(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2023, 02:49 AM ja muutjaks oli Marko.)
Võib toimida, võib ka mitte. Mured võivad tekkida kindlustusjuhtumi korral.
Oli minulgi üks vahetatud mootoriga isend, mida mingi telefonis kostnud lamina tõttu ei olnud võimalik netis vormistada. Põhjendada ei osatud, spetsialist peab üle vaatama, kogu moos.
Spetsialaist ei eristanud V6 ja R4 kahjuks.
teemaalgataja auto on registris, seega on kogu selline jutt teemaväline, aga tore meenutada ikkagi
Milleks peksate teema algatajat jalgadega , oma tarkustega . Tubli mees aretab midagi oma tarbeks , ei võta teilt midagi ära . Ärge solvake teisi . Tehke ise midagi mis teile õige tundub ja nautige seda .
(13-05-2023, 23:29 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Milleks peksate teema algatajat jalgadega , oma tarkustega . Tubli mees aretab midagi oma tarbeks , ei võta teilt midagi ära . Ärge solvake teisi . Tehke ise midagi mis teile õige tundub ja nautige seda .
aga autost endast. näeb ikka maru lahe välja küll... velg ja valge värv ja pisut luitunud välimus on kõik ideaalselt stiilipuhas hotrod. kuigi kiire pill tõenäoliselt pole siis kujutan ette et ainult see v8 müdin volga kapoti alt tõmbaks näo päris hästi naerule ja hea meelega omaks isegi sellist aretust. Endal oleks muidugi siis jube kiusatus mõnelt volvol või levinumalt pillilt mingi lukuga natuke tugevam sild ka alla laenata, et vahel murevabalt jutid ka maha jätta, aga nagu enne mainiti siis inimesed kasutavad autosid erinevalt ja alati polegi see nii oluline...
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2023, 17:40 PM ja muutjaks oli inc13.)
(22-05-2023, 13:59 PM)pppp Kirjutas: Kas see Gazelli käigukast istub "otse" ZMZ V8 külge või on mootori ja kasti kokkusobitamiseks mingit ise meisterdatud vaheplaati kasutatud?
Mäletamistmööda oli poltidega otse zmz v8 ploki küljes.Hetkel olen autost kaugel (sellest ka vaikus teemas), kui jälle toimetama asun siis saab pilti põhja alt ka.Mingi hetk tõstan tehnika vahelt välja,eks siis on täpsemalt näha mis ja kuidas
(07-05-2023, 23:09 PM)IIIFFFAR Kirjutas: ...see raip ju k.bešnikute "dogonjalok.."
Kas tuli nostalgia ja igatsus kallale...?
Oli omas ajas räme pill küll!
Eks nostalgia ajendab paljusid siinseid foorumi projekte. Räme pill on ta praegugi.. sõitmine meenutab pigem karuga maadlemist
(22-05-2023, 13:59 PM)pppp Kirjutas: Kas see Gazelli käigukast istub "otse" ZMZ V8 külge või on mootori ja kasti kokkusobitamiseks mingit ise meisterdatud vaheplaati kasutatud?
Mäletamistmööda oli poltidega otse zmz v8 ploki küljes.Hetkel olen autost kaugel (sellest ka vaikus teemas), kui jälle toimetama asun siis saab pilti põhja alt ka.Mingi hetk tõstan tehnika vahelt välja,eks siis on täpsemalt näha mis ja kuidas
(07-05-2023, 23:09 PM)IIIFFFAR Kirjutas: ...see raip ju k.bešnikute "dogonjalok.."
Kas tuli nostalgia ja igatsus kallale...?
Oli omas ajas räme pill küll!
Eks nostalgia ajendab paljusid siinseid foorumi projekte. Räme pill on ta praegugi.. sõitmine meenutab pigem karuga maadlemist
Nuujah, ku see eksemplar nüid see päris õige motoga põle..... sel "õigel" olnd ju paarisaja kg. võrra platet pagasnikus kaasas, et natu tasakaalu saada ja kw. asfaldiga haakuda suudaks, muidu raip tegi jo niisama kohapeal tiritamme.... ;-)
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2023, 10:57 AM ja muutjaks oli hardo.)
(22-05-2023, 13:59 PM)pppp Kirjutas: Kas see Gazelli käigukast istub "otse" ZMZ V8 külge või on mootori ja kasti kokkusobitamiseks mingit ise meisterdatud vaheplaati kasutatud?
Ilmselt istub otse. Volga kastide puhul puuritakse lihtsalt ZMZ-53 sidurikoja sisse käigukasti järgi uued poldiavad. Sidurikoja alla tavaliselt on lisatud üks jupp vinkelrauda, et volga kasti alumistele poltidele kinnituspind tekitada. Venekeelsest internetist leiab õpetusi ja fotosid. https://www.drive2.ru/l/6565688/
Auto endiselt olemas,kevadel tegi üllatuse kui mass sai sisselülitatud ... järgnes hunnik suitsu armatuuri alt.Halvimast päästis massilüliti.Nüüd sai asja lähemalt uuritud,ning armatuur eemaldatud juhtmestikule ligipääsuks,tuleb suurem lahkamine teha.Positiivse poole pealt : õnnestus KSF käest soetada korralik juhiuks koos aknatõstukiga,ning mõned muud vajalikud pisiasjad.Uks nüüdseks värvitud,komplekteeritud ja küljes
Kuivõrd see auto on niikuinii siirdatud südamega, siis kas ei tahaks katlaruumi mõnda päris mootorit panna sama vaevaga? Mõnda sellist, millele kasutuskõlblikke varuosi siitpoolt idapiiri saada on?
(04-02-2025, 22:25 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd see auto on niikuinii siirdatud südamega, siis kas ei tahaks katlaruumi mõnda päris mootorit panna sama vaevaga? Mõnda sellist, millele kasutuskõlblikke varuosi siitpoolt idapiiri saada on?
Eks ikka on vahepeal olnud kahtlaseid mõtteid teemadel ,et kuidas rüvetada seda autot kapitalistliku rämpsuga.Näiteks ameerikamaalt pärit mootori ja käigukastiga.Kuna bigblocki ei taha sinna panna ja smallblocki sobivat parasjagu näppu ei sattunud,siis jäi see asi ära
Mercedes Benz 450 sel 6,9 Gaz 2410 v8 (zmz) Mitsubishi Starion widebody
Uus mootor on see FB-s müügil olnud KGB Volga mootor?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(05-02-2025, 17:19 PM)inc13 Kirjutas: Uus iluvõre sai ka hangitud
Kas märgi alus on võre osa või eemaldatav .
Iluvõre osa
Novadelka tundub olema , ikka kuskil pressitakse neid edasi . 87a. võre originaalis teise disainuga . Ma olen sellist korraliku järjepidevalt otsinud .Muidugi pole mingi eluküsimus . Edukat edasiarengut teile .