Teema on suletud

Minu MB W123, 200D
#1

Kui ma selle ostsin, siis oleks võinud seda rohkem projektikski ehk lugeda, kuid selle aastaga on nii mõndagi saadud tehtud ja hakkab juba ilmet võtma.

Auto ostmisega on ikka vast nii, et kui raha olemas, siis kohe väga head pakkumist ei ole ja kui oled mingi ära ostnud, siis kohe lademes palju etemad müügis. Kuna olen kannatamatu inimene, siis ostsin 18 Septembril eelmise aastanumbri sees endale selle valge 123 e ära.

Ei ütleks, et kõige parem ost oleks olnud, kuid tookord ma vaatasin rohkem mootori poolt, mis oli superhea. Mootor nurrus ilusti, soojast peast oli õlirõhk tyhikäigul natuke yle 2 ja õrnalt gaasipedaali puudutades läks lõpuni.
Tookord arvasin, et enne olgu mootor korras ja kere kehvem, kuid tõde ikka selline, et mootoriremont palju odavam ja kiirem, kui kereremont.

Aga kuna tookord neid eriti müügil polnud ka, siis sai see ära ostetud ja vaukselt putitama hakatud.

Tegu on siis 2,0 se diiselmootoriga, millel 44 Kw võimsust - vähe küll, kuid edasi ju viib ja ristmikul ka päris jalgu teistele ei jää.
Kuna auto tühimass juba päris suur on pea 1400 kg siis 140 km/h on päris hea saavutus, mis ta välja sõidab, pikema maaga kogub ka rohkem välja. Ehkki tehase andmete järgi on selle mudeli maks. kiiruseks 135 km/h.
Aga selline vana ja soliidne diisel polegi mõeldud kihutamiseks, vaid ülimugavaks kulgemiseks. Muidugi kere ja veermiku poolest kannataks auto ka vabalt 200km/h välja - 230E teeb selle triki ilusti ära ja teelpüsimine super.

Lisasid eriti polegi, ehk siis katuseluuk, kesklukk, stereo (Sony Xplode MP3/CD/RADIO 4*50 w makk, esiustes sony Xplode kõlarid, armatuuris mersuoriginaalid (väiksed küll, aga väga kvaliteetsed) taga aknalaual pioneeri 160W ovaalid. Iseenesest makk mängib väga hästi välja, kannatab ka ilma võimuta suht normaalselt muusikat kuulata.) Mingi aeg sai tänu narkomaanidele ka valuveljed (15\" kärg) muretsetud, kuna nad varastasid mul ilukilbid ära ja arvasin, et MB originaalkilpe ei raatsi rohkem osta ja ostsin siis juba valukad.
Olemas ka kärukonks, mida ma kasutanud pole, kuid taga pesitseb seetõttu, et talvel on üsna muretu sellega liikuda, kui keegi tagant rammida üritab.
Sisu on siis must teratiin, tagumine iste on liiga mugav, nagu sõber ütles, et ebamugavalt mugav - tõepoolest, kui keegi juhtida viiciks, siis ise istuks parema meelega tagaistmel.

Kere on nagu ta on, olen niipalju, kui võimalik üritanud teda paremaks saada, kuid ideaali tahtes on vaja veel sinna mõned Kilod investeerida.
Kõige suurem probleem on just ustega, mille alumised ääred roostet on kogunud ja käest lastud. Aga kuna ei ole mõtet neid keevitada, siis ostsin juba kaks uut ust ette ära, et kui tegemiseks läheb, siis juba lihtsam need vahetada.

Veermik - üsna lihtne, tõõkindel, loogiline ja vastupidav. Kui reontida originaaljuppidega, siis saab kohutavalt vastupidava \"tanki\", mis ka Tallinna tänavatel töölepingut üles ei ütle.
Olen siis ise vahetanud nii mõnedki jupid ja nüüdseks võib öelda, et veermiku koha pealt on ta juba täitsa sexy.

Aastaks on siis 82, millele enamus vastavad, et see ju vanaraua hunnik, kuid paluks moka maas hoida nendel, kes pole sellise roolis istunud. Olen sõitnud 95 aasta pologa, 98 golfiga, uuemate opelite ja fordidega, kuid sellist mugavust pole veel näinud.
Ei taha teisi automarke maha teha, kuid see on pelgalt minu arvamus.
Nende riisikatega sõites väsib lihtsalt ära, kui oma mersuga sõidan ja puhkan lausa. Muidugi manuaalkäigukast võiks olla asendatud automaadiga, kuid 44 KW autom. jaoks liiga vähe. Automaatkast muidu täitsa olemas, kuid ei julge vahetust tegema hakata.

Teele pole veel see auto mind kordagi jätnud, korra tõrkus, kui süütelukk lakkas töötamast ja starterit anda ei saanud.
Aga seda ei nimetaks probleemiks, vaid väikeseks tagasilöögiks. Nüüdseks asi lahendatud juba ammu ja olen rahul.

Lisaks siis ka mõned pildid:

[Pilt: indrek1.JPG]

[Pilt: indrek3.jpg]

[Pilt: indrek5.jpg]

Olen juba pea aasta sellega sõitnud ja olen vägagi rahul, oleksin isegi rohkem rahul, kui eelmine omanik oleks hoolikam olnud. Aga kuna mersumehe unistus on ikkagi S klass ja mul üks silmapiiril on, siis pean selle kallikese maha müüma. Muidugi automüügiga tänapäeva turul on üsna kerulised lood ja kui ikka müüa tahad, siis peab hea pakkumise tegema. Nii pean ka vast ise tegema.
Praegu soovisin 13 K saada, kuid jah, huvi vist pole. Aga eks näis, liiga odavaks pole ka mõtet lasta 10 k pole raha ja alla selle müümine oleks juba surmapatt. Siis juba jätaksin ta alles ja vakselt putitaks 100% korda.
Aga ega seepärast S klass ostmata ei jääSmile
#2

Kena auto ja number - AMF Smile
#3

Tean omastkäest, et ülimugav auto. Olen sõitnud ja nautinud selle auto omadusi, kuigi jah, ütleme ausalt, et 44kw on vähe. Endal rullnokka bemari (mis on väike ja nats isegi ebamugav) ja 116 kere 75 a.MB mis on oma mootori ja muude omaduste poolest väga hea masin.
#4

indrek(clubmb) Kirjutas:Muidugi manuaalkäigukast võiks olla asendatud automaadiga, kuid 44 KW autom. jaoks liiga vähe. Automaatkast muidu täitsa olemas, kuid ei julge vahetust tegema hakata.

Kas tehases pandi selle mootori otsa ka automaatkasti?

p,
mersudega kokkupuudet täpselt nii palju kui taksodega sõitnud on
#5

Pandi ja 44kw on sõitmiseks piisav ... kes riista tahab pikendada peab rullarbimmeri ostma.

Dad.
#6

Sad

Auto müüdud.

Nii, kui vaba aega saan, toon S klassi asemeleSmile
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne