(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2023, 16:18 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2023, 07:00 AM ja muutjaks oli E303.)
(13-02-2023, 23:17 PM)Janka Kirjutas: Jah, oleks olnud päris võimekas masin kuliibinitele kasvõi metsaveoks. MTZ'le teinuks silmad ette.
Selle traktori otsene järglane ЛТЗ-155 läks tootmisse 1995 ja seda ning seda toodeti kuni Lipetzki tehase lõpuni 2004. Siis lõpetas see legendaarne traktoritehas kogu tootmise pankrotiga. Tegelikult oligi see hea traktor ja idee poolest midagi MB TRAC taolist .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2023, 08:41 AM ja muutjaks oli envi.)
(12-03-2023, 04:00 AM)E303 Kirjutas:
(13-02-2023, 23:17 PM)Janka Kirjutas: Jah, oleks olnud päris võimekas masin kuliibinitele kasvõi metsaveoks. MTZ'le teinuks silmad ette.
Selle traktori otsene järglane ЛТЗ-155 läks tootmisse 1995 ja seda ning seda toodeti kuni Lipetzki tehase lõpuni 2004. Siis lõpetas see legendaarne traktoritehas kogu tootmise pankrotiga. Tegelikult oligi see hea traktor ja idee poolest midagi MB TRAC taolist .
Meie EPA PM kursus oli Lipetski traktoritehases praktikal 1983 sügisel.
See MB TRAC ja LTZ 145 seisid eksperimentaaltsehhis kenasti kõrvuti...
Arutasime omavahel, et nii venelane neid uusi traktoreid leiutabki.