GAZi õliradiaator?
#1

Abi vaja.Kui vajalik on Volgale õliradiaator? Kuna juba teine(kasutatud) radiaator otsustas lekkima hakata siis ons tal üldse otstarvet.Raamat räägib,et kui läbitakse pikki vahemaid kiirusel 90-100km/h soojade ilmadega(suvel) siis on kindlasti vajalik lülitada taha õliradiaator. \"Vanad\" juhid arvavad,et lülita ta kraanist kinni ja asi mutt.Tõmbab muidu õlisurve maha.
Mootoris vahetatud rõngad ja saaled STD mõõdus aga õlisurveseier väriseb ikka punase ja valge piiripeal (2410).Külma mootoriga lööb seieri peaaegu põhja ja mootori soojenedes hakkab vaikselt langema.
Tänud iga kommentaari eest.
Vasta
#2

Endal gaz m-21 ja külmast peast näitab minu masinal ka õlisurve 2-4 ühikut, mootori soojenedes langeb 0 , õlipump samas ju ikka töötab ja õli on ikka samapalju sees. Eks ta ikka andurikala ole, mis täpselt ei tea.
kui on võimalus siis jahuta ikka õli. Mis selle radikaga on, kui saab, siis tinuta. Mida madalam temperatuur, seda paremad määrdeomadused, seda muidugi üle + temperatuuri.
Vasta
#3

Õlirõhk ei saa radika pärast langeda. Seal on vahel reduktsiooni klapp. Kui õlirõhk liiga madal ei lähe õli läbi radika. Radikas toimib ainult piisava õlirõhu korral. Klapp avaneb survel 0,7-0,9 atti.
Manuaalis kirjas: kraan avada suvel ja sõidul kiiremini, kui 100 km/h. Kirjutatust saab järeldada, et suvel kogu aeg lahti ja talvel kiirust ületades ka.
Eks jahutatud õli annab suurema rõhu. Samas soojakaod (loe bensiin) suuremad.
Vasta
#4

Kui õlirõhk liiga madal ei lähe õli läbi radika. Radikas toimib ainult piisava õlirõhu korral. Klapp avaneb survel 0,7-0,9 atti.
********************************************************
Tänud.Kõhutunne ütles ikka õieti.
*Robile. Kõik anduridon vahetatud nii armatuuris kui mootori küljes 3 korda ja tulemus sama.
*Motamehele.Tänud selle reduktsiooniklapi \"triki\"eest.Võtan ikka kasutusele.
********************
Minupoolest teema lukku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne