Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

Ksf.Uko kirjutas: Sai mingi aeg kände auku aetud ja hunnikusse kah.Auku läksid kännud tee ehituse juurest,meil siin üüber project käimas.

[Pilt: 19062014802.jpg?gl=EE]
[Pilt: 19062014804.jpg?gl=EE]
[Pilt: 19062014805.jpg?gl=EE]
[Pilt: 20062014808.jpg?gl=EE]
[Pilt: 20062014809.jpg?gl=EE]
[Pilt: 09082014833.jpg?gl=EE]
[Pilt: 09082014832.jpg?gl=EE]
Vasta

Panen enda hobikasutuses olevast DT-75est ka video üles, sai vähe müratud täna...


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Polegi siis nii lihtne lindiga sõiduauto katusele "parkida".Samal teemal:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid303655
Tuttava inimese sõnul kes töötas toona Kuuste sovhoosis olevat lindimees siga-lakku täis olnd ja võimalik et jäi magama.Vaevalt see "Za ruljomi" pildiv olev traktoristki kaine oli.
Vasta

Sellele pillile on reversi kast vaja panna ,saab natukenegi normaalsemaks.Muidu on sihuke paugupill et hoia ja keela.
Vasta

Mina oleksin eestpoolt lähenenud.( Müramisevideo kohta käiv mõte)

Tervitab Veteran.
Vasta

(05-09-2014, 07:51 AM)Veteran Kirjutas:  Mina oleksin eestpoolt lähenenud.( Müramisevideo kohta käiv mõte)

Seekord juhtus masin teispidi ette Wink Tagurpidi peale sõites on ka tulemus kiirem tulema kuid nii või naa oli plaan mootor soojaks saada ning masinat natuke sisse töötada, aastaga tuleb vaevu-vaevu 1töötund lisaks...

Vahekasti kahjuks pole, plaan nagunii terve mootor välja vahetada, mõne veoka pealt 10liitrine ülelaadimisega cummins koos käigukastiga sobiks nagu rusikas silmaauku. Saaks ca 50 käiku edasi ja 20-30käiku tagasi, samuti oleks suureks plussiks starterist käivitus, suht suure osa ajast tiksub niisam tühja.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Romude laiakssõitmisest 60-ndatel + Koerus meenub tehase lindimehe jutt, kuidas Pobedale sai peale sõita, enne kui see kokku vajus. Mossede ( 403, 407 ) puhul aga traktor suurt ei kerkinudki!

Tervitab Veteran.
Vasta

(05-09-2014, 13:25 PM)Veteran Kirjutas:  Romude laiakssõitmisest 60-ndatel + Koerus meenub tehase lindimehe jutt, kuidas Pobedale sai peale sõita, enne kui see kokku vajus. Mossede ( 403, 407 ) puhul aga traktor suurt ei kerkinudki!

Jossiga sõitsin villisest üle, jäi nagu sõnnik saapa külge...
Aga DT-75ga tuleb ettevaatlik olla, võib esimese korraga selga ronides külili minna, ikka tasakesi silitades... nagu.. Wink Toungue


Samas tartumaal ja selle ümbruses võib vanu mittevajalike romusid pakkuda, tavaliselt käin välja 100€/tükk... Mõnikord rohkem, mõnikord vähem. Seisu ja sõidukord pole oluline, parematele pakkumistele tulen ka kaugemale järgi.

[Pilt: DSC_0008.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

mis see seukse tallamise point muidu on ka?
parem emexisse viia?
loogika ütleb, et seukse pressi järelt peaks igasugu peenemat sodi ja saasta justkui maha jääma? lagastab ju sel juhul platsi ää.
Vasta

(06-09-2014, 23:05 PM)diesel Kirjutas:  mis see seukse tallamise point muidu on ka?
parem emexisse viia?
loogika ütleb, et seukse pressi järelt peaks igasugu peenemat sodi ja saasta justkui maha jääma? lagastab ju sel juhul platsi ää.

Eks pärast saab maast ämbritäie sodi nokkida, aga kokkupressitud kujul mahub 2-3 autot korraga kasti mis on märgatav aja ning kütuse kokkuhoid. Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(06-09-2014, 23:05 PM)diesel Kirjutas:  lagastab ju sel juhul platsi ää.
Millal see endises nõukogude liidus enne kedagi häirinud on? Kõik need kuradi keskkonna-reeglid on ju europedede välja mõeldud, et nad saaksid oma rasvaseid lõustu veel läikivamaks õgida. Pealegi, meil on nüüd Eesti Vaba Riik, meie oleme maa omanikud ja teeme selle peal mis tahame! (mida v..u, mu vanaisa mattis kõik oma jäätmed oma kinnistule, kas keegi sellest kärvas?) Mis kuradi „...käitlemiseks kõvakattega plats“? Me oleme teoinimesed, mitte targutajad, kust me selle papi peaks võtma mingi platsi rajamiseks?

Isiksuse tasandil võib rääkida kahest tehnoloogilisest filosoofiast: „teen seda rohu peal, peenem pudi vajub mättasse ja loodus teeb oma töö“ või „teen kõval alusel (sealsamas kõrval tee peal), hea lihtne kogu praht kokku pühkida“.
Vasta

Tegin siis selle hooaja viimased sõidud ja andsin mootorile vähe sooja, uus õligi sai sisse ning masin jääb nüüd uut kevadet ootama.


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vara veel hooaega lõpetada, isegi tsikli täiesti meeldiv praegu sõita. Seevastu võiksid kaasfoorumlastele pakkuda väikese tasu eest sõidu teenust. Endal pole au lintmasina kangide taga kunagi istuda olnud, mudilasesena kolhoosi jossisid hääletatud ja küüti saadud vaid. Väga ähmane mälestus lapsepõlvest, kus linttraktoris istudes jäi mingi nipiga jalg roolikangi ja istme(?) vahele, karjusin kõvasti, aga kuulda polnud vist midagi.
Vasta


Veel pole maha löödud
Vasta

Vahelduseks väheke juhtumisi vanast ajast,tänu filmimehele krossifänn. Head vaatamist.Wink


Vasta

Pean täpsustama karburaatorite juttu,või ei pea kah aga kobisen ikka.Nimelt see uus asi mida käes veeretati on T-100m karbuss,ehk hall joss.Ja see nupp seal ujuki kambri peal ongi kiirendus pump.Selle jaoks lausa oma düüs korpuses.Uuemal ehk siis T-130-170 ei ole seda nuppu vaid on ühendatud seguklapiga see kiirendus pump.Õhuklapp on mõlemil.
Vasta

Ma hakkasin seda ise ka mõtlema,mille jaoks see nupp on. Enda vanal töö Jossil seda polnud. Sain selle nupu funktsioonist alles siis aru,kui üks elukogenud jossimees seda videot ennem avaldamist vaatas. Kuid siis oli juba hilja,selle lõigu välja jätmine. Nüüd saab lisada vaid märkusena juurde paranduse.


Vasta

Ühes töökojas käesoleval nädalal.
[Pilt: 010750247190c4c.jpg]
[Pilt: 010750247394a47.jpg]
[Pilt: 010750247583d8c.jpg]
Vasta

Kadetaks teeb, ilmselt nägi Elva EPTs sellist vaatepilti veel 1990.date alguses aga hiljem enam mitte.Sad


Vasta

Tore Reymot jälle näha foorumisSmile Võiksid sagedamini külastada,kirjutada/joonistada!
Aga joss on tubli ja miinimum 40 aastat vana.Ehtne T-100MГП mida toodeti kuni 1974.Edasi tulid juba T-100M3-d.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne