IZ jup.4 hakkab vastu
#1

sai ostetud endale jup.4, algul olid väntvõlli laagrid ja tihendid läbi (nii kui käima panid, läksid duurid poole peale), sai siis uued ostetud ja ära vahetatud....panin siis selle mootori jawa raamile, aga nüüd ei lähe enam käima. säde on, karbussis ka ei saa viga olla, kuna proovisin teise tsikli karpat, mis teisepeal töötab ja ikka sama jama. kui proovisin lükata, siis läks käima, aga töötab ainult lükates ja duure üldse üles ei võta ja nii kui lükkamise järgi jätad, sureb ka tsikkel välja....minu mõistus ei võta....AIDAKE:S
Vasta
#2

probleem lihtne: kas paigaldasid uued vända tihendid valet pdid või tõmbab karteri poolte vahelt lisaõhku

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

nu need tihendid ju käivad nii, et see pool, kus on võru peal, käib väntvõlli poole.....
vot see tihend, kus on mõlemal pool võrud (kõige vasakpoolsem), mis pidi see käib????..nimelt kui ma selle panin sama pidi, mis teisedki(teistel on võru pool nagu süvend), süvend väntvõlli poole, siis kokku pannes pressis tihend laagri vastu ja laager jooxis kinni, ja nii ma paningi selle teist pidi, aga ma mõtlesin et kuna sellel on mõlemal poolel võrud peal, siis ei tohiks ju vahet olla, mis pidi seda panna?????ja kui see tihend jamama hakkab, siis peaks ju lihtsalt vasak pütt suitsema hakkama, aga mitte sellist jama tegema, mis mul teeb

ja mõlema karteri kaane( need, mis on mõlemal pool hooratast) vahele ma panin veel vana tihendi vahele ermetsi ka, kuna ma ei tahtnud neid tihendeid üldse ära võtta, sest siis oleks võibolla jälle laagrid kokku pressind, sest need seal ikka päris paksud
Vasta
#4

ütleme, et ei tõmba kusagilt õhku...asi selles, et ma täna võtsin ankru maha ja märkasin, et kiilu auk oli lapik...tähendab ankur oli oma õigest kohast umbes 2mm ära nihkund.....kas võib olla hoopis asi selles?...sest kui kiilu auk juba 2mm viltu, siis on süde juba nii mõnigi millimeeter vale
Vasta
#5

Aga süüte õigsust saad ju kontrollida. Sinu jutust jääb mulje, et panid geneka pärast mootori remonti külge oletades, et enne oli süüde õige.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

umbes nii jah...sest enne mootor töötas(käivitus ka hästi), küll oli ainult nii, et nii kui käima panid läxid duurid poole peale...siis ma vahetasingi laagrid ja tihendid ära ja peale mootori kokkupanekut enam käima ei lähe (lükates töötab, aga nii kui lükkamise lõpetad, sureb välja ja duure ka üles ei võta)....ja ma tahakski teada, kas teoorias on võimalik et asi on hoopis selles et süüde läks paigsat ära, mitte ei tõmba kusagilt õhku???

asi selles et mul juba peaaegu mootor maas et jälle laiali kiskuda....aga kui on võimalus et asi ei olegi selles et kusagilt õhku võtab, vaid hoopis süütes, siis ma panen jälle jupid külge tagasi ja proovin uuesti käima saada, aga kui on kindel et süüte viga see ei saanud olla, siis hakkan hoopis mootorit lammutama
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne