Isetehtud PIIGID
#21

Kummid on juba ilusti 80km jäärada vastu pidanud ja ei ole kruvid praktiliselt kulunduki sellega... auto püsis jääl hoopis teistmoodi - tuli palju paremini rajale tagasi jne. Lumes on aga tavaline lamell ikka mitu setu korda parem mida ongi arvata, sest nendel ei ole ju mustrit ollagi. Kruvitamine läks maksma kuskil 100 kr kumm koos silikooni jms.
Vasta
#22

Jääraja jaoks on see vist hea lahendus aga kuidas nad suuretel pööretel vastu peab. Välis pinnale tuli ju kövasti massi juurde.
Ja kuidas kevadel on? kas siilid kargama ei kipuSmile
Vasta
#23

Nii. Piigid on täitsa ilusti 600km jäärada vastu pidanud, hoolimata sellest et kruvide juurde on tulnud pikupidised mõrad sisse. Sõitnud olen piikidega 130ga ja ei ole hullu midagi. Kunagi kavatsen pildid ka üles panna...
Vasta
#24

Paned siis pilte? Kas rohkema arvuga kruvidega on pidavus tunduvalt parem kui esimeste kummidega millel kruve vähem oli? Plaan endalegi sellised asjad meisterdada, aga need sapaka originaal kummides püsivad sees?
Vasta
#25

Nii 1 kumm andis nüüd lõpuks saba, e. sõi õhukummi läbi. Selleks hetkeks olid nad sõitnud 1200km jäärada umbes. Ning viga oli selles et silikooniga olin natuke koonerdanud ja õhukummi sõi puru tagumine. Ise ei oodanudki ausalt öeldes et niikaua vastu peavad. Pidamine on ikka vägapalju parem lamellist, hetkel panin ühe tagumise asemele lamelli ajutiselt ja see pidamine on ikka totaalselt kehvem. Esirattad jäid kruvikad ja esiots seisab teel väga hästi ning otsejooksu ei teki kunagi.
Vasta
#26

Aga kas sapaka originaal kummidesse on mõtet neid kruve lasta?
Vasta
#27

Oleneb millega ja mis kiirustega sa sõitma hakkad, kui sappariga siis võib mõte isegi olla, sest kummidest ei käi nii suured jõud läbi. kummide kaks probleemi on väliskummi tekkivad pikki mõrad ning seest õhukummi söömine mis tuleb ära kaotada silikooniga, ise natuke koonerdasin silikooniga ja see sai saatuslikuks. Kummirõhu võiks ka ikkagi suht kõrge panna. Endal oli 2.5 atm. kuid võiks 2.8-3 isegi ära panna. Hoiab kruvisi jäigemalt kinni ja ei lõhu väliskummi niipalju. A jah pidamine läheb ka paremaks/täpsemaks.
PS! auto vedrustus mõjub ka ikkagi vägapalju pidamisele, mosse all ei tahtnud nendega lumes üldse liikuda, kuid sierraga on pidamine ikkagi imestama panev, lumes kannatavad mütata niiet jube, oleks veel muster ka siis oleks päris proRolleyes
Vasta
#28

No eks see loogiline on, et sapakaga ei saagi suurt kiirust ja veel vähem jäälToungue Аga kas see oleks mõistlik kui panna kruvipeadele silikooni + sinna lõigata mingisest vanast õhukummuist veel selline riba (et nagu mis jääb silikooni ja õige õhukummi vahele, nagu jalgrataste velgedel on kummiribad et kodara otsad ei lõhuks õhukummi, sama põhimõttega)Rolleyes
Vasta
#29

õhukummiribaga oleks muidu kõik tore aga ma kardan et ta võib kummi tasakaalu ära rikkuda... Ning õhukummi söömine pole ainuke proble, kummidesse tekivad pikimõrad ka pikapeale pärismõnusad (vedaval teljel olevatele siis)
Vasta
#30

Molotov51 See et kas sa mõne pildi saad teha olukorrast mis nendega saanud on. Endal on huvi järgmiseks talveks teha. Ja infot võiks koguda juba ja siis suvel korralikult vaikselt nokitseda.
Et kui paksu silikoni kihi panid ja mis silikoni sa sinna panid ja palju maksis silikoni tuub ja mitu tuubi läks ühele rehvile.
Et endal oli mõte et paneksin poltidega ja siis veel ka seibid mõlemale poole.
Vasta
#31

Repotreeriks siis jah vahepeal... 3 piiki läinud. Mõlemad tagumised ja üks esimene peale seda kui taha sai tõstetud, vb läheb varsti see viimane kah. Niiet see talv on laastavalt mõjunud, kuid silikooni oli eelmine talv ka juba ära söönud suuresti ning see talv hakkas õhukumme varem närima. Ühesõnaga kruvi peade katteks on vaja kas siis rohkem silikooni või silikooni/liimiga liimida peale õhukummist lõigatud riba nagu räägiti, kuid see viimane võib nõuda tõesti tasakaalu rohkem.

A jah pilte pole teha millegagi kahjuks hetkel.
Vasta
#32

Ega jäärajal ei peagi olema nii täpselt 100% võrde tasakaalustus, enda sapakal pole ühelgi rattal tasakaalustust ja miski ei muutu, vahet pole kas on tasakaalustatud või mitte. Palju kokkuvõttes sõita said?
Vasta
#33

Aga äkki saaksid siiski valgustada. Mis silikoni kasutasid. Ja kas on sobilik silikon või on mingi muu parem. Et kas oli õige valik. Ise teen arvatavasti poltidega ja seibid ja mutter otsa. Et siis pärast silikoni kuht peale. Et kui palju sul seda silikoni sinna peale läks. Mittu tuubi vms.
Ise panen arvatavasti ka selle kummiriba peale.
Ja kui ma poldid panen ka siis pean ma enne augud ette puurima ????
Suured tänud juba ette.
Aa ja see kah et palju silikon maksma läks. Ni kogu kogus ja ühe tuubi hind. Kasvõi umbkaudne hind.
Vasta
#34

Nii nüüd kohe varsti jälle piigi aeg kääs. Õigemini jäärajad ja muud värgid. On aeg varsti ise tegema hakata Big Grin
Et olen enne küsinud aga vastatud ei ole. Et ehk valgustaks siis veel veidi enne. Peaks varsti proovima hakkama teha. Teen ette ainult. Taha jätan korralikud nael rehvid. Et ikka huvitavam olex sõita.
Vasta
#35

Eh nende piikidega sai kuskil 500 km JÄÄRADA sõidetud niiet ega kestvus nii tulutu ka pole! Muidugi annab praegugi nendega edasi sõita kui silikooni kihti lisada sisse ning uued õhukummid panna, kuid mõranenud on ka rehvi pind pikisuunas (tagumistel e. veo papudel just)
Vasta
#36

Hmm.. miks muuda nupp ei tööta?

Mitte 500km jäärada ei saanud sõidetud vaid pea 700km, kuid see oleneb täiesti sellest, mis autole sa paned. Sierra oma võimekama mootoriga ja raskema olekuga lõhkus need ikka tükimaad rutem ära.
Vasta
#37

Molotov51 Kirjutas:Hmm.. miks muuda nupp ei tööta?

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid140572
Vasta
#38

talv tulekul. Saan aru, et kui aega (ehk oskab teemaalgataja aeg per kumm hinnangu anda? Paar õhtut?) leiab, on tegemisel jumet?

Terv,
Teet-kes-ei-kibele-jäärajaks-piike-ostma-vähese-rakenduse-tõttu-aga-tahaks-siiski-naelast-paremat-pidavust

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne