Same Silver W105 2002 aasta
#21

(31-01-2024, 07:17 AM)2715 Kirjutas:  
(30-01-2024, 23:49 PM)mutikas Kirjutas:  Mis see poolik veesärk on?
Poolik on viimaste silindrite jahutus sest vesi sinna ei taha jõuda ning piisab kui 25-30  hj juurde keerata ja juba on silindriseinad rikutud.
On kuuese Perkinsiga mässatud ja mingit võimsuse lisamist ei taha ta üle elada oma valatud kepsude, malmist väntvõlli ja piiripealse jahutusega.
Mulle meeldib Cummins ja see on oluliselt tugevam tükk.
Oluliselt odavam on üldse osta parajas võimsusklassis traktor ja tööd teha, raha teenida. Mitte kuuri all leiutada ja juurde kruvida. Teadupärast on kõige kallim seisutund ja remonditund. Tuunimine on veel eriti tänamatu töö, kuna ressurss väheneb vaata sa nii või naapidi, hooldusvälp väheneb. Seega remonditunde ja seisutunde koguneb veelgi rohkem. 
Loomulikult on kino tore vaadata ja tehnikahuvi tuleb kuskil välja elada. Niiet paluks jätkata kajastamisega.
Vasta
#22

Kolhoosi ajal kunagi öeldi et on kahte tüüpi traktoriste,ühtedele meeldib tööd teha ja teistele koguaeg remondiga-ehitusega tegeleda.
Minu pärast olgu perkinsi väntvõll kasvõi tainast,on siiani käinud, käivad ka edaspidi ja kui ei käi tuleb doonorit pigistada.
Samas Cumminsi sulanud kolbe ,ilma juurde kruttimata ,leiaks ka 185 oma.
Aga Cummins kombainide peal on siiani olnud hea.
Perkinsi juures häirib kõige rohkem kütusepump,üks lööb kuuele,üksinda on õhku süsteemist tüütu välja saada kui on olnud jopka.
Vasta
#23

Tahate ühe viimastest loetavatest autoritest vaikima sundida või, ise olete kolhoosnikud, leidsite ka kelle töid ja tegemisi halvustada.
Ma tõesti loodan, et teema jätkub võiduka lõpuni ja autor tahab oma tegemisi siin edasi kajastada.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#24

(31-01-2024, 22:16 PM)metsakohin Kirjutas:  Tahate ühe viimastest loetavatest autoritest vaikima sundida või, ise olete kolhoosnikud, leidsite ka kelle töid ja tegemisi halvustada.
Ma tõesti loodan, et teema jätkub võiduka lõpuni ja autor tahab oma tegemisi siin edasi kajastada.
 Kirjutan kahe käega alla.. Ja ootan edasisi kirjutamisi

Manuaali ei loe
Vasta
#25

(01-02-2024, 12:24 PM)alrad Kirjutas:  
(31-01-2024, 22:16 PM)metsakohin Kirjutas:  Tahate ühe viimastest loetavatest autoritest vaikima sundida või, ise olete kolhoosnikud, leidsite ka kelle töid ja tegemisi halvustada.
Ma tõesti loodan, et teema jätkub võiduka lõpuni ja autor tahab oma tegemisi siin edasi kajastada.
 Kirjutan kahe käega alla.. Ja ootan edasisi kirjutamisi
Olen nõus pooldavaid allkirju koguma ja ise juurde kirjutama. On vähe neid, kes võib-olla otseselt ei pea, aga tahavad, viitsivad ning kõige tähtsam ka oskavad midagi oma kätega teha. Ja tagatipuks seda siis ka üldhuvitavalt kommunikeerida Smile. Tehke järgi või makske kinni, aga mitte ärge virisege.
Vasta
#26

Kolm risti minugi poolt allkirjalahtrisse!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Ma kirjutan ka alla.
Vaatasin netis mingeid pilte ja kas sellel on roolisilindriteks kaks ühepoolset?
Vasta
#28

(30-01-2024, 08:19 AM)v6sa Kirjutas:  
(29-01-2024, 22:00 PM)TM42 Kirjutas:  Same on täpselt sama, mis on Deutz Fahr traktor. ...

Palun lahkesti viidata, millised tükid pärinevad konkreetsel traktoril DF liinilt.

Sama asi teiste kleepsudega on veel Lamborghini R4.105 ja  Hürlimann XT 105.
Esisild, mootor, käigukast ja tagasild. Same ja Deutz Fahri väiksemaid mudeleid pannakse kokku SDF tehases Treviglios. Tuelavd nad kõik ühe liini pealt, lihtsalt kabiin ja kapot on erinevad. Käigukast on neil juba tootmises viiekümnendatest, kuid seda on kõvasti moditud juba ja nad kasutavad seda ikka. On ka saada astmevaba käigukaste. Kuna töötan Deutz Fahri esindavas firmas siis ehk tean mida räägin. Olen ka ise tõõtanud kümme aastat Same Silver 100.4 peal. Kui on tavaline mehaaniline sidur siis on see neil nõrgaks kohaks. Eriti kui on laaduriga masin. Siis oli siduri vahetus iga aastane teeme. Teine nõrk koht on neliveo lülitus kui on mehaanilise muhviga ja mitte hüdropakkiga. Kuna nelivedu lülitatakse väikese hüdrosilindriga ja lültus kahvliks on väike T kujulene tükk mis jookseb muhvi soones siis kulub see kähku. Soovitus on kui masin käima panna siis teha väike edasi tagasi sõit, et muhvil pinge maha tuleks ei kulutaks lülitus kahvlit. Kuna masina seismajättes läheb nelivedu peale.
Vasta
#29

Teemaomanikul oleks palju abi, kui hea TM42 võtaks vaevaks viidata, millise D-F mudeli juhendit otsida.

Üldine jutt, et komponente jagatakse, on muidugi õige. Aga sellest on omanikule vähe abi teadmata täpseid viiteid.

2715, kas traktoril on hüdrokonks  või veokahvel või mõlemad?
Vasta
#30

Ma  kujutan ette, et ega iga päevaga hakkab lääne  tehnika rohkem meeldima.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne