Delta tuunimine ja forssimine
#21

eriti julge tegu on taldlihvijaga kaant hakata lihvima. kui üldse tahab keegi seda käsitsi teha, siis ikka liivapaber liikumatule sirgele alusele ja lihva-lihva. taldlihvijaga ei jää uus pind mitte väga sirge.

aga mitteteemasse pannes tuleb mainida, et omal ajal võeti ribisid küll vähemaks. kuna vanasti olid ribid liiga lähestikku, siis said nad kiiresti mustaks ja mitte kuidagi ei pääsenud neid puhastama. siis eemaldati üle ühe ribi (eriti krossisiklitel).
Vasta
#22

Taldlihvijaga saab väga edukalt-
mul küll läbi laskma ei hakanud,jne.
Aga minek muutus küll 50% paremaks....Wink
Vasta
#23

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Taldlihvijaga saab väga edukalt-
mul küll läbi laskma ei hakanud,jne.
Aga minek muutus küll 50% paremaks....Wink

no teistele küll ei soovitaks. seda tööd saab ka korralikult tehaSad
Vasta
#24

Huvitav, kas sa lihvisid siis tõesti kõigepealt 3-4mm ümberolevat silindripea äärt maha? (Kuna \"tööpind\" asub ju niipalju sügavamal ja ennem ei saa sinna ju ligi) ja siis veel paar millimeetrit tööpinda ka, et surveaste tõuseks? Kokku siis 5-6mm alumiiniumi taldlihvijaga maha?
Vasta
#25

No,ikka sai jah maha võetud päris
kenasti,sile sai ja läbi ei lase.Toungue
Vasta
#26

Konkreetelt võrril on seda kõige mugavam teha treipingis - võrril on küünlaauk kekel ja ei ole mingit tsentreerimisprobleemi... ja siis saab treida ka uue tihendisoone.

Niimoodi kogu pinda maha lihvides saavutad sa selle, et silindripea alumine pind, kuhu kinnituvad jahutusribid, jääb liiga õhukeseks ja võib murduma hakata...
Vasta
#27

Ei,niipalju ma ka ei vötnud,mõõdukalt ikka.
Vasta
#28

aga seda ma ju üritasingi seletada...
et tõsta võrril surveastet tuleb vähendada ju põlemiskambri mahtu st. tuleb \"maha võtta\" sealt tööpinnast, kus asub silinripea tihend. Aga kuna see tööpind ei asu taspinnas vaid tunduvalt sügavamal tuleb selleks et sinna lihvmasinaga ligi pääseda kõigepealt ümbert maha lihvida kogu see tugevdusrant ja siis veel ka koos selle tööpinna \"maha võtmisega\"... ja nii ei jäägi midagi alles. Treipingis saad sa ilusti \"maha võtta\" proportsionaalselt - treid selle tööpinna ülespoole ja siis võtad ümbert parasjagu maha, et silindripea ümbritseva randi peale kandma ei jääks...

Sellega, et lihvid ainult maha ümbritsevat tugevdusranti ei saavuta surveastmes mittemingisugust muutust...
Vasta
#29

no mul oli kah mopeed delta kunagi.
Ja mu maja keldris oli motoklubi kunagi ja sealt leidsin silindri pea, mis oli maha freesitud. Installeerisin mopele ja tõesti hea tõmme oli, kuid muidugi madalal pöördel polnud aga kui pööret oli siis läks küll hästi edasi Big Grin
Vasta
#30

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184
no krt kll hakka aga loogiliselt mõtlema (samast otsast kus kütukski)

Kõigepealt otsi kusagilt suurem ja parem karbuss. See installitud võta lahti silinder ja silu ning suurenda väheke neid kõiksugu sisselaske ja väljalaske avasid.

Silindripea freesi 1-2 mm madalamaks ja mine üle 95 bensiini peale.

Sumps vaata üle.

vaheta ülekanne kiirema peale.

Kui tahad võid ka hooratast (hoora tast?) õhukesemaks lihvida, saad vähe kiiremini tuurid üles.


kui tahad võid ka eetrit bensiini sisse valada, siis näed kuidas küünal paaki lendab.


aga kuidas mopil ju silindriakknad kandilised kui ma ei exi..kas...teen siis mingi teatud kyljepealt aknaid suuremax vms?:???
Vasta
#31

oo hylss käib silindris tvälaj vä?..ohoo..ma ei teadnudki....cool..Cool..aga kindel et pressida v?
Vasta
#32

osta kiirem ratas siis juba
Vasta
#33

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: rene
osta kiirem ratas siis juba


vaata asi on selles et ma tahan vene mopiga ringi sõita..mulle roler vms ei sobi eriti(maitse asi)ning veel ägedam on mopeedi ise forsida..:bounce
Vasta
#34

Mul oli deltal surveaste vahepeal 9 ja 98 oli see ja ui kus oli jõuduCool
Vasta
#35

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Taldlihvijaga saab väga edukalt-
mul küll läbi laskma ei hakanud,jne.
Aga minek muutus küll 50% paremaks....Wink
kas tuleb lihtsalt golvi lühemax lihvida??:???
Vasta
#36

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: rene
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Taldlihvijaga saab väga edukalt-
mul küll läbi laskma ei hakanud,jne.
Aga minek muutus küll 50% paremaks....Wink
kas tuleb lihtsalt golvi lühemax lihvida??:???

to rene:
no mis sa kostad...
Vasta
#37

kle proovi seda eelmise aasta nalja.... parima mineku saavutamiseks pead puurima kolvi keskele 5 cm läbimõõduga augu :lol Toungue
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: rene
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Taldlihvijaga saab väga edukalt-
mul küll läbi laskma ei hakanud,jne.
Aga minek muutus küll 50% paremaks....Wink
kas tuleb lihtsalt golvi lühemax lihvida??:???
Vasta
#38

[quote]Niimoodi kirjutas: harley
kle proovi seda eelmise aasta nalja.... parima mineku saavutamiseks pead puurima kolvi keskele 5 cm läbimõõduga augu :lol Toungue

Kusjuures mõned ajuhiinlased küsisid:\"Ei tea mida see küll juurde annab?\":lol
Pärast mina süüdi,et nad enda kolvi peesse keerasidBig GrinMõelge loogiliselt,kolvi lühemaks lihvimine ei aita midagi.Kui sa rene üldse tead,mis asi on põlemiskamber,siis võid rahvalt edasi küsida......:yes
Vasta
#39

Lihtsalt veidi surveastet tõsta ehk pole hullu, aga liiale ka ei tasu minna. Kõrgema surveastmega teeb mootor pumpetööd ka rohkem. Parim oleks suht stock surveastmega, aga ülihoolikalt õigete toleransside ja lõtkudega mootor kokku komplekteerida. Siis on loota, et kaod on väiksemad ja ka liigub paremini. Lihtsalt \"bolt on\" jupiks oleks arvestatav mingi kavalam kolb, rõngaga...
Vasta
#40

räägite siin igasugusest treimisest ja keemiast, aga kas uued raamlaagrid ei parandaks asja? Mingid SKF\'id sisse.
Kas mopi mootoril on kasulik väntvõll laagrite peale liikuma lasta? St. et väntvõll hakkaks sees liikuma, mitte ei oleks tuugalt.

Kolvi sõrmele õlitusauke tohib teha?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne