24-12-2013, 01:51 AM
Julge mees kes uue Belarusi ostab...
Mis me firmasse osteti on nüüd täitunud 28h ja vahetatud on radika veevoolikud, mootor väristab silmnähtavalt masinat laiali, kaugtuled ei tööta juba uuest peast ja veel läks positsiooniregulaator laiali.
Esiveljed või ka rehvid on nii kõverad, et sõita on võimatu tühja traktoriga üle 25km/h.
Siis lekib õli mootori tagaotsa plaadi ja ploki vahelt, hüdropumba kaane ja rooli dosaatori võlli vahelt.
Lekib turbo otsas oleva põlve ja turbo liitekoht ja seetõttu kapoti alt tahmane juba.
Nii kõvasti undavat kasti kui tehas on osanud kokku panna pole õnnestunud saavutada ka ilmsete kulumisjälgedega hammasratta ja uhiuue kokkupanekul.
13000 on küll odav, kuid on aimdus, et selle pidamine ei ole enam odav.
See on vaja juppideks tõmmata ja nullist kokku panna, kuid milline firmaomanik on sellega nõus?
Mis me firmasse osteti on nüüd täitunud 28h ja vahetatud on radika veevoolikud, mootor väristab silmnähtavalt masinat laiali, kaugtuled ei tööta juba uuest peast ja veel läks positsiooniregulaator laiali.
Esiveljed või ka rehvid on nii kõverad, et sõita on võimatu tühja traktoriga üle 25km/h.
Siis lekib õli mootori tagaotsa plaadi ja ploki vahelt, hüdropumba kaane ja rooli dosaatori võlli vahelt.
Lekib turbo otsas oleva põlve ja turbo liitekoht ja seetõttu kapoti alt tahmane juba.
Nii kõvasti undavat kasti kui tehas on osanud kokku panna pole õnnestunud saavutada ka ilmsete kulumisjälgedega hammasratta ja uhiuue kokkupanekul.
13000 on küll odav, kuid on aimdus, et selle pidamine ei ole enam odav.
See on vaja juppideks tõmmata ja nullist kokku panna, kuid milline firmaomanik on sellega nõus?