lahti harutatud, teiste puhul kirjutan siia jooksvalt, kelle numbrisoovi pole võimalik rahuldada.

Nr 17 oli lausa kolm soovijat, kuid kuna 2020 kuulus see number Aavo Tammele, siis tema selle ka saab.
Kaido Kaas ja Henri Tamm saavad midagi muud.

Nr 124 on varasematel aastatel olnud Heikki Riim/Raimo Hyttineni number, nemad selle ka saavad.
Kauri Rannajärv saab tagasi oma tuttava 109.

Nr 99 on alati olnud Saaremaa au ja uhkuse, Margus Kivi number.
Mark Daniel Sildnikule leiame midagi muud. Ma arvan, et 129 peaks olema täitsa sobiv Smile

Nr 600 on kõige keerulisem jagada, kuna mõlemad soovijad autod on Fiat 600-d.
Aga jällegi - kuna Indrek Sirk on varasemalt oma "kuuesajasega" selle numbri all rajal käinud, saab ta selle võimaluse ka tänavu.
Silver Sõukandile leiame midagi muud. Näiteks 65, vastavalt aastanumbrile?

Nr 96 läheb Toots Normanile, Mart Lausile anname midagi "riiulist".

Nr 14 kuulub möödundkordsele võitjale Mart Laanelepale.
Joel Kislõi saab midagi muud

Nr 40 on jällegi hirmus peavalu. Mõlemad on BJ40-d, ja mõlemad on selle numbri all ka varasemalt rajal käinud. Ma loodan, et Jüri Hinsberg ei pahanda kui ma seekord väärt numbri Tarmo Rämsonile annan, kuna kahel viimasel Talverallil on just tema seda kasutanud. Jürile näiteks 76, mis vastab BJ aastanumbrile.

Nr 44 läheb Tarmo Valdmaale, kes on selle numbri all viimastel aastatel sõitnud. Danel Vessmannile leiame midagi muud.


Ülejäänud võistlusnumbritega on korras.

Kui keegi tunneb, et ma olen nende numbrijagamistega kuidagi liiga teinud, või on mingi teise valiku number vabade seas, võib mulle teada anda. Samuti siis kui auto välisdisain on antud numbrile üles ehitatud vms.


Staažikatele Talverallitajatele, kes seekord ei osale ka väike üleskutse: Kui soovite, et teie traditsiooniline võistlusnumber ei läheks "uuele ringile", andke sellest mulle teada. Muidu katame puuduvad numbrid järjest.
Vasta
#12

(05-02-2023, 20:40 PM)zazik Kirjutas:  Registreerimise/maksmise andmed uuendatud.


Täna õhtul tahaks osalejate nimekirja laias plaanis lukku panna, mõned numbrikomplektid tellime eriti hiliste ärkajate tarvis varuks ka.

On mõned võistlusnumbrid, millele on mitu soovijat, nende puhul lähtun varemkasutajate õigusest (mitte registreerimise järjekorrast). Mõned sellised "sõlmed" on juba lahti harutatud, teiste puhul kirjutan siia jooksvalt, kelle numbrisoovi pole võimalik rahuldada.

Nr 17 oli lausa kolm soovijat, kuid kuna 2020 kuulus see number Aavo Tammele, siis tema selle ka saab.
Kaido Kaas ja Henri Tamm saavad midagi muud.

Nr 124 on varasematel aastatel olnud Heikki Riim/Raimo Hyttineni number, nemad selle ka saavad.
Kauri Rannajärv saab tagasi oma tuttava 109.

Nr 99 on alati olnud Saaremaa au ja uhkuse, Margus Kivi number.
Mark Daniel Sildnikule leiame midagi muud. Ma arvan, et 129 peaks olema täitsa sobiv Smile

Nr 600 on kõige keerulisem jagada, kuna mõlemad soovijad autod on Fiat 600-d.
Aga jällegi - kuna Indrek Sirk on varasemalt oma "kuuesajasega" selle numbri all rajal käinud, saab ta selle võimaluse ka tänavu.
Silver Sõukandile leiame midagi muud. Näiteks 65, vastavalt aastanumbrile?

Nr 96 läheb Toots Normanile, Mart Lausile anname midagi "riiulist".

Nr 14 kuulub möödundkordsele võitjale Mart Laanelepale.
Joel Kislõi saab midagi muud

Nr 40 on jällegi hirmus peavalu. Mõlemad on BJ40-d, ja mõlemad on selle numbri all ka varasemalt rajal käinud. Ma loodan, et Jüri Hinsberg ei pahanda kui ma seekord väärt numbri Tarmo Rämsonile annan, kuna kahel viimasel Talverallil on just tema seda kasutanud. Jürile näiteks 76, mis vastab BJ aastanumbrile.

Nr 44 läheb Tarmo Valdmaale, kes on selle numbri all viimastel aastatel sõitnud. Danel Vessmannile leiame midagi muud.


Ülejäänud võistlusnumbritega on korras.

Kui keegi tunneb, et ma olen nende numbrijagamistega kuidagi liiga teinud, või on mingi teise valiku number vabade seas, võib mulle teada anda. Samuti siis kui auto välisdisain on antud numbrile üles ehitatud vms.


Staažikatele Talverallitajatele, kes seekord ei osale ka väike üleskutse: Kui soovite, et teie traditsiooniline võistlusnumber ei läheks "uuele ringile", andke sellest mulle teada. Muidu katame puuduvad numbrid järjest.
andmete uuendus pole vist kõik saanud. Jaanus Hunt Honda accord tasutud 03.02.23
Vasta
#13

(06-02-2023, 11:59 AM)hundu77 Kirjutas:  andmete uuendus pole vist kõik saanud. Jaanus Hunt Honda accord tasutud 03.02.23

Tuline õigus, tuhat vabandust! Tabelis andmed korrektseks aetud.
Vasta
#14

Juhime tähelepanu, et kui osalustasu ülekande teeb teine isik (mitte registreerimisel märgitud võistkonna kapten), tuleks võistkonna kapteni nimi ka selgitusse lisada. Muidu me ei tea, kelle eest makse tehtud on.
Vasta
#15

Vanameistrid
Imre Nõmmik J.Palo zaz965A 1965 2 Turist - Sõiduauto 63
Starti ei jõua see aasta kahjuks. Mul lihtsalt ei jätku hetkel töö- ja eraelu juurest vaba aega Sad
Aga ükskord me rajal näeme ...
Vasta
#16

Tabel värskendatud.

Numbrid on trükki saadetud, seega Sportklassiga on nüüd seis lõplik. Turistidele on igaks juhuks paar komplekti varuks, kui veel keegi millegi eriti ägedaga peaks ärkama.

Paluks käesoleva nädala lõpuks ka osalustasud ära arveldada.
Vasta
#17

Käisime rajal. Näitame mõnda tujutekitajat teile ka:

https://youtu.be/WoZX9WQEFc0
https://youtu.be/i81c0-x8AL8

Äkki õnnestub nii, et kahe nädala pärast on teil võrreldavad või veel paremad rajaolud.
Vasta
#18

Oranži Moskvitši märgatud Võrumaal külavaheteel. Võttis jäise tõusu hoogsalt, kus mina samal hommikul pidin nelivedu rakendama. Aga nähtud masina põhjal tehtud järeldus oli õige. Tervisi T külast ja vabandust teema solkimise pärast.
Vasta
#19

(12-02-2023, 20:55 PM)speedsta Kirjutas:  Oranži Moskvitši märgatud Võrumaal külavaheteel. Võttis jäise tõusu hoogsalt, kus mina samal hommikul pidin nelivedu rakendama. Aga nähtud masina põhjal tehtud järeldus oli õige. Tervisi T külast ja vabandust teema solkimise pärast.

No see Moskvitš on ka kaherattaveoline. Lahtise difriga jäänuks eilse ilmaga ilmselt mõnes kohas pisut hätta. Praegusel juhul oli terve päeva peale üks koht, kust ülesminek õnnestus alles teisel katsel. Aga eks ilm oli ka ekstreemne, paks sulalumi kittis ikka korralikult.
Vasta
#20

Homme, 14.02 õhtul kell 18:30-21:00 jagame võistlusnumbreid Alfredi pubis, aadressil Rahumäe tee 25, Tallinn.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne