Jawa miinus massi
#1

Jawa 360/00, generaator vahetatud, 6V, 45W, klemmid D ja M, relee eraldi, üks hari massi, teine D all. Aku + massis. Soov ühendada aku - massiga.          Kuidas ühendada? Kas vahetada harjade kinnituskohad omavahel?
Vasta
#2

Kas relee regulaator on mehaaniline nagu jawa 634 oma või elektrooniline?

Kas soov miinust massi panna tuleb sellest, et genekas näeb ette pluss massis ja relee soovib miinust massi?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#3

Relee mehaaniline 2pooliga- PR ja TVR. Tahan ümber teha, et oleks kõigile klassikaline, kes ratast näpivad.
Vasta
#4

Palun pane paar pilti olemasolevast genekast ja releest.
Minu 360 Jawale on tehtud tolleaegne "upgrade" ehk paigaldatud jawa 634 genekas 75w ja relee spetsiaalse kronsteiniga.

[Pilt: 3e63420b2b99442fb41045eca9677763e3cbcb18...0213150350]

Kas sul samasugune relee?

Kui on tõesti selline "küla masin" kuhu võhikutel on kombeks selga ronida siis tasuks investeerida CDI süütesse ehk Vape.

Kui selle hind liiga kirves tundub siis saab selle ise ehitada. 
Kuid see eeldab treimis ja keevitus võimalusi.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#5

Täpselt selline relee, ainult kinnitub bensiinipaagi tagumise kinnituspoldi alla. Ratas pole kõigile näppida, aga tahan proovida, kas meie mõistus käib          sellest tehnikast üle.
Vasta
#6

Tehas on ette näinud seda võimsama genekaga, isegi rootor või ankur on jämedama traadiga.
Seal ei piirdu vist asi ainult juhtme ümber tõstmisega.
Minu poolt ülal toodud pildil on skeem olemas.
Vaja tõenäoliselt ka releed sättida.

Osta parem teine relee.
Midagi sellist:

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64109

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#7

G eneraator ja relee ostetud komplektis. Gene tähistus (värvitud) ei ole loetav, ju siis on 634 oma, 75W. Laadimine toimub normaalselt. Soov oli                 vahetada süsteemi polaarsus.
Vasta
#8

Siis polegi muud kui keegi on sul aku valet pidi peale pannud.
Ühenda miinus klemm massi ja ongi asi vask.

Need süsteemid kannatavad ilusti valetpidi akut.
Mingit ümberehitust pole vaja.

Aeg-ajalt tuleb lihtsalt relee kontakte puhastada peene muukviiliga või liivapaberiga.

See süsteem vajab rohkelt pöördeid.
Kui tühikäigul tuledega sõidad siis kipub akut tühjaks tõmbama.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#9

Kui aku oleks valesti ühendatud ei kustuks laadimise kontrolllamp (põõretel ca 1000 p/m). Laadimise lamp kustub TVR kontaktide sulgumisel. Järelikult aku võtab voolu vastu ja ühendus on õige.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne