Päris äge retrofilm Konela / vene autode müük Soomes
#1

Olustik on hästi välja toodud, nagu ei leidnud, et oleks varem postitatud:
Soviet Cars and Auto Service by Konela, Finland.
Vasta
#2

Juhtusin ise ka seda hiljuti nägema ning tundub, et need Soome saadetud masinad olid ikka parema kvaliteediga. Ise ikka mäletan õliseid masinaid ja tunde kestvaid remonte Big Grin
Vasta
#3

Filmi alguses ju käiakse auto korralikult üle...
Vasta
#4

(05-09-2024, 10:44 AM)Prii Kirjutas:  Juhtusin ise ka seda hiljuti nägema ning tundub, et need Soome saadetud masinad olid ikka parema kvaliteediga. Ise ikka mäletan õliseid masinaid ja tunde kestvaid remonte Big Grin

Eksid kusjuures.

Siin on kombeks ikka öelda, et mosse on kõige levinum "metsäauto" soomes.

Ja põhinedes faktidele see nii on ka.
Neid vedeleb soome metsades lademetes.
Vasta
#5

(11-09-2024, 16:54 PM)Heigok Kirjutas:  
(05-09-2024, 10:44 AM)Prii Kirjutas:  Juhtusin ise ka seda hiljuti nägema ning tundub, et need Soome saadetud masinad olid ikka parema kvaliteediga. Ise ikka mäletan õliseid masinaid ja tunde kestvaid remonte Big Grin

Eksid kusjuures.

Siin on kombeks ikka öelda, et mosse on kõige levinum "metsäauto" soomes.

Ja põhinedes faktidele see nii on ka.
Neid vedeleb soome metsades lademetes.

Ega siis ekspordi parem kvaliteet ei välistanud nende metsaalla sattumist peale ekspluotatsiooni lõppu.
Vasta
#6

(13-09-2024, 12:27 PM)xa88 Kirjutas:  Ega siis ekspordi parem kvaliteet ei välistanud nende metsaalla sattumist peale ekspluotatsiooni lõppu.

Kas ekspordiks valiti vooluliinilt välja kobedamad isendid, võeti tavakonveieritelt masstoodang ja ''käidi üle'' (mõned kriitilised sõlmed mida lääne vajadused eeldasid asendati lääne osadega?) või oli ekspordiks lausa eraldi konveierid töös?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#7

Mul oli soomest (uuena) tagasi saadetud 408, muus osas ei oska mingit erinevust siseturu autodega tuua, kuid värvitud oli korralikult, mitteroostes plekile, kõva krunt ja värv - mahavõtmine oli tõsine töö, terasharja kettaid läks omajagu ja lahti ei tulnud. Hilisem siseturu 412 oli aasta pärast rebane ja värvi võis küünega maha lükata.
Vasta
#8

(13-09-2024, 13:06 PM)Walter Kirjutas:  
(13-09-2024, 12:27 PM)xa88 Kirjutas:  Ega siis ekspordi parem kvaliteet ei välistanud nende metsaalla sattumist peale ekspluotatsiooni lõppu.

Kas ekspordiks valiti vooluliinilt välja kobedamad isendid, võeti tavakonveieritelt masstoodang ja ''käidi üle'' (mõned kriitilised sõlmed mida lääne vajadused eeldasid asendati lääne osadega?) või oli ekspordiks lausa eraldi konveierid töös?

Venelane ei teinud midagi. Konela asendas ise lääne osadega (piduri peasilindrid, vaakumvõimendi jms) ning tegi põhjaliku müügiettevalmistuse ning korrosioonitõrje.
Vasta
#9

Mossede kohta on väidetud, et eksporti läksid veatud isendid. Igal päeval väidetavalt neid ei tulnudki. Selline jutt ühelt 70.-tel tehases töötanud praktikandilt.

Täpselt nii toimus igatahes Belarusside noppimine ekspordiks. Väljaveoks läks ikka see isend, millel tehase kvaliteedikontroll ei tuvastanud vigu. Kui läks õnneks, jäi mõni säärane ka kodumaisesse tarbimisseSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne