ZIL 119??
#1

Kas keegi teab ZIL 119 kohta midagi?
ZIL 118 Junostit tean väga hästi,kuid 119...
Milline see välja näeb?

Just a man!
Vasta
#2

Ideeliselt tegu Junosti uuema versiooniga,mis kasutas ZIL-114 mootorit,aastaid ei oska täpselt öelda,kuid ju see 70.lõppu-80.algusesse jäi.

[Pilt: ZIL-119.jpg]

Vasta
#3

http://www.taxi.ru/eng/catalog.asp?bid=1...&tid=1#127

Nii,ja sama masinat näiteks pakub miski Moskva rendifirma kah.Aga nimeks sel sääl ZIL-118 Junost ja kohti ses 16.Tegu ühe sellise varjatuma ja vähemtuntuma osaga ZIL-i toodangust,infot selle kohta suht vähe.Siiski,selle lehe andmeil tegu ümberdisainitud Z-118ga.
Vasta
#4

ZIL 118-st kirjutati omal ajal väga palju, ZIL 119-st peaaegu üldse mitte. Pole kuskilt leidnud andmeid selle kohta, kui palju ja millal neid toodeti. Mõnel pool esineb ka tähistus ZIL 118K ja millalgi 80-ndatel nägin kuskil pilti, kus mudelitähiseks oli pakutud neljakohaline number, nagu tollal kombeks, pildil aga ikka seesama ZIL 119.
1979 Moskvas nägin sõitmas nii tavalist ZIL 119 bussi kui ka kiirabiversiooni, aga kumbagi vaid ühe korra. ZIL - sõiduautosid nägin seal üsna mitmeid ja Tšaikasid lausa kümnete kaupa, eriti Kremli ümbruses.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#5

Eestis oli 118 buss valge sinine,punase sisuga vene aja lõpus.Kuulus veel tolasele Min.Nõukogu autobaasile , mis asus Tatari tänaval.Mis tollest asjast edesi sai , oleks huvitav teada.
Vasta
#6

Päris mitmes kohas on sest siin foorumis varemgi juttu olnud,üks Z-118 pidi praegugi Eestis olema ja heas korras.Vast tegu siis sama masinaga.

PETSS Kirjutas:Eestis oli 118 buss valge sinine,punase sisuga vene aja lõpus.Kuulus veel tolasele Min.Nõukogu autobaasile , mis asus Tatari tänaval.Mis tollest asjast edesi sai , oleks huvitav teada.
Vasta
#7

Sai natuke asja edasi uurida,ning väidetavalt (paar Vene lehte) tehti seda bussi veel 1990.aastate algul,indeksiga ZIL-3207.
Vasta
#8

mrali Kirjutas:Päris mitmes kohas on sest siin foorumis varemgi juttu olnud,üks Z-118 pidi praegugi Eestis olema ja heas korras.Vast tegu siis sama masinaga.

PETSS Kirjutas:Eestis oli 118 buss valge sinine,punase sisuga vene aja lõpus.Kuulus veel tolasele Min.Nõukogu autobaasile , mis asus Tatari tänaval.Mis tollest asjast edesi sai , oleks huvitav teada.
Tartus on,on EV registris ja üliheas kondinsioonis.
Flanagan
Vasta
#9

[Pilt: zil118.jpg]
Vasta
#10

wax Kirjutas:[Pilt: zil118.jpg]
Kas oli nüüd see või veel natsa vanema välimusega buss, millega sain 88 a suve lõpus sõita.
Oma arust auto fänn juba siis, aga seda bussi (või siis tsipa vanemat) tookord imetlesin kaua, polnud näinud. Eesti tolleaegsete numbritega ja oli min nõukogu oma jah. Isegi huvitatud, et mis ta täpselt oli ja mis sellest isendist on saanud...
Vasta
#11

mrali Kirjutas:http://www.taxi.ru/eng/catalog.asp?bid=1...&tid=1#127

Nii,ja sama masinat näiteks pakub miski Moskva rendifirma kah.Aga nimeks sel sääl ZIL-118 Junost ja kohti ses 16.Tegu ühe sellise varjatuma ja vähemtuntuma osaga ZIL-i toodangust,infot selle kohta suht vähe.Siiski,selle lehe andmeil tegu ümberdisainitud Z-118ga.
Paar ZIL 119 ja mõned GAZ 13 ja 14 Tshaikad on ka ühe Moskvas transporditeenust pakkuva Eesti mehe ja tema poja valduses. Aeg-ajalt käivad masinatega ka Eestis.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#12

kõige imelikum või imepärasem on see, et see \"vene ivan\" ei viitsi isegi nii eksklusiivse autobussi jaoks midagi uut teha, klopsib ja kampunnib ju olnud asju. need ülemised aknad - vana laz või siis paz.
Vasta
#13

Kunagi siin arutati, et kelle oma see eesti ZIL Junost on. 28 marts 2005 Postimehest selgub, et see Neinar Seli oma on.
http://www.postimees.ee/300305/lisad/auto/161295.php
Sealt lugeda veel voib, et lisaks junostile Selil ka \'38 Opel Admiral ja umbes samast ajast Mercedes ja BMW 320 on.
Et siuke lugu siisRolleyes
Vasta
#14

Loodame, et need koos garaažiga ükskord ära ei põle, nagu juhtus kodanik .... ühe firma dokumentidega ja paar autoga, mis samal ajal seal kõrval olid...juhtumisi siis, kui maksuamet otsustas veidi antud firma majandusasjadesse süveneda....

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#15

Minu teada peaks Selil ka Tšaika olema ja see asub samas garaažis, kus see Zilgi (olen seda Zili üks kord tagant näinud seal).
Vasta
#16

Hakkasin mõtlema, mitu korda olen Eestis ZIL-118 näinud ja tuleb välja, et neli korda. Esimene kord oli 60-ndate lõpus või 70-ndate algul, kui Eestisse toodi kaks ZIL-118, et neid kasutada marsruuttaksodena, sellest kirjutati tollal ka mingis ajalehes. Nägingi siis korra ZIL-i, mis sõitis Tallinn-Rakvere liinil. Oli valge, punase triibuga. Rohkem ei näinud, sest ZIL-ide karjäär marsruuttaksodena ei kestnud kuigi kaua. Teist korda nägin sellist bussi 1986 või 87 Tartus ülikooli peahoone kõrval lõpuaktuse ajal, oli ka punase triibuga. Muljetavaldav oli kerepleki paksus: kui uks kinni löödi, kõlas nagu seifiuks või tänapäevane metallist korteriuks. Kolmas ja neljas kord oli juba praegu Tartus Seli valduses olev buss, üks kord äsja värvituna Tähe tänaval ühe viilhalli ees, rattad olid küll all, kuid midagi muud veel sees ega küljes polnud. Viimane kord nägin juba valmis sõidukit paar aastat tagasi tänaval sõitmas. Huvitav, kas ka esimesed kaks korda oli tegu sama bussiga?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#17

Sattusin lehele kus neid ZIL 118 ZIL 119 jne. erinevusi päris normaalselt lahti seletatud. RAF-ist ja teistest autodest soovitan ka läbi lugeda.
http://www.diecar.narod.ru/

Tom.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne