Uunikute XX Talveralli 25.-26.02.2023 järelkaja ja pildid ja videod
#1

Tere,

Teen uue teema, et oleks hiljem kõigil lihtsam otsida.

Panen ka meie läbitud marsruudist pildi siia.

   

Ken
Vasta
#2

Eile õnnestus näha "imelikke" autosid teeotsast mööda sõitmas, tee peal vastu sõitmas ja tee peal jalgu jäämas. Loodetavasti said osalejad tõelise talveralli ja ka Võrumaa inimeste igapäevase liiklemise tunde kätte, korraldajad olid ilmataadiga kambas. Täna on hanged teedel ...
Vasta
#3

Katkeid autasustamisest
https://www.youtube.com/watch?v=ks5YGiGSsv0
Vasta
#4

XX UTR läbitud, nädalavahetusega sai kellale 933 kilumeetrit juurde. Kaifisime täiega koduseid tuttavaid Lõuna-Eesti kurvilisi ja käänulisi teid Big Grin Suur kummardus ja aitäh korraldajatele ja kaasvõitlejatele! Oli tore vanatehnikaüritus  Smile

   
Vasta
#5

Igav oli. Mittelagunev tehnika, head rehvid ning soe salong võtavad Uunikute Talveralli võlust vähemalt poole maha. Kui sellele lisada veel startimine esimeste seas, siis tulebki tõdeda, et oli tore talvepäev vanatehnikaga, kuid vähe seiklusi. Kaasavõetud naispere oli siiski rahul, kuna nemad ei oska nautida külmast kangete sõrmedega autode lumehanges remontimist, akende jääst kraapimist ning enda ja teiste autode hangedest väljatõmbamist. Heldimusega tulid meelde ajad, kui sai kohe pärast starti Fiat 600 purunenud esimene lehtvedru toestatud tee äärest leitud puuklotsiga. Või sõidetud terve päev mittetöötava generaatoriga, mistõttu ei saanud tulesid kasutada. Kuna varasemad rallid on minu jaoks lõppenud pimedas, siis oli närvekõditav iga 50 m järel korraks tuled põlema panna ja siis mälu järgi edasi sõita. Rääkimata korduvatest lumehangede kallistustest ning piruettidest teedel.

Rada oli hästi tehtud, legend oli hästi loetav. Eesotsas toimis ka korraldus väga hästi ning lisakatsed sai ootamiseta läbitud. Toit oli maitsev. Ristsõna oli nii nagu alati - "mõelge nagu Priit ja Tiina"  süsteem ei ole veel selgeks saanud. Ainult kalarootsust tundsin puudust - kaardilugeja seevastu hingas kergendatult, kui esimese asjana legendiraamatu läbi lappas. 

   
Vasta
#6

(27-02-2023, 10:32 AM)indreksirk Kirjutas:  Igav oli. 
...
Rada oli hästi tehtud, legend oli hästi loetav. Eesotsas toimis ka korraldus väga hästi ning lisakatsed sai ootamiseta läbitud. Toit oli maitsev. Ristsõna oli nii nagu alati - "mõelge nagu Priit ja Tiina"  süsteem ei ole veel selgeks saanud. Ainult kalarootsust tundsin puudust - kaardilugeja seevastu hingas kergendatult, kui esimese asjana legendiraamatu läbi lappas. 
Esimene märkus: tulnuks sportlklassis sõita, oleks nii kalarootsu kui mitteigavsut tundnud, pigem oleks naispere ühel esindajal kiljuda tulnud Wink Kui me siiani oleme teinud kiiruseid Sinu vanemate autode või ka DKW-laadsete tõldautolaadsetete kerede järgi (Hinsberg ja Tema GAZ51 kiirus ei lähe arvesse Smile ), siis Audi C2 jaoks on paras tõesti nendel teedel selles ilmas MOODSATE talverehvidega 50-54 km/h. 20 ehk reaalsuse 23 aastaga oeme me ju jõudnud kunagise statuudi järegi ühe põlviokonna jagu autodis ära oodata "vanatehnika "staatuseks! Kunagi oli ju 25+ aastat. Ja teine on ikkagi talverehvide areng. Mul ol iseekord hea võimalus proovida üle pika aja originaaal-Mosset, ksu all olid Vikula 11 aasta tagused kandiliste naeltega rahvaralli rehvid. Kuna ma olen tõesti sõitnud mossede alla KÕIGEGA, k.a, Raide/Valdek Lada alt Rootsi rallilt tulnud 80'te Soome piikrehvidega, siis see rehvide pidamise tase on sõge! UNIC-logodega pehme, jõuetu ja tuiav Mosse sai poole gaasiga ja nägemiseta sõitmiselgi Misso rajal Aavo Tamme ja minu poolt testituna konkurentsivõimelisi aegu! Aavo ajas mind ka taga ja kus hakkas Disco1'l tuliterade talverehvidega juba piir tulema, seal oli Mossel veel kiirust minna küll! Lisaks Talveralli rajalõikudele tegime ka legendaarse Ruusmäe-Haanja Wink Rehk määrab kõik! Märtsis teha talverehvikeeluga sõit ja siis oleks lusti kuipalju...

