08-05-2015, 09:59 AM
Mina jätaks õlipumba viimaseks variandiks. Omadest kogemustest; 80-date algul ostis esivanem kapitaali mineva 52, mill moel see on omaette teema. Aga oli siis õlisurve 3 bar ja oli 15 aastat hiljem, kui traktor läks väljavahetusse, oli samuti õlisurve sama, isegi mootori õli temperatuur ei avaldanud mingit mõju ( kuna masi oli üks väheseid piirkonnas, siis töötunde tuli aastas korralikult ). Teadagi on tsentrifuug tüüsidega, aga isegi see ei avaldanud mõju.
240-e õlipump annab 2300 p/min 36 l/min vasturõhul 7bar .Pumba liitepinnad peavad olema lihvitud- kui ei ole, siis ka pump ei arenda vajalikku tootlikust. Kaasaja kvaliteet on nagu on. Õli peab olema vene standardi järgi talve М8Г2 ( SAE 20 ), suvel М10Г2 ( SAE 30 ).
Kaitseklapp enne tsentrifuugi on reguleeritud rõhule 6,5... 7 bar. Ülevooluklapi reguleering 2... 3 bar.
Mina esmalt prooviks panna sobiva õli. Kui probleem ei lahene läheks järjest edasi mööda klappe pumba poole.
240-e õlipump annab 2300 p/min 36 l/min vasturõhul 7bar .Pumba liitepinnad peavad olema lihvitud- kui ei ole, siis ka pump ei arenda vajalikku tootlikust. Kaasaja kvaliteet on nagu on. Õli peab olema vene standardi järgi talve М8Г2 ( SAE 20 ), suvel М10Г2 ( SAE 30 ).
Kaitseklapp enne tsentrifuugi on reguleeritud rõhule 6,5... 7 bar. Ülevooluklapi reguleering 2... 3 bar.
Mina esmalt prooviks panna sobiva õli. Kui probleem ei lahene läheks järjest edasi mööda klappe pumba poole.