Rüüstatud autod
#1

Leidsime selle kui käisime Lypsikuga Mustamäel kolamas. Tegemist peaks olema Vaz 21011-ga. Tundub et sellega pole avarii tehtud vaid on seal kohapeal sellisesse seisu pekstud. Selles pole kindel kas mootor oli peal aga käigukast oli küll, sest käigukand oli olemas. Vaz 21011
Vasta
#2

Noh tegelikult pole nüüd see Vaz küll eriline uunikum ja vedelb neid iga nurgapeal aga... Mulle jääb ikkagi arusaamatuks, et milleks peaks niimoodi lõhkuma. Sarnane näide meenub kohe 25 juunilt. Käisin nimelt lastega Mini-Ernal Kautlas ja seal Paunküla veehoidla juures oli kurvist välja sõitnud vaz 2105. Polnud üle katuse ega midagi lihtsalt otse pannud. 25 kuupäeval oli auto täiesti terve.26 kui me hakkasime koju tagasi sõitma kautlas siis pealelõunaks olid autol sisse pekstud kõik klaasid ja tuled, ei paistnud ka ühtegi sirget plekki ja kadunud olid ka rattad, tagumised istmed olid välja loobitud jne. Oleks see hetk seal autojuures olnud keegi askeldamas oleks ta suht suure ketuka saanud, sest isegi mina kui rahulik inimene läksin suht tigedaks, rääkimata ühest poisist kes kaasas oli ja kelle autoga oli analoogset \"nalja\"tehtud.
Vasta
#3

Analoogne Ford Escort seisab Trt. Vilj. mnt ääres ja omandab iga päevaga üha nukrama ilme, samas lähedal Oius, seisab vana Galant, millel tõenäoliselt sama saatus ees.
Siis üks Omega mis seisab ja närtsib iga päevaga.
Linnavahel seisvaid pingemaandajaid, võib kümnetega lugeda.
ja siis...
ja veel...

Aru ma ei saa, kas tõesti oleme jõudnud nii rikkasse ühiskonda, kus pisirikkega masin jäetakse tee äärde seisma ja lastakse loodusjõududel (inimene, looduse kroon!) möllata. Kas tõesti on auto odavam kui puksiiri teenus?


Vasta
#4

No see vazi rüüstaja küljepealt pidi küll Kalevipoeg olema. Aga mina hea inimene ja päästsin alles hiljuti ühe 013`83 samast saatusest. Mu sõber sai vanaisalt päranduseks oli olnd koguaeg garaaži auto ja ta ütles ,et kui ta sellega õppesõidu ära teeb siis järgmisel aastal müüb selle kohalikele poisikestele 500.- maha olid juba teised soovi avaldanud ja see pidavat ta arust paras hind olema. Siis ma rääkisin temaga natuke ja jõudsime kokkuleppele ,et see auto seisab pärast tema õppesõitu veel oma 10-15 aastat garaažis ja siis vaatame edasiSmile
Vasta
#5

mossepower Kirjutas:see auto seisab pärast tema õppesõitu veel oma 10-15 aastat garaažis ja siis vaatame edasiSmile
usu mind, see pole hää idee. Üks asi on, et see masin vajab siis juba garaazhipõrandalt kokkupühkimist - ning teine on \"mis seisab, see seisab põhjusega - peaasi, et jalus ei ole\"-loogika (mida minagi viljelenud olen). Kui aga asja alla mõnedkümnedki töötunnid matta, tekib mu arvates siiski motivatsioon asja \"mittekäestlaskmiseks\"...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

Olen täitsa nõus et see Vaz pole küll eriline unikum aga auto on ta ikka. Täna siis veel paar nukrat pilti Narvast kus oli M412 IE ja sellel olid klaasid sisse pekstud aga kõik plekid oli OK. Ainult juhi uks oli vajunud, aga seda annab reguleerida. Isegi iludetailid olid veel küljes ja suurepärases korras. Kes on seal pool siis võiks selle ära päästa. M412 IE ja VAZ 2101 Asukoht priivas.
Vasta
#7

Martti Kirjutas:pilt5
See on päris korralik aparaat. Omale ei saa ma siiski seda võtta,sest pole kusagil hoida.
See pildil on Moskvits 412 IZ ja 2140-ne sisuga! Päästke ära,kellel võimalik,endale kahjuks ei saa võtta.Sad

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#8

Aga kuidas sellist autot päästa millel pole isegi numbrit küljes. Kuidas saada ühendust omanikuga või on mõni muu moodus teile?
Vasta
#9

Tuleb natuke mõistust kasutada:

1. Kõnni paar ringi ümber auto. Piilu alla ja sisse. Heal juhul küsib keegi kohe, et mis tahad.
2. Vaata ringi. Kindlasti mängivad kuskil läheduses lapsed, sellised 10-13aastased on parajad. Tervita sõbralikult ja küsi, kelle auto see on. Kui õnne on, siis nad teavad. Pluss veel on võimalus, et ligi astub mõni teadjam täiskasvanu.
3. Kui lastega ei näkka, oled sa kindlasti juba piisavalt tähelepanu äratanud, et mõni pensionär kõõlub aknast välja ja jälgib su tegevust. Lähene sõbralikult ja küsi infot. Pensionärid teavad kõike ja kui sa jätad usaldusväärse mulje, räägivad nad sulle lisaks omaniku koordinaatidele ka kogu auto ajaloo ilma küsimata ära, lisaks väärtuslikku infot omaniku iseloomuomaduste, varandusliku seisu, jne kohta.
4. Kui pensionäri pole, oota natuke, küll mõni ikka välja ilmub.
5. Kui sa pole siiamaani edu saavutanud, võid küsida ka tavaliste möödakäijate, lastega emade jne, käest, tasub loomulikult eelistada neid, kes näiteks autole lähima maja ustest sissevälja käivad. Kui veab, teavad nad vähemalt trepikoda, kus omanik elab.
6. Kui omanik leitud, mine otse asja kallale. Ütle et sul on seda autot vaja (tavaliselt piisab põhjenduseks \"varuosadeks\") ja sa oled nõus maksma. Ära looda, et ta sulle hinda ja pilte pakub, hinda reaalselt auto väärtus ära, mis sa selle eest oled valmis maksma, ja paku alguses natuke vähem (näiteks 60-70% sellest summast). Kui omanik kahtleb või \"ei\" ütleb, katsu ära tabada, kui palju sa mööda panid või kas tal on üldse soov seda müüa. Võid hinnajutu vahele ka muid sind huvitavaid küsimusi küsida, aga arvesta et tema ei taha seda müüa, temal on suva, sina oled hetkel see kes midagi tahab ja käitu vastavalt.
7. Kui hind ja tingimused kokku lepitud, tegutse KOHE. Auto treilerile, kui on dokumentidega auto, siis kohe omanik kaasa ja ARKi, ei maksa jokutada ja anda omanikule aega ümber mõtlemiseks. Homseks hakkab tal äkki oma künast kahju ja hind tõuseb 150%.
8. Ära hellita liiga suuri lootusi. Mitu korda odavam on otsida korraliku kerega auto, kui neid risusid üles ehitada. Aga varuosadeks kõlbavad nad hästi.
Lisa 1 Vene keel on väga kasulik oskus Wink
Lisa 2 Kui odekolonni pakutakse, ära võta, vaid lase jalga. Selliste inimestega sa äri ajada ei saa.

Jesper, been out there
Vasta
#10

Huvitaval kombel selliseid termiite USA põhja osariikides eriti ei leidu!Erandeid muidugi leidub.Lihtsalt lõpuks tuleb puksiir ja viib ära! Pärast on auto oksjonil. Aga ELis igal pool! Jäta auto mõneks päevaks kuhugi kõrvale, kohe klaasid sees!Sad

Just a man!
Vasta
#11

13piisab Kirjutas:
mossepower Kirjutas:see auto seisab pärast tema õppesõitu veel oma 10-15 aastat garaažis ja siis vaatame edasiSmile
usu mind, see pole hää idee. Üks asi on, et see masin vajab siis juba garaazhipõrandalt kokkupühkimist - ning teine on \"mis seisab, see seisab põhjusega - peaasi, et jalus ei ole\"-loogika (mida minagi viljelenud olen). Kui aga asja alla mõnedkümnedki töötunnid matta, tekib mu arvates siiski motivatsioon asja \"mittekäestlaskmiseks\"...

Ta pole tõesti veel eriline uunikum ,kuigi selline konditsioon annaks talle juba mingi staatuse, kuna masin on kõik aastad peamiselt seisnud garaažis, spidol on 47 tuhhi ja alati suvel kui auto on sesinud kuskil päikese käes on papid akndele ette pandud ,et sisu ei pleeksiks roostet absull ei ole, tutikad välised plastikosad on ka tagavaraks kui tagatuled ja suunakad juhtuvad ikka natukene pleekima, samuti kõik kap rem.-iks vajalikud jupid alates mootoist lõptades sildadega ja roolimehnaismiga. no pedantliku Nõukogude tööinimese sigull on ja selle ruumi puudusega küll puudust ei ole, garaaž mis silmapiiril on täiesti tühi ja ei usu ,et millegipärast see sealt minema aetaks, kuna see asub maal ja kila-kola kuure on kõrval ikka parajalt. Praaga veel on jah neid masinaid ,aga igapäevaga jääb neid vähemaks kuni...
Vasta
#12

Njah, see on küll minu tagasihoidlik arvamus, aga autod on sõitmiseks. Kui nad oleks garaazhis hoidmiseks, siis oleks neil tehase poolt rataste asemel jalad all.

\"Take good care of those pony beasts, and drive them hard. They are built for pure driving fun.\"-- Carroll Shelby, Shelby GT-350 kohta.
Vasta
#13

Ted, aga mõni auto mis on müüa näeb välja palju kapsam kui see. Kuigi müüdaval on tavaliselt ikka klaasid olemas aga neid on niigi saada, see on ju mingi vene standard. Jutt siis päästmise kohta.
Vasta
#14

Mm, ma omaarust selle klaasideta mosse kohta ei öelnudki midagi, kui sa seda nüüd mõtled. Eelmine postitus käis selle kopika hoidmise kohta.
Kui auto on korralik ja sul on seda vaja, siis osta ära ja tee korda ja sõida sellega Smile Aga see pidev \"päästke ära\"-jutt tundub natuke imelik, mosse pole ju mingi selline asi, mida veel korralikuna ei leiaks. Kui natuke teoretiseerida selle mosse töökorda seadmise maksumuse üle:
- transport Tallinnasse, vast 1000kr ringis
- mootor, kas on töökorras? proovida ei saa ja kui ei ole siis kap remont või uus mootor. pakuks et paartuhat krooni.
- pidurid, veermik, pidureid lammari juppidega ei remondita, seega samuti 2000-3000kr. Kummid vähemalt 1500kr.
- klaasid pole ka tasuta.
- tuled, elektrilised pisividinad, etc, pakuks et 1000kr ikka kulub.
- kere, kindlasti vajab värvimist, oletatavasti kuskil on ikka roostet, niiet väike keevitus ka. Teha lastes maksab 10000+ krooni
- veel miljon pisiasja, mõned tööriistad mida kindlasti pole, jne.
- päris palju aega ja vaeva.

Nii, oletame et omanik loobub sellest tasuta. Kogukulu 20 tuhande ringis. Tulemuseks lihtsalt sõitev tavaline mosse. Äkki on ikka veidi odavam kohe börsist või kuskilt korralik eksemplar otsida, kui raisata tohutu hunnik raha \"päästmisele\"?

Minu tagasihoidlik arvamus.
Vasta
#15

Su jutus päris asjalik mõte sees, aga algajale kõlbaks sellist kõpitseda küll ja hiljem arvele võtta, muidugi siis kui ikka juba korras on. Muidu on üks müüa ka ühes Eesti suuremas kuulutuste lehes, hinnaks oli 2000kr aga ega see ka ideaalne pole.
Vasta
#16

Kuulge lapsed rahunege nüüd maha!!!

Esiteks :kui kuskil seisab mõni Mosse ,Lada,Sapakas ja see on juba rüüstatud siis miks peaks seda päästma???

Teiseks :miks te arvate et need autod on automaatselt müügis??? (lihtsalt muud moodi pole seadusikul teel võimalik selliseid autosid OMANDADA !!! või on...???

Kolmandaks :Lugege TEDi jutt HOOLEGA läbi ja saate äkki aru KUI PALJU selline PÄÄSTMIS üritus maksma läheb (ja kas algajatel on see papi rull kohe välja laduda... selle summa eest mis sinna kulub on võimalik leida 2. kui mitte 4. väga heas või heas korras mosset ,ladat,sapakat.



M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#17

JAH! Uurisin ka ykskord Tallinnas yhte 408 mosset ja läksin kysima lähedal mängivatelt lastelt kelle auto see on . Jõudsin sõbraliku häälega tere öelda lastele kui äkki hakkas yks penskar karjuma rõdu pealt vene keeles \'\'jäta lapsed rahule narkari närakas ...ma kutsun sulle kohe politsei ...jne\'\' Eks karjusin kyll , et tahtsin kõigest kysida neilt kelle auto see on .............edasi kasutage fantaasiat ...mida kõike karjus see penskar mulle ja mida kõike ta lubas .

Ted Kirjutas:2. Vaata ringi. Kindlasti mängivad kuskil läheduses lapsed, sellised 10-13aastased on parajad. Tervita sõbralikult ja küsi, kelle auto see on. Kui õnne on, siis nad teavad. Pluss veel on võimalus, et ligi astub mõni teadjam täiskasvanu
Vasta
#18


http://pilt.ee/photo/130832/2316152/

Vana volga pandi talvega tuksi. Sugulased kaklevad, ega jõua otsuseni kas müia ää või mitte! Lõpeks jäävad kõigest ilma! Ullud!

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#19

Kas sellel volgal oli spidomeetri tagune klaas ka puruks löödud? Ainult üks asi on lisada veel: Raha on see kurjajuur mis ajab sugulased tülli ja vahel ka (parimad)sõbrad. Mina näiteks ei tahaks teha mite ühegi sugulasega ühtegi äri või midagi sellist, sest raha võib ajada inimsed hulluks. Ja suuremal osal on ikka küüned endapoole. Aga on ka erandeid.
Vasta
#20

Sugulastest ja sõpradest (tüütutest) saab lahti siis kui annad neile laenu (ja anna kohe rohkem) siis on mitmeks aastaks (kui mitte kümneks) elu rahulik...Big Grin

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne