Keegi teab kas Eestis on MAZ 537 Kusagil alles?
#1

[Pilt: rgsdf.jpg]Leidsin Siit foorumist ka siukse pildi, kas neid oligi Eesti peale üks ja kui oligi siis mis selles ühest nüüdseks saanud on?
Vasta
#2

Nägin sellist isendit 2006 või 2007 Sirgala karjääris sõitmas. Millalgi 2014-15 oli Lätis päris korralik masin 10k EUR eest müügis.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#3

(15-10-2025, 19:35 PM)kytz Kirjutas:  Nägin sellist isendit 2006 või 2007 Sirgala karjääris sõitmas. Millalgi 2014-15 oli Lätis päris korralik masin 10k EUR eest müügis.

Jah, väga huvitav mis konkreetsest elajast saanud on.
Vasta
#4

(15-10-2025, 20:31 PM)MuhuMees Kirjutas:  
(15-10-2025, 19:35 PM)kytz Kirjutas:  Nägin sellist isendit 2006 või 2007 Sirgala karjääris sõitmas. Millalgi 2014-15 oli Lätis päris korralik masin 10k EUR eest müügis.

Jah, väga huvitav mis konkreetsest elajast saanud on.

Pole õrna aimugi.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#5

Kas oleks sobilik arvata, et pildilolev isend on Rakvere baasi spetsiaalselt määratud Lenska mnt. ja Padaoru kandi tarbeks?

loll on loll olla.
Vasta
#6

Kuna auto ninal on TREV logo, siis ehk on abiks:
https://trev2.ee/kontaktid/
Vasta
#7

(16-10-2025, 17:39 PM)siimik Kirjutas:  Kuna auto ninal on TREV logo, siis ehk on abiks:
https://trev2.ee/kontaktid/

trev-2 ja Rakvere TREV on kaks ise asja nagu siga ja kägu elik mõlemad kõigusoojased/tee-firmad, lisaks on omaaegsest TREV-2 saanud hoopis teine ja erafirma, uute omanikega jms.  Rakvere TREV järglane peaks olema (mälu järgi panen) Verston.
Vasta
#8

Eks see pilt sama hoone ees ole tehtud jah - https://maps.app.goo.gl/U7L9wv3ZWakA32BV6

Teoorias võib ilmselt sealt uurida, kas osatakse mõne vanema mehe kontakte anda, kes toona võis töötada ja oskab midagi rääkida. Eks see on korralik sugupuu harutamine.

Ja Trev2'ga pole seal jah midagi pistmist, täna kuulub see asutus Verstonile.
Vasta
#9

2010 sai käidud Ida Virus Avo Sultsi mälestusvõistlusel orienteerumas, kuskil Sirgala kandis oli ühe ettevõtte tehnikapargis täitsa olemas, seal oli veel mõni Belaz ja muidu asju, on pilti ka, aga varsti.

Ford Granada
Vasta
#10

Rakvere TREV kroonika järgi toodi see auto 1983 aastal Kurgaanist ning samal aastal saadi juurde ka treiler, mis käib sadulas. Ratsionaliseerija August Neidra juhtimisel ehitati veokile ühehõlmaline lumesahk ning sadula kohale ballastkast koos betoonist raskustega. Ka treiler ehitati tugevasti ringi- tehti ühetasapinnaliseks. Viimane märge selle masina kohta on ca 1989: MAZ-537 koos treileriga NAZ-5247 on kinnistatud Rein Vichmannile.
Vasta
#11

Saatsin ühe päringu teeremondi valdkonna inimestele. Vaatame äkki keegi teab midagi.
Vasta
#12

Nädala vahetusel jube igav ja midagi tarka ei oska teha nii et söötsin pildi tehisarule, tagasi sain ta siuksena.
[Pilt: unnamed.jpg]
Vasta
#13

Rehvid on küll tutikaks vuntsinud. Cool

Kiuslik kaabakas. Big Grin
Vasta
#14

Äge ja harudane masin. Vaatasin ka Youtube videosid. Mõtlen, et mis sellise masinaga teoreetiliselt teha oleks ? Ei kujuta ette, palju sellel võime on lund lükata? Palju see tänapäeva tehnikale alla või peale jääb? Rohkem nagu muuseumi eksponaat või mingi erilise töö jaoks vahel harva. Pmst nagu K700, mida vahel harva mingi lumeuputuse jaoks vaja.
Vasta
#15

(18-10-2025, 15:11 PM)MuhuMees Kirjutas:  Nädala vahetusel jube igav ja midagi tarka ei oska teha nii et söötsin pildi tehisarule, tagasi sain ta siuksena.
Mis see tehisidioot auto numbriga teinud on?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#16

Meil oli neid Maz-537-d sõjaväeosas 1982 aastal 5-6 tükki, koos tankiveotreileritega.Vedasid raketi agregaate, mis olid tanki alusel.Kui ma ei eksi. siis
kandejõud oli 80 tonni, samuti oli taga peal vints tõmbejõuga 80 tonni. Mootoriks oli V12 tanki mootor. Olen isegi reisijana nendega sõitnud, kui minu T-130
oli vaja järgmisele objektile viia.Kole paha oli peale sõita, sest koorma kinnituskonksud olid täpselt Jossi roomikute laiusel.
Vasta
#17

(18-10-2025, 18:40 PM)Laurimetall Kirjutas:  .... Ei kujuta ette, palju sellel võime on lund lükata? Palju see tänapäeva tehnikale alla või peale jääb? Rohkem nagu muuseumi eksponaat või mingi erilise töö jaoks vahel harva. Pmst nagu K700, mida vahel harva mingi lumeuputuse jaoks vaja.

Nunnu silmnäoga jauramSmile

Kui uskuda Wikis toodud massi 21,7 t, siis on lume tõrjeks päris pädev riist. Mainitud K-700 kaalub vaid 13 t (sõltuvalt modifikatsioonistSmile )...

Kontaktpind maaga on MAZil suurem, seega on lootust mootorivõimsust ka maakera külge haakida. Nähtavus on jälle hulga nigelam.

Võrdluseks: neljameetrise keeratava tugeva teraga New Holland T9 kaalub ilma lisaraskusteta 30+ t (traktor 25 ja tera koos kinnituste ja hüdraulikaga 5) Smile
Vasta
#18

Sai kroonus neid hakatud õppima,Ja sa ka sõidutunde selle peletisega autodroomil,Mingi raketi haage oli taga ja kabiine oli 2 vahekohaga,Kuid sellist sai ka proovitud,Juba tolmune ja jauram,Miski kummaline automaat kast oli,jube jõnks käis,kui liikuma hakkas,Kuid suurt ei mäleta,kütet vist õgis 100 sajale.
Vasta
#19
Photo 

Lubatud pildid siis aastast 2010 [Pilt: IMGP0001.JPG]

[Pilt: IMGP0002.JPG]

Ford Granada
Vasta
#20

(18-10-2025, 00:17 AM)puravik Kirjutas:  Rakvere TREV kroonika järgi toodi see auto 1983 aastal Kurgaanist ning samal aastal saadi juurde ka treiler, mis käib sadulas. Ratsionaliseerija August Neidra juhtimisel ehitati veokile ühehõlmaline lumesahk ning sadula kohale ballastkast koos betoonist raskustega. Ka treiler ehitati tugevasti ringi- tehti ühetasapinnaliseks. Viimane märge selle masina kohta on ca 1989: MAZ-537 koos treileriga NAZ-5247 on kinnistatud Rein Vichmannile.


90-tel läks see konkreetne masin kuhugi ida Virumaa kaevandusse. Kuhu täpselt, seda ei osanud Rein Vichmanni kaasaegne öelda ( Reinu enda käest ei saa enam küsida).

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne