Küünlapiibud
#1

Vaja teada täpsemalt millele paigaldati originaalis ning mis aastatel.
Mõlemad piibud on musta värvi ja bakeliidist.
Suuremat pandi minu hinnangul vene kerge mootorratastele 1950ndatel... kuni 1965...? Näiteks minsk m1m, m103, m104?
Kovrovets k175...

Kuid millele pandi seda pisemat? Väiksemate mõõtudega, küljel mimgid sooned. 
Ma pole sellist piipu enne venelastel kohanud. 

   

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#2

See lühem on ilmselt kastraat pikemast, tal juhtme kruvi paistab.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#3

Ma arvan, et see lühem on niiskuskindla küünlapiibu osa. Sinna ümber käib plekist kest ja sabasse küünlajuhe, mille ümber on niiskuskindel varjestus. Käisin garaažis kontrollimas, ega ei leidnud ühtegi niiskuskindlat piipu koos juhtmega. Väiksematel statsionaarmootoritel (Д-300 ja 2СД näiteks)  olid sellised kasutusel.
Vasta
#4

Lühemal ei ole nüsimise jälgi, seega juba tootmisel oli ta selle sama kujuga nagu fotol.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#5

Lühemal tundub Tesla embleemi jäänus näha olevat.
Vasta
#6

(27-04-2025, 12:55 PM)stretch Kirjutas:  Lühemal tundub Tesla embleemi jäänus näha olevat.

Lühema sabaga on tõepoolest Tesla logoga küünlapiip, mille mina dateeriksin enne 1945. aastat ning sobivaks eelkõige Saksamaal valmistatud tehnikale. Näiteks pean neid sobivaks oma DKW autodel kasutamiseks. 

   

See teine võib olla ka pärast II MS valmistatud, kuid oma disainilt sobiv ka varasematele sõidukitele. Ka pigem Saksa päritolu. Üldiselt Saksa varuosakataloogist küünlapiipude pilte eriti ei leia, kuna need oli sellised osad, mis ei olnud margi- või mudelipõhised. Kasutati erinevate tootjate toodangut ning ka samal mudelil võisid need olla erinevad. Aga paar pilti kataloogidets leidsin 

DKW NZ 500

   

DKW NZ 250/350

   
Vasta
#7

Päris huvitav...
Suuremal on kuskil katkestus ning ei anna ühendust edasi.

See teslake funkab ilusti ja 1958a k175 töötab sellega hästi.

Selle väiksema vahetaks pruunika lühikese sirge bakeliidist piibu vastu e. K125, k125M, k55, k58, kui kellegil peaks seda vaja olema.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#8

Pikema sabaga küünlapiibu sees on tõenäoliselt takisti, mis peaks vähendama raadiohäireid. See kipub läbi põlema ja siis on küünlapiip vaid dekoratiivne ese. 

Ma ei tea, mida Sa täpselt otsid, kuid sellised on minul ülearused. Paraku sellel markeeringuteta piibul on ilmselt katkestus. Teisest kasutamata piibust käib elekter läbi ja takistus on lähedane peal olevale kirjele. Kuid see ei pruugi sobida ajastusse. 

   
   
Vasta
#9

(28-04-2025, 11:44 AM)indreksirk Kirjutas:  Ma ei tea, mida Sa täpselt otsid

Sirge pruunikas piip on ilmselt selline:

https://www.osta.ee/kuunlapiibud-212433310.html

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

Ei.
Kasutasin Silveri pilti. 
See pruunikas piip.

   

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#11

(28-04-2025, 14:14 PM)CHRhmm Kirjutas:  Ei.
Kasutasin Silveri pilti. 
See pruunikas piip.
Üks selline on ülearune
   
Vasta
#12

See viimane on see, mida otsin. 
Läheb vanaisa K58 rattale.

K175 rattal on nurgaga ning see pikem must. Nendel pikkadel ei tohiks olla takistust sees, kuid ka mul on kaks sellist veel, millel kahjuks kuskil ühenduses katkestus.

Indrek, saatsin kirja

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne