05-08-2004, 08:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2004, 08:05 AM ja muutjaks oli Hõljuk.)
Tegu pole küll projektiga, vaid doonorautoga, aga siiski panen siia selle auto kohta jutu kirja.
Nägin seda juba aastaid tagasi ilma numbriteta parklas seismas, kuid huvi hakkasin tundma alles mõni nädal tagasi.Esimene inimene, keda seal ligiduses nägin, oskas juhatada omanikuni, kes oli pikema jututa minu pakutud 500 krooniga nõus. Pakkumise tegin pimesi, polnud kapoti alla näinudki, samuti polnud teada, kas paberid olemas on.
Selgus, et olemas on kehtivad numbrid ja kõik paberid, mille ka kaasa sain, samuti on auto täiesti sõidukorras, kui välja arvata läbiroostetanud küljekarp, mäda summuti ja üle keskmise suitsev mootor.Läbisõitu näitab odomeeter ca 65000, omaniku jutu järgi on see õige, auto olla enamus aega seisnud, ülipehmelt käivaid uksi, vähe kulunud salongi, väga hästi lülituvaid käike ja korralikku veermikku arvestades võib see ka tõsi olla.Kapotialune samuti nagu uuel autol.Istmetel olid peale originaalnaha veel ühed katted (nahk+riie) ja vaibad, nende alt välja tulnud istmed olid nagu uued.Roolil ja käigukanginupul pole ühtki kriimu ega pragu,kuid armatuuri plast on täiesti läbi.
Hetkel seisab masin garaazis, kui omale vajalikud jupid (enamus salongi,osa kroomdetaile) ära olen võtnud, läheb müüki.
Nüüd mõned küsimused:
1.)Esimest korda näen, et Moskvitsil on vaid üks klaasipesuvedeliku prits, mis asub keskel ja on kahe auguga,kas tegu on millegi haruldasega?(Pilt allpool)
2.)Käigukastitunneli peal on plastikust karbike, millist ma varem näinud ei ole, kas tegu on Moskvitsile mõeldud karbiga, või on see pärit muult autolt?(Pilt allpool)
3.)Üle terve põhja ulatuv vaip - pole samuti varem Mossedel sellist asja märganud, kas on see isepaigaldatud?
Nägin seda juba aastaid tagasi ilma numbriteta parklas seismas, kuid huvi hakkasin tundma alles mõni nädal tagasi.Esimene inimene, keda seal ligiduses nägin, oskas juhatada omanikuni, kes oli pikema jututa minu pakutud 500 krooniga nõus. Pakkumise tegin pimesi, polnud kapoti alla näinudki, samuti polnud teada, kas paberid olemas on.
Selgus, et olemas on kehtivad numbrid ja kõik paberid, mille ka kaasa sain, samuti on auto täiesti sõidukorras, kui välja arvata läbiroostetanud küljekarp, mäda summuti ja üle keskmise suitsev mootor.Läbisõitu näitab odomeeter ca 65000, omaniku jutu järgi on see õige, auto olla enamus aega seisnud, ülipehmelt käivaid uksi, vähe kulunud salongi, väga hästi lülituvaid käike ja korralikku veermikku arvestades võib see ka tõsi olla.Kapotialune samuti nagu uuel autol.Istmetel olid peale originaalnaha veel ühed katted (nahk+riie) ja vaibad, nende alt välja tulnud istmed olid nagu uued.Roolil ja käigukanginupul pole ühtki kriimu ega pragu,kuid armatuuri plast on täiesti läbi.
Hetkel seisab masin garaazis, kui omale vajalikud jupid (enamus salongi,osa kroomdetaile) ära olen võtnud, läheb müüki.
Nüüd mõned küsimused:
1.)Esimest korda näen, et Moskvitsil on vaid üks klaasipesuvedeliku prits, mis asub keskel ja on kahe auguga,kas tegu on millegi haruldasega?(Pilt allpool)
2.)Käigukastitunneli peal on plastikust karbike, millist ma varem näinud ei ole, kas tegu on Moskvitsile mõeldud karbiga, või on see pärit muult autolt?(Pilt allpool)
3.)Üle terve põhja ulatuv vaip - pole samuti varem Mossedel sellist asja märganud, kas on see isepaigaldatud?