05-06-2023, 18:06 PM
Korviveoga mootorratta veovõll?
06-06-2023, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2023, 09:21 AM ja muutjaks oli kass.)
Hommik!
Mina neid korviveoga tsikleid ei tea ega tunne, aga WH KS750 ja R75 justkui küll sellist koostu ei kasutanud, ilmselt belgia FN M12 modifikatsioonid ka mitte, üldse see 4 nuudiga võll tundub kuidagi kahtlane korviveo kontekstis, Gnome et Rhone AX / Terrot ka ei sobi...
Mina neid korviveoga tsikleid ei tea ega tunne, aga WH KS750 ja R75 justkui küll sellist koostu ei kasutanud, ilmselt belgia FN M12 modifikatsioonid ka mitte, üldse see 4 nuudiga võll tundub kuidagi kahtlane korviveo kontekstis, Gnome et Rhone AX / Terrot ka ei sobi...
06-06-2023, 09:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2023, 09:32 AM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Tänud vastuse eest. Ise vaatasin oma lolli aruga et zündapp ks600 võiks nagu sarnase võlliga olla. Aga kas neid oli üldse korvi veoga?
Ks600 juppe on samast rajoonist tulnud küll
Ks600 juppe on samast rajoonist tulnud küll
06-06-2023, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2023, 09:34 AM ja muutjaks oli Walter.)
(06-06-2023, 09:25 AM)Taaviw126 Kirjutas: Tänud vastuse eest. Ise vaatasin oma lolli aruga et zündapp ks600 võiks nagu sarnase võlliga olla. Aga kas neid oli üldse korvi veoga?Ei. See tundub olevat üldse pikiajam e. põhikardaan kasti ja tagasilla vahel kuna sel on spidoajami tigu küljes. Samas kahtlaselt pikk teine nii et võta kinni. Selle alum. korpuse sees tundub olevat liigend nurga kompenseerimiseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
06-06-2023, 11:47 AM
Mingid Brough Superiorid olid kaa vist kardaani veoga?
06-06-2023, 13:48 PM
(06-06-2023, 11:47 AM)Taaviw126 Kirjutas: Mingid Brough Superiorid olid kaa vist kardaani veoga?
No neist ma ei tea ammugi midagi, aga vist ainult 4-silindriliste mootoritega B S -idel olid mingid kepid kusagil peaülekandes. Neist esimest, 1931 aasta Austin 7 mootoriga tsikleid vist õnnestus ainult kümmekond maha müüa, sest terve Austin 7 automobiil oli odavam, kui see B S tsiklimudel. Teine ja viimane, 1938 aasta Golden Dream mudel oli vist tõesti kardaani veoga, st tollel oli tagavedrustus ja pika sirge kõva kepiga ei saanud seal ehk majandada (ma tõesti ei tea). Ja ega selle mudeli tootmine ka eriti massiliseks ei kujunenud, seda enam, et 1939 lõpetati üldse tsiklitootmine ära. Ja mina jällegi ei tea, kas siin Maarjamaal üldse neid tsiklimaailma rolls royce eelmisel sajandil liikumas oli. Ning jällegi ma ei ütle, et see kõik nii oli...
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne