Küsimused mosu 401 kohta . . .
#1

Küsimused siis sellised et:



kas originaalis polegi neid salongisoojendust=?
millised on originaalis istmed ma mõtlen mustrit ja katet =?
millised on polstrid polstri muster =?
kas tagastange on nagu esistange aind vändaauk on kinni pandud=?


ette tänades Tamar. . .
Vasta
#2

Salongi soojendust neil aparaatidel tõesti ei olnud.
Istme riie minu autol on mingi halli ja sinise vahepealne, muster meenutab väikesi ruudukesi.
Uste polster on pruunist termatiinist(on sihuke naha moodi asi, kardan et pole originaal. Kipun arvama et uste polster oli samast materialist mis istmedgi)
Terv.Jaanus
Vasta
#3

Salongi materjalid olid üldjoontes samad, mis sama ajastu Pobedadel. Villasest riidest, enamasti mingid trähnilised või triibulised, soliidsetes toonides, mitte mingil juhul lillelised või neeru kujulise mustriga. Plastkante ja dermatiini ei kasutatud. Sarnast originaalse mustriga riiet võid leida ka vanaema diivani pealt. Muidugi juhul kui see diivan ikka Mossega samast ajastust on.
Lagi oli samuti Pobiga sarnasest pastellses toonis riidest. Esiistme seljatoe metallosad olid autoga ühte värvi.
Tagastangesse pole auku tehtudki, ega see mingi \"Paraadi\" auto polnud!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#4

Oli lillelise istmekatte ja uksepolstriga M400 mida toodeti Moskva 800.aasta juubeli puhul 1947.aastal ja oli ka dermantiiniga kiirabi variant.Neid loeti tol ajal ilmselt erimudeliteks.Kusagilt lugesin veel ,et nn. tavalistel M400-401 oli tootmise jooksul neli erinevat kanga varianti.
Vasta
#5

jah et siis on reaalne et mu m401 on lilleline istmemuster (praegalt peal ja pole jälgegi et oleks olnud midagi muud seal peal) aga uksepolstrid on mingist kunstnahataolisest kokku klopsitud ja laepolster on üldse ma ei tea mis ja tahaks siis teada mis materjalist oli lagi ja teised polstrid hea oleks kui saaks kohe mõne põhjaliku pildi mõnest taastatud almast milles oleksid kõik polstrid nagu vaja (nagu oli originaalis)... ahjaa keegi võiks rääkida et palju kõik polstritööd (terve almajagu) maksma koos materjali ja tegemisega võiks minna...
Vasta
#6

Kui Sul on erimudel Moskva juubeliks, siis peaks sellel olema ka vastavad kirjad näidikutel. Selline komplekt oli Mellistes väljas.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

tamar99 Kirjutas:jah et siis on reaalne et mu m401 on lilleline istmemuster (praegalt peal ja pole jälgegi et oleks olnud midagi muud seal peal) aga uksepolstrid on mingist kunstnahataolisest kokku klopsitud ja laepolster on üldse ma ei tea mis ja tahaks siis teada mis materjalist oli lagi ja teised polstrid hea oleks kui saaks kohe mõne põhjaliku pildi mõnest taastatud almast milles oleksid kõik polstrid nagu vaja (nagu oli originaalis)... ahjaa keegi võiks rääkida et palju kõik polstritööd (terve almajagu) maksma koos materjali ja tegemisega võiks minna...
Kindlasti ei saa olla M401 juubeli mudeliks sest neid toodeti ainult 1947.aastal ja kere number peaks mahtuma 100 kuni umbes 1500 vahele.Muidugi erimärkidega kellad ja embleem vasaku kapoti küljel ,tavalise \"moskvits\" asemel oleks teisteks tunnusteks.
Vasta
#8

jah aga ikkagi tahaks kusagilt saada pilte taastatud m400 või 401 et milline ta siis oli polstrite ja istmetekohapealt... autagalleryst ei saa ma midagi huvitavat seal kahjuks pole selliseid pilte...
Vasta
#9

Tsitaat:ahjaa keegi võiks rääkida et palju kõik polstritööd (terve almajagu) maksma koos materjali ja tegemisega võiks minna...
************************************************************
Kuna sama teema kollitas mindki siis räägin sulle suurusjärkudest.Mul läks Gaz 2410 salong(lagi,uksed,istmed,mütsiriiul) ca 2700-eek materjali peale.
Lage ei hakanud ise tegema ja lasin teha 980-eek(koos tegemisega).
Istmete jaoks valisin välja sameti 7ruutmeetrit 280-eek ruutmeeter.Oli ka odavamaid variante aga riidemüüjad rääkisid kõik head ja vead korralikult ära ja otsustasin hetkel selle variandi kasuks.Nüüd jäi vaid õmblus.
Õmblustööde hinnaks kujunes erinevaid tegijaid mööda käies 3000-10 000 krooni. Kusjuures kõigi ühiseks tunnuseks oli mitte eriti huvitatus tööd ette võtta(v.a. üks firma .Tema hind ei sobinud mulle)Noh siis sai piisavalt elukaaslasele pinda käidud,et teeme ära(temal õmbleja kogemused mul sadulsepa omad).Selgus ,et majapidamises olev õmblusmasin ei võta sellist \"hamburgerit\" omaks(samet+poroloon+vaheriie+vaheriie+poroloon+samet).Sai hangitud \"Nõukogudeaegne\" tööstusõmblusmasin (ca 1000-eek) ja sellega vuristatud.Toimib!! Ja kogemused tulevad.Seega mõõda auto ruutmeetrid ära.Korruta keskmiselt 250ga(sameti puhul) ja 190ga korraliku \"hingava\" kunstnaha puhul.Kui on mittehingav kunstnahk siis suvel on sul kindlalt tagument märg/niiske. Siis veel tugevad niidid 40-eek rull mida kulus neli rulli.Teppimiseks ka kaks rulli sama hinnaga asja.Siis veel Motipi aerosoolliim 120-eek.Ustepapp/plastik.Smile
Jõudu
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne