Millise BMW sadul?
#1

https://ibb.co/C7pSrJX

Hetkel istub sellise asja peal.
https://ibb.co/dWxzn8x
Vasta
#2

(11-02-2023, 16:07 PM)antiigiait Kirjutas:  https://ibb.co/C7pSrJX

Hetkel istub sellise asja peal.
https://ibb.co/dWxzn8x

Tere!
Tundub, et kellegi peale minu ei paendu keel seada "asja" kommenteerima, aga mina olen end juba niigi lõplikult siin häbistanud ja julgen vastata, et see ongi just "sellise asja" sadul, mille peal ta hetkel istub! Täpsemal võiks vast olla jällegi "kodumahekäsitöö" kundeistmega, mille valmistamiseks on kasutatud karpraamiga BMW (nagu R35, R12,..) pilooditooli Drilastic tagumikualusega, alumine osa, millega kinnitub pakiraamijäänuse? või porilaua külge, on ilmselt omalooming või kusagilt mujalt, nagu ka käpaga kinnihoidmise aasake, meeleolukast seljatoest rööökimata! Kolme sõnaga - anaal ogov net!
Kui teist, komplektse BMW-taolise taiese fotot vaadata, siis peaks ju kunde- ja pilooditooli sarnasus silma torkama, kusjjures päris valusasti... Toungue
Vasta
#3

Nii ta oo jah.
Masin on ka registris, seal märgitud aastaks 1947 ja R35.
Arvele võetud 1974 Smile Seda siis Eestis

Nõuka tuuningut on saanud küll.

Video ka.
https://www.veed.io/view/0fa7e4f6-3e1c-4...anel=share
Vasta
#4

(12-02-2023, 16:06 PM)antiigiait Kirjutas:  Nii ta oo jah.
Masin on ka registris, seal märgitud aastaks 1947 ja R35.
Arvele võetud 1974 Smile Seda siis Eestis

Nõuka tuuningut on saanud küll.

Video ka.
https://www.veed.io/view/0fa7e4f6-3e1c-4...anel=share
70-ndatel murdis läbi raudse eesriide ka meie maale USA 1969. aasta film "Easy Rider". Tekkis seltskond, kes tahtsid midagi erilisemat kui tehaseseades Jawa või IZ. 1930-ndate mootorrattad ei olnud siis veel vanatehnikaharrastajate kuigi populaarsed, vanatehnikaliikuminegi tekkis alles 1976. aastal. 70-ndatel võis selliseid ümberehitatud mootorrattaid näha ka vanatehnika kokkutulekutel samamoodi nagu ka ümberehitatud autosid. Õnneks või kahjuks vanatehnikaharrastus liikus väga kiiresti originaali suunas, kuigi isikupäraseid ümberehitatud vanu mootorrattaid nägi ka siis sõitmas. 

Selline NIM (nõukogude inimese mootorratas) on näidiseks meie tehnika-ajaloost samamoodi nagu NIA (nõukogude inimese auto) ning neid on väga vähe alles jäänud. Ümberehitatud vana sõiduk on haruldasem kui originaalsena säilinud auto või mootorratas. Taastatud (seejuures enamasti eeskujulikult tehase kataloogi järgides) on BMW R35 rattaid juba ainuüksi vanasõidukitena 22 ühikut, jumal teab kui palju on originaalseid rattaid tavanumbriga või üldse registreerimata. Aga just sellisel ümberehitatud kujul on neid kindlasti väga vähe. Võiks ka täna ehitada ümber, aga see oleks tänane ajalugu, mitte 40 või 50 aastat tagasi tollastes oludes tehtu. 

Tasub täitsa kaaluda, et ratas säilitadagi sellisena ajaloo verstapostina. 

Vahepalaks veel üks pildike 1984. aastast

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne