Postitused: 48
Teemad: 8
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Ma pole küll eriline asjatundja, aga Izh-350 silindril puuduvad minu andmetel aknad - need tulid alles 49\'ga. Niiet pooldan Saeka arvamust. Ise oleksin huvitatud 350\'ne/49 silindripeast - ei ole pakkuda??
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
ei ole kahjuks selle silindri pea sain ühe pooliku 56-ga kaasa,kusjuures 56-l oli ühe realine sidurikett...nii et kui keegi tahab korv või vändaotsas olevat hammikat andku teada..
Postitused: 1,288
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
A see 74mm ei pruugi ju originaalmõõt olla?
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
04-08-2004, 00:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2004, 00:36 AM ja muutjaks oli
valdo.)
Aga äkki pärineb silinder hoopis IZ-7, IZ-8-lt -lt või L-300 -lt? Mõlemad on muide DKW Luxus300 veidi muudetud koopiad, toodetud N. Liidus 1930tel. Loomulikult on neil kõigil silindriläbimõõt ka 74 mm.
Kui karburaatori äärik ja väljalaskeaugu oma asetsevad 90 kraadi tagant nagu fotolt näha, siis on ülisuur tõenäosus, et tegu on laiendakambriga väljalaskesüsteemi evinud isendiga, mis Luxus300 -lt levis ja L-300 ja IZ-7 juurde ja sealt IZ-8 juurde. St silindi väljalaskeava oli sellel täpselt küljel.
Et tegu ei ole algse Luxus300 silindriga, tõestab mu eelmises postituses olev link.
Muide - Urmas Teearu on Eesti suurim varaste (1930te) IZide ekspert ja ka paljude selliste masinate omanik. Ma usun et ta tuvastab silindri päritolumudeli üsna suure tõenäosusega.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 48
Teemad: 8
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
04-08-2004, 01:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2004, 10:56 AM ja muutjaks oli
muhkel.)
Seltsimees Valdo, selliseid teadmisi nagu Teil, tuleks mingist otsast koguma hakata(aga eks seesamune foorum ju seda teebki) st. mina omal jõul küll poleks suutnud läbi interneti-moto suunata ennast sellistele järeldustele. Mitte mingit moodi. Või olete äkki just mõningate netilehekülgede abil tarkusi saanud? Kipun arvama, et siiski käest-kätte need faktiterakesed liiguvad. Kiitus!
Postitused: 1,288
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Kas silindripeast rohkem pilte ei ole? Tahaks ribistust näha...
Postitused: 3,075
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
äkki võivad silindrid pärit olla mõnelt traktori käivitusmootorilt? läbimõõt pidi sama olema...
kuna ise pole selliseid isendeid lähedalt näinud, siis ei ole kindel.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 746
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
27-08-2004, 17:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2004, 17:55 PM ja muutjaks oli
I.A.)
[quote=isandpauk]
äkki võivad silindrid pärit olla mõnelt traktori käivitusmootorilt? läbimõõt pidi sama olema...
MTZ ja dt masinate käivitusmootorid on samad,aga neil on kõigil vesijahutus.Hülsi läbimõõt on 72 mm,nagu planetadel ikka,isegi IZ\'i silinder istub 1:1 nimetet käivitusmootorite peale ja vastupidi.Ma kahtlen,et need silindrid mõnele käivitusmootorile võivad kuuluda,sest ma pole kuulnud ühestki õhkjahutusega käivitusmootorist.