Kas võiks olla DKW RT 125 pidurisadul?
#1

Kas võiks olla DKW RT 125 pidurisadul?

https://www.snap.ee/user/ajaleht993/albu...7#IMG_6475
Vasta
#2

(07-02-2023, 19:31 PM)ajaleht993 Kirjutas:  Kas võiks olla DKW RT 125 pidurisadul?

https://www.snap.ee/user/ajaleht993/albu...7#IMG_6475
Tõenäoliselt kuulub see DKW RT125-le. Mul on võrdluseks pakkuda foto sõjajärgse mudeli RT 125/2 samasugusest detailist. Minu teada pidurid neil eri mudelitel ei muutunud. Läbimõõtu ei olnud mugav mõõta, aga ca 15 cm. 

Saksakeelses kirjanduses on selle detaili nimi Gegenhalteplatte, mis maakeeli võiks olla midagi tugiplaadi moodi. Mina olen tavaliselt kuulnud selle detaili nimetust kui pidurikilp. Nimetust pidurisadul olen harjunud kuulma ketaspidurite süsteemis sellele detailile, mis hoiab piduriklotse piduriketta ümber kinni.

   
Vasta
#3

Möh!
Pigem mitte, miks peaks? Miks peaks olema DKW, kui pole rõngaid,l detailinr-t ega haakriste? Mis materjalist see detail või pigem koost valmistatud on? Mina muidugi oman võimet pildi järgi esemete materjali tuvastada ja pakun, et on tsingisulamist! Nõukogude 125 ccm kergmootorratastele valmistati neid sadulaid, plaate või lihtsalt huijoovinaid nii alumiinium- kui ka tsingisulamist, foorumlaste lemmikmaterjali silumiini kohta ei julge siin sõna võtta ja mitmete pisierinevustega. Ka piduriklotse valmistati nii alu. sulamist kui terasest.
Ma ei väida, et kõigil R125 ennesõja ja sõjaaja vastavatel pidurihuijovinatel peaksid rõngad seespool olema, aga vähemalt üks analoogne rõngastatud esipiduri h - na mul kunagi kusagil vedeles...
Vasta
#4

(08-02-2023, 14:38 PM)kass Kirjutas:  Möh!
Pigem mitte, miks peaks? Miks peaks olema DKW, kui pole rõngaid,l detailinr-t ega haakriste? Mis materjalist see detail või pigem koost valmistatud on? Mina muidugi oman võimet pildi järgi esemete materjali tuvastada ja pakun, et on tsingisulamist! Nõukogude 125 ccm kergmootorratastele valmistati neid sadulaid, plaate või lihtsalt huijoovinaid nii alumiinium- kui ka tsingisulamist, foorumlaste lemmikmaterjali silumiini kohta ei julge siin sõna võtta ja mitmete pisierinevustega. Ka piduriklotse valmistati nii alu. sulamist kui terasest.
Ma ei väida, et kõigil R125 ennesõja ja sõjaaja vastavatel pidurihuijovinatel peaksid rõngad seespool olema, aga vähemalt üks analoogne rõngastatud esipiduri h - na mul kunagi kusagil vedeles...
Söön oma varasemaid sõnu ja häbenen. Olin liiga pealiskaudne. Pigem ikka jah valmistatud raudsest eesriidest ida pool. 

Siin ka üks M1A pidurkilbi kuulutus, kus sarnasused hästi näha. 

https://www.osta.ee/moskva-m1a-tagaratta...55797.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne