18-01-2014, 08:31 AM
(17-01-2014, 21:03 PM)maisalup Kirjutas: oleks ju hea teada kuidas 60kw bellarussist saaks 130kw kätte
Milleks nii võimast mootorit, kui jõuülekanne ei kesta?
Vene masinate puhul ärge unustage kõikuvat kvaliteeti. Kuna tugevusvaru on meeletu, siis hoiavad heast materjalist valatud plokk ja juhtumisi nõutekohaste poltidega õiges momendis kinni pingutet raamkaaned väntvõlli kenasti mootoris. Kui see juhtub olema valatud ja töödeldud nii, nagu loojad ette nägid, tuleb mootorist säärane vääne, et esimese asjana hakkab veorehvi irmsal kombel minema ja on reaalne võimalus teha peaülekandega hambutut nalja.
Ning saamatul juhil hakkab sidureid ja pooltelgi ka minema.
Aga kui satub valuveaga plokk, kas või üks raamlaagri kaanepolt on keeratud üle (ehk keermeniidid või poldi säär on viidud juba venivuspiirini) või on kepsul-kolvil mõni valmistusdefekt, peabki targem järele andma ja tulema roolitagust juhmi kaema...
Siin foorumiski on näiteid, kuidas PEAB seda asja tegema.