Teine "etteheide" Wink - polnud ühtegi sellist küsimust, oli "mõtle nagu ksf!zazik" Big Grin See oli ka sportlastel KP2'na. Maa-alune kalmistu oli jah minu leid pimedas ja seda tesitpidi sõites. Aga eks need silmad vaatagi mujale kui teele Talveralli rada tehes Big Grin Kui teedevõrk on Võrumaaal võimas, siis küsimustega on seal tõsine ikaldus! Tulime tagasi Vooremaa kaudu ja ainuüksi Piibe ääres suunavaid pruune silte ja teest mingil mõistlikul kaugusel tahvlikesi on lõputult. See üks kooli mälestuskivi oli ju pigem meeldiv erand kogu trassil. No ja et Ülo aastal 2002 restaureeris Rõuge vana kalmistu ühe värava on ju ilmselge Wink Elementaarne, Watson...et vaatad peale sõidu pealt ja TEAD, et seal ON midagi "peidus"! Tagurdad, vaatad ja näe ongi! Aga selleks tuli esimene kord seina värske lumega hõõruda Wink Ja küsimuseni "kes olid enne" jõudmsieks läks meilgi kolmekesti enne kolm läbisõitu, kus mustandis oli kirjas KP pealkirjaga "Kukk ja Roosid". Ja siis astud sisse  ja seinal on ehituslugu piltides: kukk on, roose pole!   

Sport-klassi ainus "keerulisem" oli vast kalarootsu lõpul olnud küsimus "Valitse mille üle?" ja vastus oli selline meie kõigi vanatehnikahuvilistega seotud. Puhas Zaziku leid!!!
[Pilt: T_a3pNsEv-CUw1JVJIoxVKMUJPjk3xDYqbbK2jst...authuser=0]
Vasta
#7

Sõitsin põhimõtteliselt esimest korda talvel Mossega ja moodsate talverehvidega (tegelikult küll juba pea 10 a vanade "kandiliste" naastudega contidega) oli pidamine üllatavalt hea, kartsin hullemat. Esimese kiiruskatse viimases kurvis sain muidugi meeldetuletuse et liiga uljaks ei tasu minna, panin otse aga mingi nipiga vedas läbi järgmise valli ka rajale tagasi. Sportklass meeldis väga ja oli peaaegu täpselt selline nagu ma olen talverallilt oodanud. Kontrollajad olid parajad, ootamist oli mõned minutid (varem oleme vahepeal 20 min aega parajaks teinud, seekord vist Vastseliinas oli kõige rahkem 6 min ootamist), Haanjasse jäime isegi hiljaks. Ristsõna vastused olid loogilised (vähemalt esialgu tundus, eks tulemustest ole näha), legendis oli nuputamist ja arvutamist küllalt, kalaroots tundus ka loogiline. Teede valik tundus isegi kohaliku jaoks huvitav, Haanjamaa küngaste vahele jäi mitme ralli jagu teid sõitmata veel aga Setumaa nurgatagustesse ei olnud ise ka varem sattunud. 

Otame tulemusi ja järgmise aasta üritust!
Vasta
#8

(27-02-2023, 11:31 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Sport-klassi ainus "keerulisem" oli vast kalarootsu lõpul olnud küsimus "Valitse mille üle?" ja vastus oli selline meie kõigi vanatehnikahuvilistega seotud. Puhas Zaziku leid!!!

