18-12-2015, 09:09 AM
(17-12-2015, 21:04 PM)krossifänn Kirjutas: ... "Mis ekskavaator see siis ikka olla võis" ? Ehk mõni välismaine või siis vene E-157 või E-352.Mõlemate tootmine lõpetati juba 60ndatel.157-l oli originaalis mootor põkalt(D 20)
E-352 peaks küll sünnist saati russi mootoriga olema ja sellel sai kabiinist mootoriruumi minna.
Marki tõesti ei oska öelda aga oli vene ekskavaator. Ja egas tol ajal ei tundnudki huvi selliste "pisiasjade" vastu. Väärtushinnangud olid alles kujunemisjärgus ja hoopis teise suunitlusega võrreldes praegusega.
Nool oli selline nagu E-157 ülemisel pildil, pikk vinklist konstruktsioon. Juhtimine oli täis mehhaaniline ja juhiruumist sai minna mootoriruumi. Seal oli mootor mis välimuselt meenutas Jumz-i mootorit, arvata võib,et oli MTZ-5 oma. Mootoriruumis oli kole pime, ei ühtegi akent. Mootori otsas oli mingit sorti sidur mida juhiti pika kangiga. Kui oli ühendatud siis toetasid kangi mootori peale, oli täpselt vastu dekompressiooni hooba ja kui lahutasid ära lükkasid kangi põrandapeale pikali.
Vanematel meestel oli selline mitteametlik klassifikatsioon kus asju kutsuti hellitusnimedega nagu: "Kummijuku", Õhupüss", "Piilu", "Väike piilu". Meie aparaadi kohta öeldi piilu aga ei mäleta kas suur või väike. Millegipärast tundub, et oli ikka väike piilu. Värvipoolest oli masin hall.
Aquila captas non muscas.