11-07-2012, 17:17 PM
(11-07-2012, 16:10 PM)Sillu Kirjutas: Daff`i jutt on õige. Ära ole, Tarmo, selles ühes raamatupildis nii kinni, selle põhjal ei saa tegelikult mitte midagi järeldada! Üldse pole ma kindel tehasevariandis nn. MTZ-50 kabiiniga MTZ-5 eksisteerimises. Mõnedel andmetel hakati Belarus traktoritele kabiine paigaldama alates 1962. aastast. Võimalik, et MTZ-5 modifikatsioonid said endale kabiini alles siis, kui nende tootmine oli täielikult Lõuna Masinaehitustehasesse (n.ö. JuMZi tehas) üle viidud, ja seal toodetud traktoritele ei olnud kindlasti enam mõtet panna MTZ-50/52 kabiini. Kui Minski tehases (MTZ-5 seal tootmise lõpukuudel!) mõned sellised hübriidid ka valmistati, siis kindlasti ei ole tegu seaduspärasusega, mille alusel saaks väita, et "MTZ-5 ninaga ja MTZ-50 kabiiniga traktor on alati MTZ-5MS" või, et "MTZ 5MS on igal juhul ja alati MTZ-50 kabiiniga".Ma ei mõelnudgi, et see seaduspärasus on,tõin lihtsalt ühe võimaluse,et äkki ongi mõnel MTZ-5 -l,mis on tehtud minski tehases pandud 50ne kabiin peale.Raamat,kus pilt on,on välja antud algselt vene keeles 1962a.
Põhimõtteliselt sama asja kirjutasin ju ka enda YouTube`i kommentaariumis.
(11-07-2012, 11:42 AM)tarmo242 Kirjutas:(11-07-2012, 10:20 AM)Daff Kirjutas: Tarmo242: Sa ei ole päris õigel teel, MTZ-5MS oli ikka oma vana originaal kabiiniga. MS oli lihtsalt starteriga masin.Ülemineku variant oli MTZ-50PL. Refereerin: Et aga üleminek traktorite MTZ-5LS ja MTZ-5MS tootmiselt traktorite MTZ-50 valmistamisele oleks sujuv, ilma tootmist katkestamata, toodeti alates 1962. aasta 5. jaanuarist üleminekumudelit MTZ-50PL, mis kujutas endast kombinatsiooni traktori MTZ-50 käiguosast ning traktori MTZ-5LS/-MS mootorist D-48, mille võimsus oli forsseeritud kuni 50 hj.-ni senise 48 hj. asemel.Mismoodi on ikka oma vana originaal kabiiniga,kui raamatus juba pilt 52 kabiiniga?.Ma mõtlesin tsitseeritud postist 4 posti tagasi asuvat pilti.
Sinu postist 4 posti tagasi on puhastverd uuema tüübi MTZ-52, panemata jääb ainult indeks, kuna pole näha kas on starteri või käivitusmootori variant.