Delta tuunimine ja forssimine
#1

kustutatud kasutaja Kirjutas:Kas mõni tark vend ütleks kuidas oleks kõige targem deltat forssida ja ka tuunida. Mida teha, et asi muutuks kiiremaks? Olen aru saanud, et sisse ja väljalaske augud suuremaks teha. Mida veel?

ette suurem hammikas ja taha väiksem
Vasta
#2

siis ta läheb jah kiiremax, kuid minek aeglasem, a pohh see minek, peaasi et ikka lõppkiirus norm olex, kuna mingi 50-ga kah lahja põristada
Vasta
#3

no krt kll hakka aga loogiliselt mõtlema (samast otsast kus kütukski)

Kõigepealt otsi kusagilt suurem ja parem karbuss. See installitud võta lahti silinder ja silu ning suurenda väheke neid kõiksugu sisselaske ja väljalaske avasid.

Silindripea freesi 1-2 mm madalamaks ja mine üle 95 bensiini peale.

Sumps vaata üle.

vaheta ülekanne kiirema peale.

Kui tahad võid ka hooratast (hoora tast?) õhukesemaks lihvida, saad vähe kiiremini tuurid üles.


kui tahad võid ka eetrit bensiini sisse valada, siis näed kuidas küünal paaki lendab.
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: kustutatud kasutaja
paaki ei lenda Big Grin aga pole viga, ei hakka proovima..
aga üldiselt räägitakse et 95\'ga jookseb mootor kokku

Miks peaks mootor 95-ga kokku jooksma? Ära 80-t küll kasuta see on igavene saast ja solk. Pealegi on 95-l veidi parem mats.

Inimesed arvavad et 95 jooksutab mootorit kokku sellepärast et stockis on vene mootorid üsna väikese surveastmega. Kui 95 ei saa piisavalt surveastet siis ta põleb kauem ning järelikult kuumutab mootorit kiiremini. 95-ga võib mootor veidi kiiremini kokku joosta kui sa teda ruunad (offroad näiteks) aga normaalsel sõidul ei tohiks midagi juhtuda.

Ja üks asi veel - Kui sa silindripead madalamaks freesid siis tõuseb ka surveaste 95 jaoks just sobivaks.

Nii et probleemi pole. Pealegi jääd sa 80 bensiinist selle aasta lõppedes niikuinii ilma.
Vasta
#5

tahaks ka ehitada midagi
vaatan siis mis nõuandeid siin antakse
mul on delta stella ratastega muidu. musta värvi!! mis sinna oleks ilus teha?
Vasta
#6

minu arust lippab mopp 92-ga kyll kiiremini ja paremini kui 95-ga...........
Vasta
#7

92 kohta ma ei oska midagi öelda. Kui seda on müügil siis võid ju paaki panna aga ma kahtlen kas ta 80st vähem solk on. 95e peaks olema enam-vähem kindel, kuid ülekuumenemise suhtes tuleb vähe ettevaatlikum olla. Eriti 1. käiguga maastiku peal möllamisel või suvel palavaga fooriderohkes linnas.
Vasta
#8

no sellepärast polegi mõtet panna 95e siis ju. aga mis forssimiseks veel teha saab?
Vasta
#9

95e ja 92 1/2 segamini... ise olen nii sõitnud...
Vasta
#10

ma ei hakkaks moppi küll forseerima,kunagi sai moppidel küll pensukeerised eemaldatud kuid surve astet küll tõsta pole mõtet.Kõik see vähendab mootori töökindlust ja kui tahad paremat minekut osta parem suurema kubatuuriga masin.
Vasta
#11

Minu delta mootor oli küll nii töökindel et nüüd kahetsen et ise ei püüdnud asja forseerida.

Pakun et ka lääne ratastel see vähendab töökindlust kui sõita maksimumi peale võrreldes ökonoomse sõitmisega.

Nii et mütta aga, delta mootor on odav ka....
Vasta
#12

eks ma proovin Big Grin
Vasta
#13

Tsitaat:[i]

Kõigepealt otsi kusagilt suurem ja parem karbuss.

milline sinna sobiks :???
Vasta
#14

Mul yx kysimus!!
ma ei hakanud uut teemat tegema aga kuidas saaks käsi käikudeg delta ymber ehitada jala käikude peale? Kas see on võimalik?
Vasta
#15

See on täitsa võimalik. Olen ehitanud kahte moodi. Esimese variandi puhul sai kasti lülitus toodud varrastega ümber kasti vasakule kangi külge. Teine variant sai mootor lahti võetud ja seest kõik ringi tehtud. Käiguvahetusvõll koos kaldpindadega ja iseehitatud kahvliga.
Kumbagi varianti ei ole lihtne teha algajale.Esimene variant on kodusel teel teostatav tehnikat hästi jagavale isikule. Teine variant tänapäeval täiesti mõttetu oma suure eelarve pärast.Juba vene ajal tegime 15 süsteemi korraga. Seal palju treimist ja freesimist. Hulgi tuli odavam teha. Jagasime sõbraga pooleks ja üks jäi töötasuks treialile/freesiale.
Vasta
#16

njaa mul on treimis võimalus omastkäest võtta
Vasta
#17

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: siim777
kuidas saaks käsi käikudeg delta ymber ehitada jala käikude peale? Kas see on võimalik?

päriselt on asi suhteliselt lihtne... v50 mootoris on koht jalgkäikude jaoks juba ette arvestatud. Mootoril tuleb selleks mõeldud koht, kust peaks jalgkäikude võll välja tulema, mis on küll tehasest kinni jäetud, lahti freesida. Poest saab osta komplekti võll-käiguvalija-käigukahvel (maksab natuke üle 200 eegu) ja see mootorisse paigaldada. Ennem tuleb muidugi käsikäikude kahvel-vedru eemaldada. Lisaks läheb vaja veel sobivat simmerlingi, et käiguvahetusvõlli vahelt sul õli mootorist ei lahkuks ja käigukangi.
Vasta
#18

Normaalselt annab minekut juurde
kaane lihvimine-ja ikka parajalt
Vasta
#19

kas sa mõtled ribide mahalihvimist....:??? see peaks igaltpoolt kehvemaks tegema... jahtutuse vähendamine põhimõtteliselt ju! või siis palun seleta mulle kuidas sa seda täpsalt mõtsid ja kuidas se kaasa aitab?

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#20

ribide lihvimine ei aita midagi,mõtle loogiliselt.Ikka põlemiskambrit tuleb
lihvida,et surveaste tõuseks ja masinal
jõudu rohkem pakkuda oleks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne