Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

(27-04-2020, 14:07 PM)Luz Kirjutas:  võibolla oskab keegi ka sellise raamatu kättesaadavust pakkuda:

http://bookre.org/reader?file=531214&pg=1
Miks seesama link allalaadimiseks ei sobi?
Vasta

(28-04-2020, 20:21 PM)jürimees Kirjutas:  
(27-04-2020, 14:07 PM)Luz Kirjutas:  võibolla oskab keegi ka sellise raamatu kättesaadavust pakkuda:

http://bookre.org/reader?file=531214&pg=1
Miks seesama link allalaadimiseks ei sobi?

Sobis küll ,kuid vene keele oskamatuse tõttu ei tulnud kohe selle peale Smile Hea kui keegi vahepeal rumalal silmad avab. Aitäh. Natuke tuli selle faili konvertimisega pead vaevata aga google ikka abiks Smile
Vasta

Kas peale Märjamaal asuva AKK ka mõni firma T-170 varuosasid tarnib? Rolleyes
Vasta

Belesta ja Võru Traktoriäri peaksid omama kontakte "sealpool". Ning kui kontaktid on, saab kõike.
Vasta

(05-05-2020, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:  Belesta ja Võru Traktoriäri peaksid omama kontakte "sealpool". Ning kui kontaktid on, saab kõike.
 Praegu piirid kinni ja sealt poolt asjade läbisaamine ikka väga keeruline.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Kaup liigub üle piiri endiselt üsna kergelt...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Proovi PMkaubamajast küsida. Mulle igatahes tõid venemaalt paar asja mis nende tootevalikust puuduvad. Saatsin neile pildi ja vene lehelt pärineva tootekoodi. Tõid ära. Mõistagi hind oli vähe toekam.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Flintkaubandus ka ilmselt saab aidata
Vasta

Nii spetsialistid.... Joss (T-170) toimis kõik ilusti ja ühel hetkel kui oli vaja tagurpidi liikuda, sai reversiga tagurpidi käik sisse ja sidur üles ja ei midagi. Siduri pedaal ka kuidagi kergelt hakkas käima. Panime seisma masina, nuputasime mis  me nuputasime, midagi silma ei hakanud. Tallasime paar korda sidurit, tundus nagu hakkas uuesti toimima. Masin käima ... sidur alla, käik sisse..... sama lugu. Pedaal pehme ja ei liigu kuhugi. Samas käike nagu laseb vahetada.... Sad
Vasta

Tsitaat:[b]Неисправности сцепления Т-170[/b]
Одними из самых частых неисправностей муфты сцепления Т-170 являются ее пробуксовывание, либо не включение, выжимание  с большим усилием, не возращение педали  в исходное положение или «вялое» возвращение, а также повышенная вибрация механизма выключения муфты сцепления Т-170.
Что делать, если Вы обнаружили одну из вышеперечисленных неисправностей муфты сцепления? Прежде всего, промойте накладки муфты сцепления Т-170, отрегулируйте муфту сцепления Т-170, проверьте уровень жидкости в гидробаке, исправность насоса или сервомеханизма, а также посмотрите степень износа деталей муфты сцепления Т-170.
Более детальную информацию о возможных неисправностях муфты сцепления Т-170 и способах ее устранения читайте в «Техническом описании и инструкции по эксплуатации трактора Т-170.01 и его модификаций».
https://textron-zapchasti.ru/help/article/11466/ 
Т-170 сцепление не тянет - selle otsinguga tuleb juttu ja pilte. Pildil nr 10 on siduri fiksaator, pole ise T-170-ga tuttav ega tea selle kohta miskit, T-80 ja 100 veidi jagan rohkem aga neid enam pole. Pilt võetud sealt: https://zinref.ru/000_uchebniki/05300_traktora/000_03_traktor_t_170_01_rukovodstvo/005.htm


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Rangide tõmbamise kahvel tuli ehk küljest ära.Mutter on seal suur ja kotra peal vaevalt selle keere maha tuli.Luuk maha ülevalt ja siis näha mis paistab.
Vasta

(07-06-2020, 16:08 PM)uko Kirjutas:  Rangide tõmbamise kahvel tuli ehk küljest ära.Mutter on seal suur ja kotra peal vaevalt selle keere maha tuli.Luuk maha ülevalt ja siis näha mis paistab.

Peab vist jah hakkama sügavamalt otsima põhjust. Sest visuaalselt ja väliselt midagi valet silma ei hakka. Kui masin seisma jätta, käitub siduri pedaal nagu normaalselt. Nii pea kui mootor käib ja esimene käigu lülitus teha, siis nagu jääb sidur peale ja pedaal hakkab kergelt ja tühja käima. Käike laseb ilusti lülitada töötava mootoriga, ainult liikuma ei hakka kuhugi.
Vasta

Uuri, mis nublaks on nr10 minu pandud pildil ja mis mõju ta avaldab. Võibolla fikseerib siduri lahutatud asendisse kui mootor töötab.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(08-06-2020, 13:05 PM)aavu Kirjutas:  Uuri, mis nublaks on nr10 minu pandud pildil ja mis mõju ta avaldab. Võibolla fikseerib siduri lahutatud asendisse kui mootor töötab.

see on lihtsalt füüsiline kiil, mille saab keerata ette, et sidur oleks lahutatud asendis nii, et füüsiliselt hoiab pedaali kinni ja ei lase ülemisse asendisse tagasi liikuda. Seda juba uuritud.
Vasta

T-130 sai käima, aga ei pööra. Kahtlus, et tagumised lindid maha keeratud, peale viimast parkimist. Kuidas lindid reguleerida?
Vasta

(06-07-2020, 20:43 PM)huvi5 Kirjutas:  T-130 sai käima, aga ei pööra. Kahtlus, et tagumised lindid maha keeratud, peale viimast parkimist. Kuidas lindid reguleerida?
võta kasvõi see: [/url][url=https://www.chtz-parts.ru/manual/t-130m-ustroystvo-sborochnykh-edinits/transmissiya-t-130m/#23]https://www.chtz-parts.ru/manual/t-130m-ustroystvo-sborochnykh-edinits/transmissiya-t-130m/#23  
Otsinguks kasuta: Т-130 регулировка боковых тормозов

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Facebookis on huvitavad kaliibrid DT-54 ja C-80 lintraktorite jaoks. Kuid täpsemalt, mille jaoks need võisid vajalikud olla? Ehk võibolla juba tehases millegi välja prakeerimiseks?
   
Vasta

https://dokumen.pub/qdownload/54-2nbsped.html 
Seal nimestikus pole kaliibreid, ainult üks: viil+kaliiber ja see ilmselt käivitusmootori kontaktidele. ja küünlale


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta


Veel üks vähetuntud  vene tehnikaime  . Hübriidtraktor  ТЭТ-1000  oli varustatud 1000 hj tankimootoriga ja suutis liikuda nii ratastel kui roomikutel . Sellise monstrumiga oli plaanis hakata 70 - aastate lõpus harima Kasahstani uudismaad. Tootmisse muidugi ei läinud sest oli liiga kallis ja keeruline traktor masstootmise jaoks ja kokkuvõttes Kirovetsid ajasid asja ära palju edukamalt ja odavamalt ära .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Liiva oleks võinud ju tellida ka, aga pikad pühad ja mis ikka muud teha. Uunikumile hääled sisse ja eks masinale ka liigutamine vajalik.
Esmalt määrimine.
         

Ja kaevama. Savipinnas ja liiva ei tundunud kuskilt. Siiski, kui silinder põhjas, siis juba lootust oli.
               

Silindri kronstein muudetav ja saab ka sügavamale kaevuda. 2m pealt kuskil liiv hakkas, kopp ulatus nibin nabin 3 meetrini. 
         

Ilus liiv muidu.
         

Erinevad pinnakihid.
   

Kõige suuremaks boonuseks on muidugi nüüd keset põldu auk. Nojah...
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne