Postitused: 1,220
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Mida sellest arvata? Et siis väidetavalt kasutati 2140-l Inglise päritolu pidureid-sidureid? Kas ainult eksporti minevatel? Kas keegi on üldse oma silmaga selliseid asju näinud?
Да еще тормозная система "Girling" (Английского производства), сцепление —Borg & Beck с надписью "Made in England".
https://www.drive2.ru/r/moskvich/412/673798/
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 886
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Ma olen päris mitmel ekspordi mosul näinud girlingu peapumpa kapotiall.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: Mar 2024
Maine:
0
04-01-2025, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2025, 22:46 PM ja muutjaks oli
Tarmsa.)
Olen sidurit näinud. Ketas oli vähe suurema diameetriga ja kui ei eksi, siis tootja oli juba nimetatud Borg & Beck.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
2140 omas ju lausa 4 kolviga ketaspidureid, peaks nagu üsna hääd olema. Miks neil lääne omi kasutati?
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Isal oli Soomest tagasi tulnud Moskvitš ja kui esimest korda mootori remonti sai tehtud siis väntvõlli esimene tihend oli lääne päritolu ja tagumine ka lääne päritolu tihend oli 5mm väiksem kui vene tihend ,sellist mõõtu vene tihendit ei olnud ja sai tagumine kaas ringi treitud.
Postitused: 1,220
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(04-01-2025, 23:40 PM)roosteuss Kirjutas: Isal oli Soomest tagasi tulnud Moskvitš ja kui esimest korda mootori remonti sai tehtud siis väntvõlli esimene tihend oli lääne päritolu ja tagumine ka lääne päritolu tihend oli 5mm väiksem kui vene tihend ,sellist mõõtu vene tihendit ei olnud ja sai tagumine kaas ringi treitud.
Kui juba Soomest tulnud Mossedest rääkida, siis kunagi '80 aastate lõpus võis Tartus Kaunase Puiesteel näha üht kolmeukselist universaali. Arvasin senimaani, et tavaline 433 tehtud sedasi n.ö. tsiviilkäibes kõlblikuks, aga nüüd tuleb välja, et Soomes ehitati selliseid lausa seeriaviisi. Huvitav, kas oligi mõni selline Eestisse sattunud?
https://dzen.ru/a/ZnfLo-FfEimN5Npi
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,220
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Sellel, mida mina Annelinnas nägin, oli tagaiste küll õiget pidi. Muidu täpselt nagu 426, ainult tagausteta. Külgede peal akende vahel oli rihveldus ka olemas, nagu 433-l üle terve külje on.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Ma ise oskan 2141 pealt kohe nimetada esitulesid, mis olid Hella tehtud.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
25-02-2025, 14:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2025, 14:30 PM ja muutjaks oli
vootele.)
2141 kere tehtigi Simca pealt, kuid selleks ajaks kui auto tootmisküpseks sai, oli muudatusi nii palju, et 1:1 ei kattunud enam ükski detail. Lisaks on Simcal mootor risti vahel, mossel piki.
Kuna sillad tehti Audi 100 eeskujul, siis on ka seal sarnasusi. Kõige suurem erinevus on Audi puhul eraldi poolraamide olemasolu, mossel kinnitub kõik otse kere külge.
Muide, 2141-st oli loomisel ka 4X4 versioon