Ehk siis selline küsimus? Tagarattamutter on vabastatud, ketipingutid vabad, võlli otsaaugust saab teda keerata (väga raskelt) aga et välja tuleks seda ei paista küll kuskilt. Proovisin ka pronksivahetükiga lahti paugutada, aga ei liikunud mitte grammigi. Tõeliselt hädas, kuna oleks vaja õhukumm vahtetada.
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Soovitan leotada MoS2 eraldusõliga lahti, enne kui taas paugutama hakkad. Tuleb kergemini. Minimiaalselt 15 min enne paugutamist mögi üle, kuigi ma soovitaksin teha kaks tiiru - esimene päev varem ja teine 15 min varem enne lahtikolksutamist.
Ju siis pole ammu asi lahti käinud ja miski kerge korrosioon vms tihke istuga kokku käivad tükid ühte sulatanud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
No täna sai kõike proovitud, mitte mm-itki ei liigu, sai leotatud ja siis läbi pronkspuksi kuvaldaga, ja väga kõvasti, aga ei midagi, nagu vastu seina. päev lõppes sellega, et sai kiige alt ära kistud ja vist lähen proovin homme kuskil pressi all. Muidugi jama kui press seest midagi kaasa võtab? Täiesti uskumatu lihtsalt, et üks võllijupp nii kinni võib jääda!
Tänud Valdo,
toetasin selle võlli poole, mis välja peaks tulema terastoru otsa,( mootorratas külili) nii vist ratast iseenesest ei vigasta ja siis sai löödud. Mõtlesin , et kuna löök läheb läbi pronkspuksi ja asi paistis nii kinni, et kasutan massi, aga võobolla see tõesti pole õige? Mis sellest pressivarjandist mõelda, kas tasub?
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Muuseas ratta eemaldamiseks pole vaja keti poolset mutrit vabastada,hoiab ta ainult ketiratta võlli kinni.Rattavõll keera lihtsalt nagu tavaline polt välja,loodame et sa veel pressini ei jõudnud.
OOt-oot Uko , mis asjast sa räägid? ei saa aru, tahad öelda, et tagarattavõll on kahest tükist või? Palun seleta uuesti??
Tänades Aleksander
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Võll on jah kahest tükist ja õigetpidi keermega.Esimese rattavõll on sama pikk ainult vastupidi keermega.Välja ei taha tulla võibolla tõesti sellepärast et on seal kaua olnud.P ROOVI VEEL.
et siis õige on too ketipoolne võlliots kinni hoida ja siis proovida keerata, sest muidu käib teine lihtsalt ringi, et kui üks pool saab fikseeritud on võimalik nad teineteise seest välja keerata. Sain ma nüüd lõpuks õieti asjast aru???
Veelkord tänades A\"
Suured-suured tänud UKO!, et aitasid hädast, sest tõesti nii see võll välja tuli! Ei kujuta ette, kui kehva tunne oleks oleks olnud selle tagarattaga pressi all minna ja avastada et no nii lihsalt see tegelikult lahti tuleb!!!
Tuhat tänu veelkord!!!!
Samas kui sa veel tead , siis järgnev küsimus, kuna sai kiige koos kõige komplektiga alt ära, ja amort läks kuidagi plõksuga lahti siis vabanesid kiigega seonduvad poldid, mis on siis sellised, et keere ja siis fikseeriv otsik, et kuidas seda nüüd paika saada????
KÕigi nõuanded on teretulnud, sest omal kahjuks pole sellist sellist taipu, et välja mõelda kuidas see paika saada!!!!
Tervitades ja kõiki abilisi tänades saekas ( Aleksander)\"!!