Uunikute XXI Talveralli 2024. LÕPPTULEMUSED
#21

Tuletan meelde eelmise aasta sportklassi osalejate rahulolu ralli korraldusega, kus ristsõna oli raja läbimise mitte koostaja mõtete lugemise oskuse kontrolliks, kiiruskatseid oli palju ja legendis oli parajalt nuputamist nii kalarootsu kui vahemaade ja aegade arvutamisega  Smile Loodame seeaasta midagi sarnast.
Vasta
#22

(28-11-2023, 10:59 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tuletan meelde eelmise aasta sportklassi osalejate rahulolu ralli korraldusega, kus ristsõna oli raja läbimise mitte koostaja mõtete lugemise oskuse kontrolliks, kiiruskatseid oli palju ja legendis oli parajalt nuputamist nii kalarootsu kui vahemaade ja aegade arvutamisega  Smile Loodame seeaasta midagi sarnast.

Kahjuks sportklassi tänavu ei tule.
Sportklassi organiseerimise maht on lihtsalt nii suur, et ei jõua "kahte rallit" paralleelselt teha. Ja kogu massi väga paljudelt kiiruskatsetelt läbi lasta ei jõua, kuna on oht troppide tekkeks ning iga lisakatse nõuab täiendavat tööjõudu kohtunike näol.

Ristsõna peab olema parajalt keeruline, et see tekitaks tulemustes reaalse vahe sisse. Vastasel korral hakkaks just kiiruslikud lisakatsed liigsuurt rolli mängima ja see pole kindlasti eesmärk. Pornopoe parklast startinud rallil (oli vist 2014?) just nii juhtus, et täiesti õigeid ristsõnu oli tohutul hulgal ja lõpptulemuses oli kandev roll lisakatsete aegadel. Aga selge on see, et vanemate autodega on keeruline Ladade või kasvõi Erlendi Subaru vastu saada.

Möödunudaastane ristsõna sai ju tegelikult täpselt paraja "kangusega" - igale küsimusele leidus vähemalt 5 õiget vastust, aga kõigile küsimustele korraga suutis õigesti vastata vaid üks meeskond. Ja kogu ülejäänud esikümne kujunemisel said määravaks hoopis näpuvead, kirjavahemärgid jms pisikesed hooletused. Enam täpsemaks ja eesmärgipärasemaks pole seda ristsõna võimalik timmida, loodan et õnnestub seda ligilähedaseltki korrata.

Aga kalarootsu ja arvutamist tahaks seekord ikka kõigile pakkuda.
Vasta
#23

Võistkond 699 tuleb ka Ida-Eesti teedele lund tallama.
Jõuvankriks on praegune valik Ford Sierra MK1 1983 a. või M-412 1978 a.
Vasta
#24

Panen ka siia märgi maha. Vaz 2121 nagu sai privaatselt kirjutatud, et ära ei ununeks. Juhul, kui mahume.
Vasta
#25

volvo amazon tahaks sõita, aga vaatame, kuda meil remont õnnestub. Paneme märgi maha.
Vasta
#26

Suure tõenäosusega on võistkond 55 ka rajal.
Vasta
#27

Tere.

Ekipaaz 13  lada 2105 1983 on tulemas!
Vasta
#28

Tere,

Osalemissoovist annab teada ka ekipaaž 34 Lada 2103 1980.
Vasta
#29

Tõsiselt töine nädalavahetus rajal veedetud.
Kui hoiaks sarnast ilma ja teeolusid, oleks suurepärane elamus kõigi jaoks garanteeritud.
Kilomeetreid tuleb seekord mõnevõrra rohkem, aga kuna pisikestel teedel kangutamist on mõnevõrra vähem, siis ajaliselt ei tohiks hullu olla. Väga palju algselt plaanis olnud teid sai välja roogitud, kuna ilmnes et traktor on kuskil poole lõigu peal ära tüdinenud ja otsa ümber pööranud... Teedevõrgu loogika on Virumaal lihtsalt nii palju erinev Võrumaast. Kui Võrumaal saab pea igast talust vähemalt kahes suunas välja sõita ka talvel, siis Virumaal on mõnikord kilomeetrite kaupa teid taludeni tupikuks lükatud, s.t. sama tee teine ots on lükkamata. Väga paljud külad ongi ainult ühe tee kaudu muu maailmaga ühenduses.
Positiivne muidugi, et juba täna on pilt selge, kus saab sõita ja kus mitte. Seega rada on põhimõtteliselt purgis, nüüd vaid viimistleda vaja, KP-d välja valida ja hakata ristsõnaks kokku kirjutama.
Vasta
#30

Tere.

Eelmise aasta ekipaaž nr. 22 stardiks taas, kui meie Volvo 960 ka seekord rajale lubatakse.
Vasta
#31

Tiim nr.70 piloot MargusK70 ja kaardisegaja PlyVal64 on valmis ja valikut on vastavalt ilmaoludele Big Grin Disco on küll praegu rajamasin Zazikul aga see ei pruugi lõpuni nii ju jääda. Igastahes läks K70 tõstukilt jahedasse veebruari ootama (kindlustus ja ülevaatus, kõik on olemas) ja asemle sai ksf!stretchi Golf2. 

[Pilt: ADCreHcOfqUggeqe4PB94cHAASiDkbKa7b2EMz-_...authuser=0]
Vasta
#32

Volvo 245L Hearse (1978, 680MAZ) soovib osaleda. 
Ajalooliselt võistelnud 121 numbri all, numbri kasutusluba ootel.
Tüürimas uus duo.

Olles osalemas esmakordselt, kas on infoallikaid, mida peaks enne läbi töötama?
Vasta
#33

(07-12-2023, 02:01 AM)tiblu Kirjutas:  Volvo 245L Hearse (1978, 680MAZ) soovib osaleda. 
Ajalooliselt võistelnud 121 numbri all, numbri kasutusluba ootel.
Tüürimas uus duo.

Olles osalemas esmakordselt, kas on infoallikaid, mida peaks enne läbi töötama?
Mida vähem juht mõtleb seda  kaugemale sõidab. Kaardilugeja võiks legendi suuta lugeda piisava kiirusega. Need olid minu tähelepanekud kui 2008 meie esimene sõit oli.
Vasta
#34

(07-12-2023, 02:01 AM)tiblu Kirjutas:  ...
Olles osalemas esmakordselt, kas on infoallikaid, mida peaks enne läbi töötama?

Otsing: uunikute talveralli.

Info on laiali varasemate aastate teemades, tasub need läbi sirvida ja saab pildid ette, mida on tulemas. Mitmel aastal on olnud kolm teemat: eelmäng koos huvoiliste registreerimisega, seejärel "ametlik registreerumine" ja peale üritust järelvõidusõit. Viimane on kõige informatiivsem alatiSmile

Kindlasti on tulemas ebameeldivas kohas fotoaparaadi ja kellaga seisvaid kodanikkeSmile
Vasta
#35

Vaevalt et sa otsinguga midagi väga asjalikku leiad, legendi lugemisest ja muust taolisest ei ole väga juttu olnud. Hetkel pole ühtegi vana legendi näidiseks käepärast, aga legendis on kirjas meetrid järgmise ristmikuni ja aeg, mis ideaalse keskmise kiirusega selleks kulub, lõigu läbimiseks ettenähtud aeg ja lõigu pikkus. Üks lõik on tavaliselt paarsada km ja paar tundi. Et huvitavam oleks on aegajalt kas lõigu läbimise aeg või vahemaa järgmise ristmikuni märkimata ja tuleb välja arvutada. Peaksid hoidma kogu aeg antud lõigul etteantud keskmist kiirust, mida aegajalt kontrollitakse salajaste ajavõtupunktidega. Selle asja teeb huvitavamaks ristsõna vastuste otsimine loodusest, mida ei oska kunagi arvata kaua aega võib võtta, samas on ristsõna tulemuste jagamisel esmatähtis. 

Stardis esimese asjana vaatad lõigu läbimiseks ettenähtud aja ja arvutad välja kellaaja mis minutil pead olema lõigu lõpus ajakontrollpunktis. Siis üritad legendi järgi orienteeruda ja leida KP-de ehk ristsõna vastuseid. Mingi hetk vaatad palju aega ja maad on jäänud ja üritad täpselt õigel minutil ajakontrollpunktis kohal olla.
Vasta
#36

Mu esimesest Uunikute Talverallist saab 20 aastat. Mida chillimalt ja lebomalt võtad, seda funnim on! Pole vaja punnitada auhinna või aja peale, vaid nautida päeva, autosid ja inimesi, siis on kõik hästi! Smile

   
Vasta
#37

Viimane osalemine talverallil 2005a. Paneks sellel aastal uuesti kirja. Sõiduk selgitamisel lähinädalatel!
Osalejaid autos 2.

Varuosad, uued ja kasutatud rehvid! maario@carbox.ee 5659502
Vasta
#38

Annan ka teada huvi kohta

saab klassik
võistlusnumber 01 või 10 kui saadaval
Vasta
#39

Roheline korviga dneper löögi valmis ja ootamas ekstreemset talvist rada mida läbida .
Vasta
#40

Paari sõnaga saan nüüd rääkida rajal ootavatest piirangutest ja rõõmudest.

Rasketehnika sõpradele - kohaliku tähtsusega 8t piirangutest ei pääse üle ega ümber. Tuletõrje lahingmasinaid need ilmselt ei morjenda, muud rasketehnikat küll. Tsiviilveoautode osalemine on omal vastutusel, soovijatele annan nimekirja valdadest, mille territooriumil nimetatud piirangualased teed asuvad. Üks asi on sõna otseses mõttes raudselt kindel - kõrgusepiirang sõidukitele on 3,2m. Sellest piirist kõrgemad masinad võivad rajale tulla, andes mulle eelnevalt teada, kuid see tähendab ühtlasi umbes 15-20% raja läbimata jätmist. Tungivalt soovitan mitte minna katsetama, kas see 3,2 on ikka rauast või mitte. On küll ja ebaõnnestunud katse tähendab korralikku ummistumist.

Lõunapaus tuleb seekord kiirendatud korras, kuna söögisaali mahutavus ja parkimisvõimalused lõunapausi kohas on väga piiratud. Süüa saab loomulikult ikka laua taga ja päris nõudelt, lihtsalt uimerdamise aega lõunapausil väga pole. Paljud on nagunii kurtnud, et 45min lõunapaus on liiga pikk.

Ametliku registreerimise väljakuulutamine seisab hetkel toitlustuse, täpsemalt selle hinna taga. Keegi ei julge enne uut aastat konkreetseid numbreid välja öelda. Tõenäoliselt osalustasu võrreldes möödunud aastaga tõuseb, kuid selgusetu on veel kas pääseb 5€ või 10€ tõusuga inimese kohta.

Suure tõenäosusega leiavad aset ka muudatused AKP protseduurides, kuid sellest juba lähemalt siis kui õige aeg käes on. Kindlasti on enam kui tungivalt soovituslik saabuva võiduajamise juhend mõttega läbi lugeda kui see kunagi sündima saab.


Seekord proovime natuke enam tuua tagasi ka kunagist traditsiooni peo läbiva teema osas - temaatika saab laias plaanis olema saapamaine, ehk Ferrarid ja SuperMariod on rajale ikka oodatud. Täpsemalt siis kui ametliku registreerimise avame.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: MartinL, 1 külali(st)ne