K 28 karburaatoriga probleemid
#1

Räägin siis algusest peale..Panin oma 56-le K28 karburaatori düüs (215).karpa peal ja käima minna ei taha.Õhu klapp on all.Läheb käima ja sureb kohe välja.Gaas põhjas jääb käima.Kusjuures karburaator on kompaga läbi puhutud.Nii edasi..Panin siis väiksema düüsi ja kuna ujuki nõela ei saa regullida (nõelal ainult üks aste) tõstsin ujukile paar seibi peale et ujuk raske oleks.Kuid ikka abi pole käib ebaühtlaselt ja ainult kõrgetel..Kusjuures maha rahuneb siis ainult kui pidevalt peale uputada.MILLES on viga et ma pean koguaeg peale uputama ?Kas peaks ujuki veel raskemaks tegema ?
Vasta
#2

ega sa juhuslikult siibrit valesti sisse ei pannud mul moskva karbussiga juhtus vahel nii, kui see valetpidi sees oli siis lihtsalt lõi tuurid kohe põhja jne.

Parimat, Sander
Vasta
#3

ei saa panna valepidi sisse,sest siis ei lähe õhuklapi siiber sisse
Vasta
#4

tõstan teemat , probleem ikka veel aktuaalne aga enam ei lähe üldse käima,kui just koguaeg ei uputa..
Vasta
#5

järelikult läbipuhumine ei aita,võta karbuss algosadeks ja düüs sorgi peenikese traadiga läbi,kui sul seal soga ees on.
Vasta
#6

Tziklivend Kirjutas:järelikult läbipuhumine ei aita,võta karbuss algosadeks ja düüs sorgi peenikese traadiga läbi,kui sul seal soga ees on.

KRDI-KRT.
no ära sa traadiga küll düüside kallale mine! see on kõige viimane variant, kui leotusvahendid proovitud. traat jätab ka kõige hoolikamal tegemisel kriime. mõnikord on jah vaiku nii palju, et muidu maha ei saa, aga siis ole valmis ka selleks, et sul tuleb uus düüs peale traadi näitamist otsida. õnnestumisprotsent on väike. väga harva ei jäta see kütusekulule ja sõiduomadustele jälgi jätmata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne