mis on saanud esimestest tartu scaniatest?

http://fotoalbum.ee/photos/kutt73/sets/123181

ei oska kielt!
Vasta

Tänud lingi eest!

Kui juba tehase tegevuse lõpetamise pildid, siis artikkel ka:
http://tartu.postimees.ee/300807/tartu_p...279786.php
Vasta

Järjekordne avastus, kus võib Hesse näha. See on Krementðuki linn Ukrainas. Ühe bussi pildid siin: http://kremenpass.narod.ru/bus/scania/scania.html .
Vasta

Ehk täpsemalt?

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Sutipoiss Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Ehk täpsemalt?

Mul linnalähi variant, opticruise käiguvahetus ja töökoht on päris mugav. Ainuke viga, et tartus tehtud...
Töö kvaliteet jätab soovida.
Scania OmniLine. Mis Go osakonnas oled?
Vasta

Hiljutise väikese juubeli puhul - septembris täitus 15 aastat esimese Tartu Scania jõudmisest Tallinna - üks vana artikkel, mis ilmus eelmisel nädalal puhtjuhuslikult remondi käigus välja vana tapeedi alt.
Ajaleht vist Eesti Sõnumid, ...september 1995.

   
Vasta

Kas mõni vanatehnikahuviline on Tartu Scania juba kõrvale ka pannud, et tulevikus oleks midagi reaalset vaadata ja käega katsuda? Või ehk on mõni endine bussijuht koju vedanud? Kui kohe selle peale ei mõtle, siis lastel jääbki ainult pilte vaadata. Pärast Venemaalt tagasi osta ja lõhutud bussi taastada on kallim, kui mõni eksemplar ilusasti alles hoida.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta

(21-10-2010, 08:39 AM)Väravamehaanik Kirjutas:  Kas mõni vanatehnikahuviline on Tartu Scania juba kõrvale ka pannud, et tulevikus oleks midagi reaalset vaadata ja käega katsuda? Või ehk on mõni endine bussijuht koju vedanud? Kui kohe selle peale ei mõtle, siis lastel jääbki ainult pilte vaadata. Pärast Venemaalt tagasi osta ja lõhutud bussi taastada on kallim, kui mõni eksemplar ilusasti alles hoida.
Lgp. herr Piibur
Toodetud bussidest on vaid 2 maise tee lõpetanud. Ülejäänud siiani Tallinnas ja Tartus kasutusel.
Oht järgnevate busside hääbumiseks on tuleva aasta alguses, mil tartlastel 6tk üle jääb. Nende hulgas on ka üks esimesi eksemplare.
(21-10-2010, 08:39 AM)Väravamehaanik Kirjutas:  Kas mõni vanatehnikahuviline on Tartu Scania juba kõrvale ka pannud, et tulevikus oleks midagi reaalset vaadata ja käega katsuda? Või ehk on mõni endine bussijuht koju vedanud? Kui kohe selle peale ei mõtle, siis lastel jääbki ainult pilte vaadata. Pärast Venemaalt tagasi osta ja lõhutud bussi taastada on kallim, kui mõni eksemplar ilusasti alles hoida.
Vasta

sai tööl inimestega vanu aegu meenutet ja nüüd olen tubli tunnikese kadunud asjade sahtlist pilte otsinud a mitte ei leia.
mõtsi, et oleks hää seie teemasse pilta panna.
igatahes sai käidud kunagi tartus tehases esimest bussi vaatamas ja mõõtmas ja sai sellele mingid ajutised reklaamkirjad pääle tehtud.
mälu järgi sai fotosid ka tehtud a vot ei leia praegu sugugi.
Vasta

Mõned fotod esimesest Tartu Scaniast, millest sai TAK-i 2202
http://kodu.pri.ee/ta/?action=text&cat=1&ID=11
Vasta

Üks Sakala artikkel aastast 99. Tuleb välja, et ka Viljandisse oleks äärepealt Dupled jõudnud.

Viljandist Vabaduse platsilt läksid eile liinile kaks hiljuti ostetud Mercedese linnaliinibussi, mis hakkavad kandma marsruudinumbeid 8, 9 või 10.
«Kaks uut Mercedese linnaliinibussi on praegu valmis liinile minema ja ka mehed on selleks vajaliku väljaõppe saanud,» ütles Viljandi linnapea Tarmo Loodus eile Vabaduse platsile kogunenutele.

Enne sõidukite teele asumist allkirjastasid asjaosalised platsil busside AS Viljandi ATP-le rendileandmise lepingu ning vormistasid rooli istuvate bussijuhtide volikirjad. Läbi lõigati ka kahe bussi vahele riputatud lint.

Kuus minutit pärast lindilõikamist asusid Mercedese bussid oma marsruudile.

AS Viljandi ATP direktor Ady Anijärv ei osanud veel hinnata, kas uued bussid on vanadest paremad. «Eks seda näe,» jäi ta äraootavale seisukohale.

«Mersude» rooli hakkavad vaheldumisi keerama kuus bussijuhti, kelle juhtkond töötulemuste põhjal teiste hulgast välja on valinud. Kaks vabanevat vanemat Volvo bussi sõidavad Anijärve sõnul edaspidi väiksema koormusega. «Võib-olla paneme ühe ka linnalähedast nr. 28 liini sõitma,» arutles ta.

Ikarusi on Viljandi ATP-l kasutusel veel vaid üks, mis sõidab linnadevahelist marsruuti.

Mercedeseid tarniv AS Silberauto võitis möödunud suvel Viljandi linnavalitsuse korraldatud sellekohase riigihankekonkursi. Scania busside kokkupanemisega tegelev AS BaltScan vaidlustas selle linnavalitsuse otsuse sügisel kohtus, kuid protsessi võitsid linnavõimud.

Bussid läksid Viljandile maksma kuus miljonit krooni, millest kaks miljonit on andnud teede- ja sideministeerium.
Vasta

Üks teemaväline küsimus, aga kas see artiklis mainitud Viljandi ATP viimane linnadevaheline Ikarus oli 446 AAN (end 7677 EAC), mis läks utiili 2000. aasta veebruaris? Kas on ka teada, millisel liinil viimne mohikaanlane oma elupäevade lõpul kurseeris?
Vasta

(10-11-2010, 03:25 AM)Mister X Kirjutas:  Üks teemaväline küsimus, aga kas see artiklis mainitud Viljandi ATP viimane linnadevaheline Ikarus oli 446 AAN (end 7677 EAC), mis läks utiili 2000. aasta veebruaris? Kas on ka teada, millisel liinil viimne mohikaanlane oma elupäevade lõpul kurseeris?

See oli jah 446AAN, originaalis 5775EAC, parginumbriga 929. Sõitis lõpus põhiliselt lähivaldadesse Ramsile, Saarepeedile, Paistu jms.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne