aidake mind alma katuse osas!
#1

et siis mul tekkis katlane tunne et mu 401 on olnud nahkkatusega mitte plekiga vaid keegi on talle pleki peale keevitanud aga vaadake ise pilte (ärge palun pidage mind lolliks kui kõikidel plekiga almadel on selline kausevärk) seest tundub et on kunagi olnud nahkkatusega ja nendel piltidel kus on see kust vesi alla jookseb katusepealt on näha et mingi plekk on alla painutatud ja kinni pandud . . .
(või on keegi üle kuudi käinud ja siis pleki peale pannud niimodi=?) aga asi on kuidagi kahtlane (minuarustBig Grin) . . .

igastages vaadake pilte pildid asuvad SIIN!
Vasta
#2

[attachment=1548]Peavadki sellised servad olema.Kui ta oleks endine kabrio, peaksid esinurkadest leidma sellised sangad või nende keevitus jäljed.
Vasta
#3

aga to näib olevat 400 kabrio aga mul on 401 =? kas neil kui nad kabriod on siis erilist vahet on =?
Vasta
#4

kas seda kuskil tokumentides ei kajastu ?

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#5

401 ei tehtud kunagi kabriona.

Dad.
Vasta
#6

kas siis 401 ei tehtudki sellist odavamat nahkkatusega varjanti minu eesti uues passis küll ei ole kirjas sellest...
Vasta
#7

tamar99 Kirjutas:kas siis 401 ei tehtudki sellist odavamat nahkkatusega varjanti minu eesti uues passis küll ei ole kirjas sellest...

Mis sul seal tehnilises passis siis kirjas peaks olema? ...et m401 tehti veel sellist ja sellist keret ning neid värviti tehases siniseks,roheliseks,punaseks,halliks...Nende piltide järgi ma ei saa küll aru mille alusel võis selline kahtlus üldse tekkida???
Ja ürita aru saada et M 400 ning M401 on siiski erinevad mudelid.Mosse mudelite erinevustest on forumis juttu olnud piisavalt kasuta otsingut ja loe!

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#8

Tamar vaata Intsu pilte tema m401-st.Kadestamis väärses seisukorras auto(isegi karbid veel kruvidega!)ja istmete küsimuses saaksid ka ühe originaal variandi.
Samas avaldan arvamust,et m400-401 erinevusi ei ole järelikult \"piisavalt\" käsitletud,kui küsimusi on!Ka mõni Tamar99 esmapilgul naiivne küsimus võib välja tuua vähe teada oleva detaili.Asi läks küll katusest kaugele,kuid ärge materdage noori ja hakkajaid tegijaid!Kuigi te olete ju nii targad.
Vasta
#9

kui on huvi, siis oman M400-420 Cabriot lübisõiduga 20000km ja toote numbriga 786. võimalik ka müük-
Tel: 5132256 Märten
Vasta
#10

Seisukord on jahh päris kobe ............... enda omal mis nädal tagasi koju vedisin http://pilt.ee/Projekt313 on salongis näidikutega tuuga ............ ehk keegi saab selles osas mind aidata !
Vasta
#11

märten Kirjutas:kui on huvi, siis oman M400-420 Cabriot lübisõiduga 20000km ja toote numbriga 786. võimalik ka müük-

Rõõm kuulda, et vähemalt ükski kolmekohalise kerenumbriga Alma veel Eestis elus on ja lausa kabrio. Mina kartsin, et Eesti vanim Alma järati 2 nädalat tagasi Jõgeva EMEXis puruks. Seal rapitud masina küljest kruvitud pirkat alles hiljem üle vaadates tuvastasin kere- ja shassii-, samuti mootorinumbrid veidi üle 400; aastaks 1947.

786 peaks ka viitama 1947. aastale? Ja signaal on väljaspool mootoriruumi stange kohal? Jõgeval puruksnämmitul oli... Sad

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Tsitaat:Rõõm kuulda, et vähemalt ükski kolmekohalise kerenumbriga ...

Mul on kaks kolmekohalis kerenumbriga M400-t(377 ja teine üle 500.).Kehvas seisus nad küll on, aga ühes loodan kunagi asja saada.
Vasta
#13

väike-tom Kirjutas:Mul on kaks kolmekohalis kerenumbriga M400-t(377 ja teine üle 500.).Kehvas seisus nad küll on, aga ühes loodan kunagi asja saada.

Õnneks siis ei järatud Jõgeval siiski Eesti vanimat Almat puruks. Ma väikese kere/shassii/mootorinumbri pärast seda väga kartsin...

Kolmekohaline kerenumber peaks Alma juures tootmismahtu arvestades olema haruldus. Nt Pobide juures on alla mõne tuhande kerenumbri teada vaid üksikuid autosid ja alla 1900 ei tea keegi ühtegi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne