MAZ, ZiS jt.
#21

Üks ZIS 150 porte seisis weel hiljuti Harjumaal,nüüd järel ainult kast.Samas hästi es usu ,et autoga midagi halba juhtunud on,sest tükk aiga wedeles raam koos kabiiniga hoovil.Siis tõsteti kast pääle.Nii ta seisis kuni suveni. Järsku läts taastamisele?Mul olemas talwel tehtud pildid(kui ta weel ütes tükis oli) tollest isendist.
Vasta
#22

PETSS Kirjutas:Üks ZIS 150 porte seisis weel hiljuti Harjumaal,nüüd järel ainult kast.

Ega Sa Aruküla isendist ei räägi?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#23

Too jääb Peningi ja Kalesi vahele.Tollel veel wene aigne valge number 9123 EAC .
Vasta
#24

Siis ikka seesama. Seda ma tean pikki aastaid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#25

ZIL 164 müügis:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul..._pagesb=16
Vasta
#26

ZiS-151 baasil rootorlumesahk Eesti Maanteemuuseumis. Varemalt masina juures olnud infotahvlit ei hakanud viimasel külastusel silma, kuid mälu järgi oli seal muuhulgas kirjas, et konkreetne masin oli kuni 1991. (!!!) aastani kasutusel Saaremaa ja Muhumaa vahelise tammtee hooldamisel:

[Pilt: emm26resize7np.th.jpg] [Pilt: emm27resize5vu.th.jpg] [Pilt: emm28resize7lk.th.jpg] [Pilt: emm29resize7ry.th.jpg]


Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#27

Sillu Kirjutas:ZiS-151 baasil rootorlumesahk Eesti Maanteemuuseumis. Varemalt masina juures olnud infotahvlit ei hakanud viimasel külastusel silma, kuid mälu järgi oli seal muuhulgas kirjas, et konkreetne masin oli kuni 1991. (!!!) aastani kasutusel Saaremaa ja Muhumaa vahelise tammtee hooldamisel:

[Pilt: emm26resize7np.th.jpg] [Pilt: emm27resize5vu.th.jpg] [Pilt: emm28resize7lk.th.jpg] [Pilt: emm29resize7ry.th.jpg]
Ilmselt mitte ZiS-151 põhjal,vaid ZIL-157 baasil toodetudf masinaga.Ja senini üldse mitte haruldane.Ka selline masin.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#28

flanagan Kirjutas:
Sillu Kirjutas:ZiS-151 baasil rootorlumesahk Eesti Maanteemuuseumis. Varemalt masina juures olnud infotahvlit ei hakanud viimasel külastusel silma, kuid mälu järgi oli seal muuhulgas kirjas, et konkreetne masin oli kuni 1991. (!!!) aastani kasutusel Saaremaa ja Muhumaa vahelise tammtee hooldamisel:

[Pilt: emm26resize7np.th.jpg] [Pilt: emm27resize5vu.th.jpg] [Pilt: emm28resize7lk.th.jpg] [Pilt: emm29resize7ry.th.jpg]
Ilmselt mitte ZiS-151 põhjal,vaid ZIL-157 baasil toodetudf masinaga.Ja senini üldse mitte haruldane.Ka selline masin.
Tervitades,Flanagan
Muuseumi andmetel -151. Tõsi, puuduvad -151 algsed rattad (taga topelt-). Esiots, mis pildilt hästi ei paista, on kah -151 oma. Vaatasin ise ka, et tegu pole päris "puhtatõulise" -151-ga. Ja eks haruldus ole muidugi ka mõneti suhteline mõiste; ma ei nimetaks seda ka just väga levinud tehnikaksSmile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#29

Sillu Kirjutas:
flanagan Kirjutas:
Sillu Kirjutas:ZiS-151 baasil rootorlumesahk Eesti Maanteemuuseumis. Varemalt masina juures olnud infotahvlit ei hakanud viimasel külastusel silma, kuid mälu järgi oli seal muuhulgas kirjas, et konkreetne masin oli kuni 1991. (!!!) aastani kasutusel Saaremaa ja Muhumaa vahelise tammtee hooldamisel:

[Pilt: emm26resize7np.th.jpg] [Pilt: emm27resize5vu.th.jpg] [Pilt: emm28resize7lk.th.jpg] [Pilt: emm29resize7ry.th.jpg]
Ilmselt mitte ZiS-151 põhjal,vaid ZIL-157 baasil toodetudf masinaga.Ja senini üldse mitte haruldane.Ka selline masin.
Tervitades,Flanagan
Muuseumi andmetel -151. Tõsi, puuduvad -151 algsed rattad (taga topelt-). Esiots, mis pildilt hästi ei paista, on kah -151 oma. Vaatasin ise ka, et tegu pole päris "puhtatõulise" -151-ga. Ja eks haruldus ole muidugi ka mõneti suhteline mõiste; ma ei nimetaks seda ka just väga levinud tehnikaksSmile
No nii. Mitte selles pole asi kas taga on topelt rattad või mitte.Vaata milline vedrutus ja raam sellel masinal seal eesotsas on.Milline R-6 modifikastsioon seda masinat edasi veab -see poler tegelikult ju tähtis.Eriti pärast kap-rermonte.Ja seda küll pean mainima,et hilisematel masinatel,neil mis juba algupäraselt 157 baasil ja hingega,neil masinaruumis hoopis teine mootor.Ja see viimane mall pole tõesti väga haruldane.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#30

flanagan Kirjutas:
Sillu Kirjutas:
flanagan Kirjutas:
Sillu Kirjutas:ZiS-151 baasil rootorlumesahk Eesti Maanteemuuseumis. Varemalt masina juures olnud infotahvlit ei hakanud viimasel külastusel silma, kuid mälu järgi oli seal muuhulgas kirjas, et konkreetne masin oli kuni 1991. (!!!) aastani kasutusel Saaremaa ja Muhumaa vahelise tammtee hooldamisel:

[Pilt: emm26resize7np.th.jpg] [Pilt: emm27resize5vu.th.jpg] [Pilt: emm28resize7lk.th.jpg] [Pilt: emm29resize7ry.th.jpg]
Ilmselt mitte ZiS-151 põhjal,vaid ZIL-157 baasil toodetudf masinaga.Ja senini üldse mitte haruldane.Ka selline masin.
Tervitades,Flanagan
Muuseumi andmetel -151. Tõsi, puuduvad -151 algsed rattad (taga topelt-). Esiots, mis pildilt hästi ei paista, on kah -151 oma. Vaatasin ise ka, et tegu pole päris "puhtatõulise" -151-ga. Ja eks haruldus ole muidugi ka mõneti suhteline mõiste; ma ei nimetaks seda ka just väga levinud tehnikaksSmile
No nii. Mitte selles pole asi kas taga on topelt rattad või mitte.Vaata milline vedrutus ja raam sellel masinal seal eesotsas on.Milline R-6 modifikastsioon seda masinat edasi veab -see poler tegelikult ju tähtis.Eriti pärast kap-rermonte.Ja seda küll pean mainima,et hilisematel masinatel,neil mis juba algupäraselt 157 baasil ja hingega,neil masinaruumis hoopis teine mootor.Ja see viimane mall pole tõesti väga haruldane.
Tervitades,Flanagan  
Ilmselt on siis võimalus, et masin oli, vaatamata tõenäolistele korduvatele ümberehitustele, arvel endiselt ZiS-151-na ja läks sellena ka Maanteemuuseumi andmebaasi?

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#31

Sillu Kirjutas:
flanagan Kirjutas:
Sillu Kirjutas:
flanagan Kirjutas:
Sillu Kirjutas:ZiS-151 baasil rootorlumesahk Eesti Maanteemuuseumis.

Kas tõesti on tarvis alati täies mahus ja koos piltidega tsiteerida?
muidu asine tekst, aga ridade lõpust tuumani jõudmiseni läheb kannatust vaja...


Vasta
#32

hulgus Kirjutas:Kas tõesti on tarvis alati täies mahus ja koos piltidega tsiteerida?
muidu asine tekst, aga ridade lõpust tuumani jõudmiseni läheb kannatust vaja...
Põhimõtteliselt Sinuga, hulgus, nõus. Eks see on selline laiskuse asi, et ei viitsi üle ühe hiireklõpsu tehaToungue Kuigi samas, vahel olen tõesti ka osa tsitaadist kõrvaldanud.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#33

hulgus Kirjutas:Kas tõesti on tarvis alati täies mahus ja koos piltidega tsiteerida?

Hea toon on tsiteerimisel jätta alles täpselt vaid need lõigud, mida hiljem kommenteeritakse. Nii palju kui vajalik ja nii vähe kui võimalik. Olen tihti neid käsitsi kokku redigeerinud (nt kahe erineva postituse tsitaate ühte oma vastusesse).

Veel olen vahel lühendanud tsitaate märke ... ja [...] kasutades. Keson foorumit pikalt jälginud, sellel on vast silma jäänud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#34

Lumepuhur zil-157 baasil on ikkagi veidi teistsugune:

[Pilt: KAAMERA_101.jpg]

veel pilte


www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#35

Kas sellel on mootoriks pool tanki mootorist aretatud mootor?
Vasta
#36

Mingil versioonil oli mootoriks Jaz-204 neljane. Vähemalt neil, mille vahel ma aastal 1989 Suislepa sõjaväelennuväljal ronimas käisin.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#37

Sellel on igatahes 6-silindriline. Tanki mootor see igatahes pole, paistab nagu oleks pool sellest tankimootorist.
Vasta
#38

kolz Kirjutas:Sellel on igatahes 6-silindriline. Tanki mootor see igatahes pole, paistab nagu oleks pool sellest tankimootorist.

Minule teadaolevatel andmetel on tõesti tegemist tanki mootoriga (ehk siis poolega V12 mootorist. samalaadne V-12 on pealt AT-S-il
[Pilt: P1020004.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#39

Sellel lehel pilt ZiL-164 sadulveokist Novosibirskis. Muidugi on selle Vene tehnikafoorumi avarustel palju muudki huvitavat nii vanematest Vene autodest kui ka traktorilaadsest tehnikast.Smile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#40

Selline arvatavalt Zil-164 või Zil-164A baasil sadul ka Eestis,täiesti olemas.Haakes küll mitte SIS-ile,ZIL-ile või KAZ-ile mõeldud poolhaagis vaid hoopis 51/52/63-le mõeldud.See aga siin teemast vististi korduvalt läbikäinud jutt.
Flanagan
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne