Uunikute XXI Talveralli 17.-18. veebruaril 2024.
#21

Tuletan meelde eelmise aasta sportklassi osalejate rahulolu ralli korraldusega, kus ristsõna oli raja läbimise mitte koostaja mõtete lugemise oskuse kontrolliks, kiiruskatseid oli palju ja legendis oli parajalt nuputamist nii kalarootsu kui vahemaade ja aegade arvutamisega  Smile Loodame seeaasta midagi sarnast.
Vasta
#22

(28-11-2023, 11:59 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tuletan meelde eelmise aasta sportklassi osalejate rahulolu ralli korraldusega, kus ristsõna oli raja läbimise mitte koostaja mõtete lugemise oskuse kontrolliks, kiiruskatseid oli palju ja legendis oli parajalt nuputamist nii kalarootsu kui vahemaade ja aegade arvutamisega  Smile Loodame seeaasta midagi sarnast.

Kahjuks sportklassi tänavu ei tule.
Sportklassi organiseerimise maht on lihtsalt nii suur, et ei jõua "kahte rallit" paralleelselt teha. Ja kogu massi väga paljudelt kiiruskatsetelt läbi lasta ei jõua, kuna on oht troppide tekkeks ning iga lisakatse nõuab täiendavat tööjõudu kohtunike näol.

Ristsõna peab olema parajalt keeruline, et see tekitaks tulemustes reaalse vahe sisse. Vastasel korral hakkaks just kiiruslikud lisakatsed liigsuurt rolli mängima ja see pole kindlasti eesmärk. Pornopoe parklast startinud rallil (oli vist 2014?) just nii juhtus, et täiesti õigeid ristsõnu oli tohutul hulgal ja lõpptulemuses oli kandev roll lisakatsete aegadel. Aga selge on see, et vanemate autodega on keeruline Ladade või kasvõi Erlendi Subaru vastu saada.

Möödunudaastane ristsõna sai ju tegelikult täpselt paraja "kangusega" - igale küsimusele leidus vähemalt 5 õiget vastust, aga kõigile küsimustele korraga suutis õigesti vastata vaid üks meeskond. Ja kogu ülejäänud esikümne kujunemisel said määravaks hoopis näpuvead, kirjavahemärgid jms pisikesed hooletused. Enam täpsemaks ja eesmärgipärasemaks pole seda ristsõna võimalik timmida, loodan et õnnestub seda ligilähedaseltki korrata.

Aga kalarootsu ja arvutamist tahaks seekord ikka kõigile pakkuda.
Vasta
#23

Võistkond 699 tuleb ka Ida-Eesti teedele lund tallama.
Jõuvankriks on praegune valik Ford Sierra MK1 1983 a. või M-412 1978 a.
Vasta
#24

Panen ka siia märgi maha. Vaz 2121 nagu sai privaatselt kirjutatud, et ära ei ununeks. Juhul, kui mahume.
Vasta
#25

volvo amazon tahaks sõita, aga vaatame, kuda meil remont õnnestub. Paneme märgi maha.
Vasta
#26

Suure tõenäosusega on võistkond 55 ka rajal.
Vasta
#27

Tere.

Ekipaaz 13  lada 2105 1983 on tulemas!
Vasta
#28

Tere,

Osalemissoovist annab teada ka ekipaaž 34 Lada 2103 1980.
Vasta
#29

Tõsiselt töine nädalavahetus rajal veedetud.
Kui hoiaks sarnast ilma ja teeolusid, oleks suurepärane elamus kõigi jaoks garanteeritud.
Kilomeetreid tuleb seekord mõnevõrra rohkem, aga kuna pisikestel teedel kangutamist on mõnevõrra vähem, siis ajaliselt ei tohiks hullu olla. Väga palju algselt plaanis olnud teid sai välja roogitud, kuna ilmnes et traktor on kuskil poole lõigu peal ära tüdinenud ja otsa ümber pööranud... Teedevõrgu loogika on Virumaal lihtsalt nii palju erinev Võrumaast. Kui Võrumaal saab pea igast talust vähemalt kahes suunas välja sõita ka talvel, siis Virumaal on mõnikord kilomeetrite kaupa teid taludeni tupikuks lükatud, s.t. sama tee teine ots on lükkamata. Väga paljud külad ongi ainult ühe tee kaudu muu maailmaga ühenduses.
Positiivne muidugi, et juba täna on pilt selge, kus saab sõita ja kus mitte. Seega rada on põhimõtteliselt purgis, nüüd vaid viimistleda vaja, KP-d välja valida ja hakata ristsõnaks kokku kirjutama.
Vasta
#30

Tere.

Eelmise aasta ekipaaž nr. 22 stardiks taas, kui meie Volvo 960 ka seekord rajale lubatakse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: volvo, 1 külali(st)ne