06-07-2004, 21:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2004, 21:41 PM ja muutjaks oli marti184.)
Tere,
Tekkis selline tehniline probleem minu Minskil (tuntud ka kui \"Remondirõõm\", \"Parandamislust\" ja \"100 Kilo Vanarauda\"), et ketil on tulnud u. 4 rullikut küljest. Pooleks läinud ja vedava ketiratta juurde kukkunud, kust ma nad ka avastasin. Siiski on kett veel ühes tükis ja peal.
Ilmselt on põhjus olnud liiga lõdvas ketis (ei tasu ketti pingutada kui ratas on hargil), tutikas vedavas peaülekande ketirattas, ajahambast niigi näritud ketis ja faktis et Minsk ei ole mõeldud wheelie jaoks (kiusatus oli)
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, tegelik küsimus on, et kas mul tasub riskida sellega 100 km Tallinna sõita et uus kett osta? Tee peale jäädes oleksin pehmelt öeldes omadega... khm... Samas ühistranspordiga ei tahaks ka nagu edasi-tagasi loksuma ja seiklema hakata.
Tekkis selline tehniline probleem minu Minskil (tuntud ka kui \"Remondirõõm\", \"Parandamislust\" ja \"100 Kilo Vanarauda\"), et ketil on tulnud u. 4 rullikut küljest. Pooleks läinud ja vedava ketiratta juurde kukkunud, kust ma nad ka avastasin. Siiski on kett veel ühes tükis ja peal.
Ilmselt on põhjus olnud liiga lõdvas ketis (ei tasu ketti pingutada kui ratas on hargil), tutikas vedavas peaülekande ketirattas, ajahambast niigi näritud ketis ja faktis et Minsk ei ole mõeldud wheelie jaoks (kiusatus oli)
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, tegelik küsimus on, et kas mul tasub riskida sellega 100 km Tallinna sõita et uus kett osta? Tee peale jäädes oleksin pehmelt öeldes omadega... khm... Samas ühistranspordiga ei tahaks ka nagu edasi-tagasi loksuma ja seiklema hakata.