Meil tekkis ainus kukla kratsimise koht selle "Sünonüüm ja nimi" küsimusega.
Vasta
#9

(27-02-2023, 13:56 PM)ruut Kirjutas:  
(27-02-2023, 11:31 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Sport-klassi ainus "keerulisem" oli vast kalarootsu lõpul olnud küsimus "Valitse mille üle?" ja vastus oli selline meie kõigi vanatehnikahuvilistega seotud. Puhas Zaziku leid!!!
Meil tekkis ainus kukla kratsimise koht selle "Sünonüüm ja nimi" küsimusega.
Mis seal keerulist kui toika peale on kirjutatud Toika talu nimi Big Grin  See on ju 100% teadlik valik olnud talu märgistamsiel. Keegi, äkki olid Ilvesed, suutsid kirjutada Roika. Roigast ol iveel. Roigasaiaga Saaremaa talu nimeks Roika ja siis väänaks toikaid tähekujuliseks aia peale Wink EKI andmetel võisk lugeda seda jämeduses viiamseks piiriks, ise ka raiesmikul seda kutsuks veel toikaks, jämedamat juba tüveks. Mida sportlased nägid aga ei pidanud mõistatama, oli Indiaani kusetulp. Mulle meeldis Viluka suhtumine: GIYF ja mida ütleb EKI!!! Kas nüüd tulp on posti erivorm või vastupidi aga täht ei klappinud postiga Wink Ahjah, rada kontriollide sVilukas seda ära e iarvanud ja vastus oli tootemid vms, mis on ka väge äge ja loogiline! Ja ka sõna Indiaani, mis oli ka küsimuses, on EKIs sees...aga kuna julgelt üle 10 kusetulba oli vastustes, siis liiga keeruline ka polnud Wink Kõik kes on elus käinud Jaan Alliku mälumängudel, ei tundu see küsimsu kuidagi ebaloogilisena Wink
Vasta
#10

(27-02-2023, 14:14 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis seal keerulist kui toika peale on kirjutatud Toika talu nimi Big Grin  See on ju 100% teadlik valik olnud talu märgistamsiel. Keegi, äkki olid Ilvesed, suutsid kirjutada Roika. Roigast ol iveel.

Me kirjutasime Kaika (sünonüüm), mõeldes Lainele, kes ka kusagil Mägi-Eestis elas Big Grin
Vasta
#11

(27-02-2023, 14:47 PM)ruut Kirjutas:  
(27-02-2023, 14:14 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis seal keerulist kui toika peale on kirjutatud Toika talu nimi Big Grin  See on ju 100% teadlik valik olnud talu märgistamsiel. Keegi, äkki olid Ilvesed, suutsid kirjutada Roika. Roigast ol iveel.

Me kirjutasime Kaika (sünonüüm), mõeldes Lainele, kes ka kusagil Mägi-Eestis elas Big Grin

See läks juba päris diibiks kätte ära Big Grin See on "liiga palju talverallit-sündroom" Big Grin 

Aga üks asi jäi veel hingele: ei saanud ka seekord me ilma kohaliku "lollakata", kes seekord olla sõitnud täista normaalse autoga diiselpassati asemel ehk pidanuks keskmisest vähe nutikam olema. Aga karjus küll samamoodi, et Tabina tee on tema oma ja miks me tema maja juruest läbi sõidame, ja et ta veeretab kivid ette ja kõik muud tavapärased maakate jutud. See oli siis kohas, kus Sergei esimest korda pildistas. Üldiselt ma igaks juhuks püüan kõik kahtlasemad kohad enne riiklikust ametlikust kaaardirakendusest läbi käia ja nii ja seekord. Meil oli koos mahakeeramisega pikkuseks 1,2 km:
Tsitaat:Tee number 8740038
Tee nimi Tabina
Sõidutee 1
Lõigu algus (km) 0
Lõigu lõpp (km) 1.094
Lõigu pikkus (m) 1094
Kasutusviis avalik
Õnneks kuulsid seda vaid Kohtunikud, kuis ma pidin JÄLLE tegelastele meelde tuletama, et SERVITUUDIGA tee, isegi kui see läbib eramaad, on AVALIK ja et meie perel on lisaks  servituudiga vallateele ka mererand ja jõgi oma kallasradadega sellised olemas. Et Seadust tuleb tunda ja ebaseaduslike tegevustega ähvardamine on kuritegu, sest ma olin Piusa Kordonit, kus on täna ju Politseinikud, ette hoiatanud! Igasugune kivi ja muu sõitmise takistamine avalikul teel on avaliku korra rikkumine. Hiljem oli Mees vist veast aru saanud ja Zazikule uuesti helistades juba vähe vaiksem ja viisakam Wink 

Kes iganes edaspidi sarnaseid radu teevad, siis soovitan alati seda rakendust kasutada ja vaadata üle. Kohalik, eratee ja metsatee layer sisse, infost saad teada et lilla on mitteavalikuks kasutamsieks eratee ja siis neid ei kasuta, kui võimalik. Samas vaatan Ahulas meie maad läbivat teed, mis on ka just ja ainult Proua maa piires lilla ja samamoodi mitteavalikusk kuulutatud aga servituut Valal suhteson peal. Äkki peaks ka käima räuskamas, mis nad raisad jalutavad koeri ja sõidavad traktoritega... Big Grin A mine tea, äkki valdade ühinemsiega kadus see ära? Albu vallaga oli ja Järva vallaga enam pole? Varsti saame teada. 

Näiteks sealsamas Tabina kundis me tahtsime minna ja läbi Mäe-Kõoküla otse Kerepäälsele saada, sõitsime üle Libusilla mis on ägedalt teetammist alla, aga KOV ei ole seal just palju avalikke teid lahti lükanud ja Otsa ning Ala-Polda talude vahelist teed ei olnud talvel olemas! Küll oli teispoole avalik valla tee Tanno taluõue ideaalselt lahti (ülikõva rallitrenni tee!) ja seal me ka käisime! Ülikõva koht elamiseks-olemiseks, kui eraldatust nautida. Aga kuna tee on avalik, siis ei saa karjuda, kui "võõras" auto majaees ümber keerab Wink See on jälle lumelükkamise soovi varjupool, KOV sinu erateid ei pea hooldama ega ka ei tee seda isegi siis, kui sa seal sissekirjutusega elad. 

Pisikesed õppetunnid järgmistele orgunnijatele Big Grin Mida me seekord aga ei saanud, oli just kõne Politseilt!!! Saatsin Kordoni juhile e-kirja ja oligi rahu majas. JA see on ka turvagarantiiks järgmiste "minu tee"-tüüpide suhtes. 

[Pilt: nmcINMH5_DvVIQURhCEWLMCawA9KrDgPl--J2APg...authuser=0]
Vasta
#12

(27-02-2023, 15:53 PM)PlyVal64 Kirjutas:  See on "liiga palju talverallit-sündroom" Big Grin 
Täpselt, 10+ aastat mõistatamist - "mõtle nagu Priit".
Kus sanatooriumi tuusikuid jagatakse, peab puhkama minema? Big Grin
Vasta
#13

Superlux.10+
Rada oli super ja ilmastikuolud veel paremad. Talveralli kõige paremas vormis. Suur kraaps ja kummardus korraldajatele nii enda kui ka noorema generatsiooni esindaja poolt kes lisaks kaardi lugemisele ka rooli sai keerata kui vanamees "ära väsis"   Big Grin
Nagu ikka ei tea mina ajast ega karistuspuntidest mitte muffigi. Ristsõna üritasime ikka pusida kuidagi. Aga üldiselt on ekipaaz nr 97 alati lähtunud sellest va FUN FUN ja veelkord FUN faktorist. Parim puhkus mis olla saab. Sorry,et õhtusele istumisele ei jõudnud,kuigi oli isegi paar telefuuni kõnet tehtud uurimaks kus olen. Eelnev aeg natuke kiire olnud ja unetundide võlg kosmiline. Seega peale sööki ja kino maitses uni varsti väga hästi. 
Veelkord suured tänud korraldajatele ja kõikidele kaasvõistlejatele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#14

KKK ekipaaž tänab siinkohal samuti korraldustoimkonda hea töö ja veel parema ilma eest. Tänusõnad jäävad saamata Allakil, Jeebusel, Jahvatajal ja kõigil muudel nendesarnastel seapeetidel. Holley nimelisel puhvetil kah. Esimest korda meie talirallimise ajaloos õnnestus sisuliselt katkestada, kuna eelviimasele lisakatsele saabudes oli selle perspektiivne mitteläbimine päevselge ja otsustasime proovida liikuriga viimase 20 km distantsi läbimise asemel hoopis majutuseni lidiseda. Mis ka õnnestus. 

Ahjaa, Elron võib end ka põlema panna - kust pärsiast saab tekkida mõte, et keegi peaks soovima Dorpatist kilulinna püstijalu loksuda? Et vägev iiteelahendus ei võimalda kuvada interneedusest piletiostjale, et: " tahv lakk peibi - meie näkatsisse on müüdud niipalju pileteid, et püstiseismiseks ei pea isegi teadvusel olema, ammugi siis veel tasakaalu hoidma ja/või lihasjõudu rakendama".

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#15

õhtu.

nüüd siis ka natuke kriitilisem arvamusSmile))

Ilm - väga super, just nagu talverallilekohane. Selle suutsid korraldajad kinni "maksta". 
Rada - väga äge, eksimusi meetritega oli palju, arvestades et Priit oli seda 7 korda sõitnud. Ühel ristmikul jäi teest lausa 800m puuduSmile) Big Grin Big Grin
          Sõites kohati Sportlaste jälgedes oli esivedusega nende tagumistest jälgedest väljasaamisega probleemi ja vallid tulid ohtlikult lähedale, aga see                hoidis erksana.

Söök - no ei kannata kriitikat üldse, Juubelil puudus ka külm snäki laud, mis ka varasemalt olemas olnud. Õhtusöök oleks võinud lõunast ikka ka erineda. Läbi aegade milles olen osalenud üks viletsamaid Sad Sad Sad . Normaalne gateringi firma oleks sellise mahu pealt ja kaks söögikorda teinud kindlasti sobiva hinna. Kogemus: Õhtusöök 4 käiku koos veiniga, eelroog, külmlaud, korralik praad ja magustoit, kõht oksendamiseni täis ja jäi lauale ülegi maksis 20 euri. Ja seda restorani vääriliselt. See pakutu ei olnud isegi koolilõuna vääriline. Tort oli hea.

Õhtused joogid - hind oleks võinud olla parem, ja varem välja toodud. Tuli minna peale sööki Pubisse jooma, sest keegi ei teadnud millal ja kas üldse antakse. Õhtuks ju kõigil kurgud kuivad, eriti juhtidel Big Grin Big Grin

Bänd - NO KUST KOHAST TE SELLISE LEIDSITE, Juubelile ei saanud siis korralikumat, kui kõvasti ja valesti karjuvat Moppi. DJ oleks ka vist paremad setid teinud. Loodan, et saite tasuta Sad Sad Sad . Neid tantsuks mängivaid õhtu Bände ju peaks valida olema, seda enam et reklaamiti suurt ja vägevat pidu ja hind oli ju ka asjakohane.

Auhindu polnud küll välja teeninud, kuid eelmistel aastatel olid need ka vist toekamad. Võitsin Alvari korraldatud Lõuna-Eesti ralli ja pidin kaks korda lava eest asju ära vedama Big Grin



Üldiselt ütleks, et pidu polnud Juubeli vääriline, rada aga oli igati väärikas.

Edu järgmistele korraldajatele ja õpitakse kriitikast.
Vasta
#16

(27-02-2023, 15:53 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... ei saanud ka seekord me ilma kohaliku "lollakata", kes seekord olla sõitnud täista normaalse autoga diiselpassati asemel ehk pidanuks keskmisest vähe nutikam olema. Aga karjus küll samamoodi, et Tabina tee on tema oma ja miks me tema maja juruest läbi sõidame, ja et ta veeretab kivid ette ja kõik muud tavapärased maakate jutud. ... 
Meie kogemusel on sellised jutud just uhkemate masinatega uusmaakatel, kel kohalikest traditsioonidest aimugi pole (tee käis ikka taluõuest taluõue jne). Pane mulle erasõnumiga selle talu nimi vms. Meil on olnud probleeme teisel pool Tabina järve maaomanikuga, kes ka tähtsusest pakatab.
Aga miks lasti teha avalik tee - eks arvati maade tagastamise aegu, et las inimesed sõidavad, kui vaja on, lõbusõitjaid ei osatud ette näha. Meil on jahimaal üks liiklusmärkidega suletud tee, mille omanik on aga öelnud, et ta ei keela jahimeestel vajadusel läbisõitu aga igasugu õuest läbikihutavad tolmutajad on vastumeelt. Samuti ei luba läbisõitu kevadise teedelagunemise aegu.

(27-02-2023, 15:53 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
tahtsime minna ja läbi Mäe-Kõoküla otse Kerepäälsele saada, sõitsime üle Libusilla mis on ägedalt teetammist alla, aga KOV ei ole seal just palju avalikke teid lahti lükanud ja Otsa ning Ala-Polda talude vahelist teed ei olnud talvel olemas! ... 
Seda teed pole minu mäletamisi eales lahti lükatud, isegi suvel on selline vaid maasturiga läbitav põllutee (meil nende kahe koha vahelisel põllul oli varem söödakoht), kuna neid Polda talusid tegelikkuses ei eksisteeri enam ammu ja see Härma on vaid suvekodu.
OT. Libusildu on meie kandis kohe mitu.
Krt, pole kunagi teadnud neid ametlikke talunimesid, meie kandis teatakse talusid (endiste) omanike järgi.
(27-02-2023, 15:53 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... See on jälle lumelükkamise soovi varjupool, KOV sinu erateid ei pea hooldama ega ka ei tee seda isegi siis, kui sa seal sissekirjutusega elad. ...
Noh, eks see vist sõltub KOV, meil küll lükatakse lahti kõikide suitsude sissepääsuteed, muidu jookseksid viimasedki maksumaksjad minema.
Tsitaat:Tasuta lumetõrjet tehakse erateedel, mis viivad aastaringselt alalise elukohana kasutatavate majapidamisteni ja mis vastavad järgmistele tingimustele:
1) tee servad on takistustest puhastatud ja tee servades olevad takistused (nt ilupõõsad, puuistikud, truubiotsad, kivid) on märgistatud viisil, mis tagab nende nähtavuse pimedal ajal ja lumekihi paksusest hoolimata. Tähistuseks on soovituslik kasutada puidust või plastikust vähemalt 1,5-meetri kõrguseid otsast helkurribaga teibaid;
2) tee kohalt on eemaldatud puude oksad minimaalselt 4 meetri kõrguselt ja 1 meetri laiuselt mõlemalt poolt teed;
3) tee kõrval on koht, kuhu lund lükata;
4) tee laius võimaldab lumetõrjetehnika liikumist ja lumetõrje teostamist.
... Lumetõrje teostaja on kohustatud lükkama lahti juurdepääsuteed. Kinnistu hoovides ei ole lumetõrjuja kohustatud hoovi puhastama rohkem kui on vajalik sõiduauto ümberkeeramiseks või prügiauto juurdepääsuks ... Kui te ei soovi oma juurdepääsuteel lumetõrjet, siis peate sellest märku andma oma piirkonna haldusspetsialistile..
https://www.riigiteataja.ee/akt/410072020005
Mul ei lükata kuna tee laius on sahkadest kitsam ...
Vasta
#17

Seda kaardirakendust skrollides on sinna päris palju aastakümneid tagasi kinnikasvanud metsateid või üle põllu minevaid traktorijälgi avalikeks reedeks märgitud.
Vasta
#18

Hr korraldaja võib mulle privaatselt märku anda, kes see Tabina küla "kuningas" oli või kus kohas täpsemalt intsident aset leidis.
Vasta
#19

(27-02-2023, 19:38 PM)hundu77 Kirjutas:  Rada - väga äge, eksimusi meetritega oli palju, arvestades et Priit oli seda 7 korda sõitnud. Ühel ristmikul jäi teest lausa 800m puuduSmile) Big Grin Big Grin

Rada oli täpne, ühtegi kala mida veaks võiks nimetada ei trehvanud.

Tavaliselt antakse esimesel ülesõidul kohe peale starti 2 orientiiri millede vahel saab oma tollipulga kohtunike oma järgi paika timmida. Milline on tegelik vahemaa ei ole üldse oluline, pead saama sama tulemuse nagu on rajameister legendi märkinud. Ja nüüd on juba sinu ülesanne leida meetod, et legendiga klapiks.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#20

Eks viriseda võib alati. Mul Jawa odomeeter kilomeetri täpsusega, ülekanne käigukastist, ratas keerles pidevalt tühja ja ometi ei saa kurta, et oleks vahemaad valesti mõõdetud olnud. Ühesõnaga - virisejad tulevad ja näitavad järgmine kord, kuidas "õigesti" teha tuleb ?

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne